Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wat voor een niveau spelen jullie?

Wereldklasse, met Vitesse eerste seizoen 6e, en 2e seizoen 4e. Alles gespeeld, maar nu wel klaar met de Eredivisie. Nu begonnen met Stoke, maar nog niet echt plezier in. Vanmiddag ff kijken wat ik doe, wellicht andere club in Engeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, wil ik de eerste match spelen, blijft 'ie hangen, kan gebeuren. Ik hele tranferperiode opnieuw doen. Dus weer de match doen, blijft 'ie weer hangen. En dat al 4x ofzo :s

Ik sla voor iedere wedstrijd op, zodat ik maximum 1 match moet herspelen, veel tijd kost het je niet en het is handiger dan een hele maand herspelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sla voor iedere wedstrijd op, zodat ik maximum 1 match moet herspelen, veel tijd kost het je niet en het is handiger dan een hele maand herspelen :)

Je hoeft niet elke keer op te slaan. Als hij vastloopt hoef je sowieso maar één wedstrijd opnieuw te spelen, aangezien hij automatisch opslaat. Echter moet je dan niet carrière laden doen, maar doorgaan met carrière.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft niet elke keer op te slaan. Als hij vastloopt hoef je sowieso maar één wedstrijd opnieuw te spelen, aangezien hij automatisch opslaat. Echter moet je dan niet carrière laden doen, maar doorgaan met carrière.

opslaan voor de match is soms ook handig hoor. stel dat je aan een match begint en je hebt een onzichtbare speler/bal, moet je quitten, en als je dan "doorgaan met carriere" doet kom je in de autosave terecht die gemaakt is na de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

opslaan voor de match is soms ook handig hoor. stel dat je aan een match begint en je hebt een onzichtbare speler/bal, moet je quitten, en als je dan "doorgaan met carriere" doet kom je in de autosave terecht die gemaakt is na de wedstrijd.

Als ik dat heb doe ik gelijk de game afsluiten en weer opnieuw opstarten. Ook al duurt dat een eeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Edwin al aangeeft: Dan is het verstandiger om de game te beëindigen, want anders krijg je inderdaad de situatie die jij schetst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Edwin al aangeeft: Dan is het verstandiger om de game te beëindigen, want anders krijg je inderdaad de situatie die jij schetst.

Ja ik doe ook Alt-f4, want heb al gemerkt dat als je reload vooral scouts/jeugdteam rapporten heel wat negatiever zijn.

Doe het gewoon zoals mij, save voor de match, dan moet je ook niet meer aan je opstelling prutsen, wat je eventueel wel moet doen met de autosave (omdat die pas na een match saved)

En als je moet alt-f4 doen ,kun je met "doorgaan" direct naar die save van voor de wedstrijd :)

bewerkt door eXistenZ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta inmiddels stijf bovenaan in de Ligue I - mag ook wel met zo'n team - en ook in de Champions League gaat het voorlopig naar wens. Echter heb ik vandaag voor het eerst m'n spel niet opgeslagen en direct m'n Playstation uitgezet. Neymar raakte voor 8 maanden geblesseerd en puur uit frustratie trok ik de stekker eruit. Inmiddels in de winterse transferperiode heb ik Pastore voor 42 miljoen verkocht en ben ik bezig met het halen van Nasri en Pogba. In mijn ogen gaat de selectie er dan op vooruit, zeker aangezien ik niet goed met Pastore kon omgaan. Is net iets te traag voor mijn speelstijl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas was het bod van Pastore niet uitgebracht na de laatst gespeelde wedstrijd, waardoor ik uiteindelijk geen 42 miljoen voor hem heb kunnen vangen. Barcelona kwam nu aanzetten met 63 miljoen voor Neymar, maar dit heb ik resoluut afgewezen, aangezien hij een waarde heeft van tussen de 85-105 miljoen volgens de adviseur. Toen kwamen ze toch maar terug voor Pastore en betaalde Barcelona uiteindelijk 40,5 miljoen. Hiervan heb ik Nasri en Pogba net kunnen binnen halen, aangezien ik hiervan 35 miljoen mocht herinvesteren. Vind persoonlijk dat ik er op vooruit ben gegaan.

Door deze aankopen zit ik echter wel met een enorm dilemma. Ik gebruik Cabaye als verdedigende middenvelder en Verratti als centrale. Beide doen het echter uitstekend en de verdedigende middenvelder positie is nu dubbel bezet met Matuidi en Pogba. Ik zat er aan te denken om Cabaye op de bank te houden vanaf volgend seizoen, aangezien zijn groeimogelijkheden het minst zijn. M'n overige middenvelders zijn Nasri, Chantome en Bodmer. Wat zouden jullie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

******, heb een carriere met Cardiff City. Na 17 wedstrijden eerste, puntje voorsprong op nummer 2 Brighton. Enkel krijg op wedstrijddag bericht dat m´n keeper geblesseerd is geraakt op de training, en heb in me enthousiasme m´n andere keepers verkocht in de voorbereiding dus heb geen keeper meer. Iemand enig idee hoe ik aan een keep kan komen voor de komende 4 weken? (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door deze aankopen zit ik echter wel met een enorm dilemma. Ik gebruik Cabaye als verdedigende middenvelder en Verratti als centrale. Beide doen het echter uitstekend en de verdedigende middenvelder positie is nu dubbel bezet met Matuidi en Pogba. Ik zat er aan te denken om Cabaye op de bank te houden vanaf volgend seizoen, aangezien zijn groeimogelijkheden het minst zijn. M'n overige middenvelders zijn Nasri, Chantome en Bodmer. Wat zouden jullie doen?

Ik zou kiezen voor de spelers waarmee je het prettigste speelt. Dat is voor mij echt een pré.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

******, heb een carriere met Cardiff City. Na 17 wedstrijden eerste, puntje voorsprong op nummer 2 Brighton. Enkel krijg op wedstrijddag bericht dat m´n keeper geblesseerd is geraakt op de training, en heb in me enthousiasme m´n andere keepers verkocht in de voorbereiding dus heb geen keeper meer. Iemand enig idee hoe ik aan een keep kan komen voor de komende 4 weken? (d)

Onmogelijk, tenzij je een keeper verhuurd hebt. Die kan je dan eventueel terughalen, maar anders moet je het met een speler op doel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je geen vrije speler halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites