Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

2e seizoen met Ado 5e geworden. Halve Finale Europa League eruit tegen Valencia.

In de transferperiode Poepon en Chery voor in totaal 15,5 miljoen verkocht. Ik kreeg 4 miljoen start budget, dus heb ik Castaignos gehaald voor 17,5 miljoen. Verder nog wat kleinere verkopen en aankopen. En 4 talentjes gehaald van vrije spelers en 1 jeugdspeler van 70 meteen in de basis gedrukt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prestaties seizoen 1:

-Barclays Premier League: Kampioen

-Capital One Cup: Winnaar

-FA Cup: Winnaar

-Champions League: Winnaar

Chelsea einde seizoen 1 (4-2-3-1): Basis | Reservespeler

GK: Thibaut Courtois |Mika

RB: Nathaniel Clyne | Azpiliqueta

RCV: Vincent Kompany | Gary Cahill

LCV: David Luiz | Rolando

LB: Ashley Cole |Leighton Baines

RVM: Ramires | Paul Pogba

LVM: John Obi Mikel|McEachran

RM: Juan Mata | Victor Moses

LM: Eden Hazard | Marko Marin

CAM: Oscar | Kevin De Bruyne

SP: Fernando Torres| Daniel Sturridge

Heb natuurlijk ook nog wat talenten zoals Lukaku, Ake, Butland, Piazon, ... die ik hierboven niet vermeld heb, ben trouwens bondscoach van Portugal, dit verklaart dat Rolando en Mika zijn overgekomen ;)

Belangrijkste transfers:

-IN: Baines, Rolando, Mika, Kompany, Butland, Pogba, Suarez (20 mil)

-UIT: Suarez (verkocht in winterstop voor 40 mil), Terry, Lampard, Ivanovic + overbodige spelers.

bewerkt door Rossini'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vertrek van Terry heb je met de komst van Kompany prima opgevangen. Is in mijn ogen op dit moment gewoon beter en als Terry dan niet wil verlengen, dan ben je er gewoon op vooruit gegaan. Hoe goed Clyne kan worden weet ik niet uit m'n hoofd, maar hij is wel Engels en dat vind ik een pluspunt. Verder heb je nog wat leuke talenten in huis en met dit team moet je eigenlijk gewoon alles winnen wat er te winnen valt: 8.5

Ik ben zelf een carrière begonnen met Paris Saint-Germain. Kon me eigenlijk nergens echt settelen omdat ik me echt kapot erger aan enorm veel dingen als je tegen de CPU speelt, dus ik dacht 'laat ik maar eens met een club beginnen waar je veel geld hebt, zodat ik het team naar m'n hand kan zetten'. Zo gezegd zo gedaan en zo kwam ik snel uit bij PSG. Op dit moment fier aan de leiding in de Ligue I en ook koploper in de Champions League poule. In de beker lig ik eruit, maar dat komt omdat ik die wedstrijd niet zelf kon spelen. Hij liep de hele tijd vast en aangezien ik de beker altijd met talenten speel, ging ik in de simulatie onderuit tegen Marseille.

Paris Saint-Germain | Seizoen 1 | 433 aangepast

GK: Mandanda | Douchez

RVV: Debuchy | v/d Wiel

RCV: Thiago Silva | Alex

LCV: Sakho | Lugano

LVV: Maxwell | Tiéne

CVM: Cabaye | Matuidi

CM: Verratti | Bodmer

CAM: Pastore | Chantôme

RV: Lavezzi | Menez

SP: Ibrahimovic | Gameiro

LV: Neymar | Nenê

Transfers In:

- Mandanda --> Sirigu + 4,0 miljoen

- Debuchy --> 9,0 miljoen

- Cabaye --> 12,5 miljoen

- Neymar --> 37,5 miljoen

Ik wilde m'n team enigszins nationaliseren en ik denk dat dat redelijk gelukt is met Mandanda, Debuchy en Cabaye. Dit heeft m'n aantal Fransen verhoogd naar tien en ik wil eigenlijk nog een goede linksback. Misschien wordt dit Sakho, zodat ik Rami aan kan trekken en anders wordt het Clichy. Ook ben ik druk aan het scouten in Frankrijk met een 5*/5* scout, dus ik verwacht redelijk wat talenten te kunnen strikken.

Plannen Seizoen II:

- Nog meer nationaliseren

- Minimaal twee jeugd spelers overhevelen naar de selectie als de mogelijkheid zich voor doet

- Nenê, ondanks dat het een speler met een staat van dienst is bij PSG, eruit om zo de komst van Ben Arfa mogelijk te maken

- Pastore eruit om de komst van Nasri mogelijk te maken

- Bodmer eruit om de komst van Pogba mogelijk te maken

- Zouma / Varane halen voor de toekomst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7601]dw-nr1[/MENTION] Mooi team hoor. Zeker het nationaliseren spreekt me wel aan.

Ik ben zelf nu net begonnen aan seizoen 2 bij PSV. Eerste seizoen kampioen, beker en kwartfinale EL uit m'n hoofd, kan ook halve finale geweest zijn.

Transfers UIT:

Luciano Narsingh - 25 mln naar FC Barcelona, speelt heerlijk, maar zo'n bedrag kan ik niet laten lopen

Jeremain Lens - 17 mln naar Tottenham, mijn vaste spits, deed het prima, maar 17 mln is een enorm bedrag

Tim Matavz - 7,5 mln naar Chelsea, tja, had hem niet meer nodig

Przemyslaw Tyon - 6,5 mln naar Spurs, wil nationaliseren en heb met Zoet een prima doelman

Stanislav Manolev - 900K naar Feyenoord, geen uitleg nodig lijkt me, plus had aflopend contract.

Verder stopten van Bommel en Bouma, en had ik in de winterstop Mertens (17,5 mln, AC Milan) en Toivonen (11 mln, Udinese) al verkocht. Van al dat geld flink aan het nationaliseren geweest en de volgende spelers gehaald:

Transfers IN (winterstop): Stefan de Vrij, Ryan Donk, Roy Beerens, Yanic Wildschut, Marco van Ginkel

Transfers IN (2e seizoen): Wilfried Bony (15 mln), Leroy Fer (17 mln). Burnet (3 mln), Foor (3,5 mln). Laatste 2 vooral voor de breedte.

Opstelling

DM: Zoet - Waterman

VR: Donk - Brenet

VC: de Vrij - Koch

VC: Viergever - Derijck/Pools talent van 16, nu al 71

VL: Willems - Burnet

MC: Strootman - Ritzmaier

MC: Fer - Hutchinson

AMC: Wijnaldum - van Ginkel

AMR: Beerens - Foor

AML: Depay - Wildschut

SP: Bony - Locadia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=11810]jaccopsv[/MENTION]

Ik moet zeggen dat ook jij een heerlijk genationaliseerd team hebt gemaakt. Echter zal ik je aanraden om eens naar Luuk de Jong te kijken en ook Ola John zou een goede aankoop zijn. Hebben beide een enorm potentieel, waarvan ik weet dat de Jong rond de 86 zit en John dacht ik 87. Zouden toch twee heerlijke toevoegingen zijn aan je team. Ook Maher zou een verbetering zijn ten opzichte van Wijnaldum / van Ginkel. Verder nogmaals: Heerlijk Nederlands team heb je er van gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel nog op Wereldklasse, maar zit dicht tegen Legendarisch aan. Wereldklasse gaat me soms te makkelijk af, als je ziet dat ik met AC Milan de computer met 0-8 versla in Napels. Ik win ook zeker 90% van m'n wedstrijden, maar op Legendarisch wil het allemaal net niet, dus dan liever nog even oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb met Milan de eerste twee seizoenen op pro gespeeld, maar dat ging te makkelijk, en heb wedstrijden gesimuleerd om niet alles te winnen.

Speel nu op wereldklasse. Maar als ik bij de eerste tegenkans een goal tegenkrijgt omdat men verdedigers compleet uit positie lopen (en dat bij spelers van 85+), durf ik soms wel eens te herstarten. Misschien niet mooi, maarja, dat kan je ook van de game zeggen... Maar het zal wel beteren zeker. Ik zie nu toch al vantijd hoe de AI speelt en kan men verdedigers dan zelf bijsturen omdat ik weet hoe ze gaan passen.

Zal ook wel eens een carriere beginnen met Zulte, al weet ik nog niet of dat Pro of wereldklasse wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin seizoen 2 met Twente. Afgelopen seizoen Nederlands kampioen geworden en de Europa League gepakt.

Huidige opstelling:

DM: Michaylov | Fernandes (ben bezig met Zoet en Padt)

VR: Rosales | Breukers

VC: Douglas | Ake

VC: Gouweleeuw | Bjelland

VL: Büttner | Bezig met Willems en Burnet.

RCM: Fer | W. Janssen

CM: Yttegaard Jensen | Brama

LCM: v. Ginkel | Guiterrez | Vilhena

RB: Tadic | Kiko Femenia

LB: Chadli | Cabral

SP: Castaignos | Locadia

Ben van plan Kiko volgend seizoen te vervangen voor Narsingh of Foor. Wijnaldum staat op mijn lijstje om evt. Guiterrez te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Professioneel heb ik nog best veel moeite mee, maar op Semi-Pro win ik met 13/14-0, ik snap er niks van :r.

Overigens is het slim om vanaf seizoen 2 bij vrij spelers te kijken. Had in seizoen 2 speler van 19 jaar en 71 opgepikt. Is nu 74 en 20 jaar en 6 miljoen waard :). En zo heb ik wel meerdere talentjes van tussen de 16 en 19 en 70 algemeen ongeveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Professioneel heb ik nog best veel moeite mee, maar op Semi-Pro win ik met 13/14-0, ik snap er niks van :r.

Overigens is het slim om vanaf seizoen 2 bij vrij spelers te kijken. Had in seizoen 2 speler van 19 jaar en 71 opgepikt. Is nu 74 en 20 jaar en 6 miljoen waard :). En zo heb ik wel meerdere talentjes van tussen de 16 en 19 en 70 algemeen ongeveer.

Thanks voor de tip, ik ga t checken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin seizoen 2 met Twente. Afgelopen seizoen Nederlands kampioen geworden en de Europa League gepakt.

Huidige opstelling:

DM: Michaylov | Fernandes (ben bezig met Zoet en Padt)

VR: Rosales | Breukers

VC: Douglas | Ake

VC: Gouweleeuw | Bjelland

VL: Büttner | Bezig met Willems en Burnet.

RCM: Fer | W. Janssen

CM: Yttegaard Jensen | Brama

LCM: v. Ginkel | Guiterrez | Vilhena

RB: Tadic | Kiko Femenia

LB: Chadli | Cabral

SP: Castaignos | Locadia

Ben van plan Kiko volgend seizoen te vervangen voor Narsingh of Foor. Wijnaldum staat op mijn lijstje om evt. Guiterrez te vervangen.

Inmiddels Brama + 3 miljoen geruild voor Willems. Op die manier heb ik mijn LB positie dubbelbezet met NLse talenten en kan door de afwezigheid van Brama Vilhena veel minuten gaan maken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het spel sinds gisteren. Meteen begonnen met een carriere met Feyenoord. Paar leuke aankopen gedaan en wel redelijke uitslagen gehaald. Loopt ie vlak voor de winterstop vast en kan ik niet meer verder spelen. Echt een volledige dooddoener, nu al geen zin meer om een nieuwe carriere te gaan starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites