Tom. Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Met een maat carriere begonnen met Bristol Rovers in de Npower league 2. Echt verschrikkelijke spelers lopen daar rond zeg :-D Je hebt ook totaal geen geld om ook maar 1 speler te kopen dus je moet alles huren. Nog wel ver gekomen in de FA cup maar uiteindelijk uitgeschakeld door Aston Villa na strafschoppen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Halverwege seizoen 1 met FC Twente nu. Zit een beetje in een dubio. Heb 2 leuke Bondscoach mogelijkheden. Colombia of Nederland. Nu vind ik het in principe leuker om wat 'kleiner' te beginnen en dan is Colombia ideaal. Aan de andere kant heb ik een carriere in Nederland, dan is het wel tof om het Nederlands elftal te nemen en mijn clubhelden als Castaignos, Fer en Douglas te laten debuteren. What to do, what to do.. Zou voor Nederland gaan in jouw situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 1e seizoen met Swansea erop zitten. Uiteindelijk 4e geworden op de slotdag(kon tussen 4 en 6 eindigen) door een 5-0 overwinning op Fulham(by far beste uitslag vh seizoen), omdat Arsenal verloor van Newcastle ga ik volgend jaar de CL in :) In de winterstop had ik nog Defoe en Diego Alves gehaald, wat mogelijk was doordat Porto zo vriendelijk was 19 mln over te maken voor Vorm. Nu in de zomerstop flink gehandeld: Out: Diego Alves 21 mln Juventus(wou hem eigenlijk niet verkopen, maar deed op een bod van 11 mln een tegenbod van 21) Jonathan de Guzman(huur afgelopen) Ashley Williams 9 mln Sunderland In: Maarten Stekelenburg 6,5 mln Micah Richards 11,5 mln Radja Nainggolan 14 mln Tchite(Brugge geloof ik, reservespits) 3mln Phil Jagielka 4 mln Mijn opstelling nu is: GK: Stekelenburg VR: Richards VC: Jagielka VC: Chico VL: Taylor MC: Nainggolan MC: Michu(tijdens blessure/6 maand: Britton) AML: Pablo Hernandez AMC: Ramsey AMR: Dyer S: Defoe Lekker teampje :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Net na de winterstop nu met PSV. In de winterstop heel veel belangstelling voor mijn spelers. Uiteindelijk Toivonen (11 mln, Udinese) en Mertens (17,5 mln, AC Milan) verkocht. Narsing was 27,5 mln op geboden door Atl. Madrid, had ik geaccepteerd maar hij wilde zelf niet. Had al wel vervanger voor hem gekocht, maarja, nu wat extra mogelijkheden. Gehaald in de winterstop: Beerens, Wildschut, van Ginkel, Donk, de Vrij. Wil een compleet NL's team maken, dus richt me vooral op Nederlandse talenten. Opstelling nu: DM: Tyton (Waterman) VR: Donk (Hutchinson/Brenet) VC: de Vrij (Koch) VC: Viergever (Marcelo) VL: Willems (Bouma) VMC: van Bommel (Strootman) MC: Strootman (van Ginkel) MC: Wijnaldum (Ritzmaier, van Ooijen) AMR: Narsingh (Beerens) SP: Lens (Matavz, Locadia) AML: Depay (Wildschut) Die Narsingh trouwens, wat een heerlijke speler. Ben ook bondscoach Oranje, standaard Narsingh rechts, Huntelaar spits. Altijd min 1 goal van dit koppel. Narsingh of alleen op snelheid, of beweging, onhoudbaar voor de back en een uitstekende voorzet :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Nu ik op de laptop zit m'n team eens uittypen. Prestaties seizoen 1: * Barclays Premier League: Kampioen * Capital One Cup: Winnaar * FA Cup: Kwartfinalist * Europe League: Winnaar Newcastle United 2012-2013 (4-4-2): Basis | Reservespeler GK: Tim Krul | Robbie Elliot RB: Nathaniel Clyne | Danny Simpson RCV: Kurt Zouma | Alberto Masi LCV: Angelo Ogbonna | Steven Taylor LB: Davide Santon | Alejandro Grimaldo RM: Hatem Ben Arfa | Gabriel Obertan C(D)M: Cheick Tioté | Paul Pogba C(A)M: Younès Belhanda | Zhano Ananidze RS: Rodrigo | Nile Ranger LS: Demba Ba | John Guidetti _______________________________________________________________ GK: Krul speelt alles, dus heb nog steeds een matige keeper die er al zat als reserve. RB: Clyne gekocht voor het 2e seizoen met Simpson als reserve, geweldig talent die er ook al meteen staat. RCV: Zouma was in het 1e seizoen de reserve van Coloccini en dit jaar heeft hij zijn plaats overgenomen. Z'n reserve is ook een groot talent, Masi kan net als Zouma rond de 88 worden. LCV: Ogbonna is het ultieme beest natuurlijk. Waar Zouma en Masi rechtsbenig zijn en dus rcv, is Ogbonna de ideale man voor lcv met z'n linkerbeen. LB: Santon is een beest. Had vorig jaar geen linksback als reserve, meestal werd Simpson of de gehuurde Bartra de reserve lv. Nu wordt dat Grimaldo, overgekomen van Barcelona. RM: Ben Arfa héérlijk spelertje, met als reserve Obertan. Samen met de GK-positie de enige plek waar geen aankopen voor zijn gedaan. C(D)M: Tioté is natuurlijk een beest. Anita vond ik geen toffe speler en kreeg er een goed bod op, dus als vervanger Pogba gehaald die Tioté ook zal vervangen als er een bod komt die ik niet kan weigeren op Tioté. C(A)M: Belhanda is gewoon ziek goed en speelt héérlijk. Nu als reserve ook gewoon een ander beest gehaald, Ananidze. RS: Kreeg een bod op Cissé die ik niet kon weigeren. Met 23mil waarde en 28 jaar kreeg ik hem verkocht voor 43 mil aan Real Madrid. Als vervanger in potentie één van de beste spitsen van het spel gehaald, Rodrigo. Is nu ook al 82. LS: Ba & Guidetti waren ook vorig jaar basis en reserve van elkaar. Blijven dit ook gewoon dit jaar. Op Ba kreeg ik ook al 35mil geboden, maar wil toch ook weer 40+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Colombia, dan kan je eventueel wat Colombianen kopen , probleem opgelost? :P Haha dat zou een leuke oplossing zijn. Alleen de meeste leuke Colombianen zijn nogal duur. Dat geld heb ik met Twente niet. :P Zou voor Nederland gaan in jouw situatie. Ik neig daar ook het meest naar. Douglas en Fer gelijk basisklanten. Castaignos 3e spits. :) Daarnaast wil ik Twente toch gaan nationaliseren, kan ik die spelers ook gelijk oproepen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Heb er mijn handen op gekregen via een vriend, als je snapt wat ik bedoel :p Carriere begonnen met Milan, juist februari 2013 begonnen, en effe oplijsten wat er al allemaal aan transfers is gebeurd: uit: amelia, bonera, didac, mesbah, carmona, flamini, nocerino(24m), strasser en robinho (28m) in: Zouma, willems, casemiro, witsel, adryan, muriel en verratti. speel nog met een niet helemaal up to date database, meevaller dus met witsel :p Ben ook bondscoach van belgie nu. Wel jammer dat het herladen om betere jeugdtalenten te krijgen niet meer werkt, was de beste feature uit 12. En die spelers groeien als gek joh. Casemiro speelt 60% van de wedstrijden, is al 5 punten gestegen. Adryan, Acerbi en Zouma 4 punten. Das meer in een half seizoen dan 3 F12 seizoenen bij elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nu ik op de laptop zit m'n team eens uittypen. Prestaties seizoen 1: * Barclays Premier League: Kampioen * Capital One Cup: Winnaar * FA Cup: Kwartfinalist * Europe League: Winnaar Newcastle United 2012-2013 (4-4-2): Basis | Reservespeler GK: Tim Krul | Robbie Elliot RB: Nathaniel Clyne | Danny Simpson RCV: Kurt Zouma | Alberto Masi LCV: Angelo Ogbonna | Steven Taylor LB: Davide Santon | Alejandro Grimaldo RM: Hatem Ben Arfa | Gabriel Obertan C(D)M: Cheick Tioté | Paul Pogba C(A)M: Younès Belhanda | Zhano Ananidze RS: Rodrigo | Nile Ranger LS: Demba Ba | John Guidetti _______________________________________________________________ GK: Krul speelt alles, dus heb nog steeds een matige keeper die er al zat als reserve. RB: Clyne gekocht voor het 2e seizoen met Simpson als reserve, geweldig talent die er ook al meteen staat. RCV: Zouma was in het 1e seizoen de reserve van Coloccini en dit jaar heeft hij zijn plaats overgenomen. Z'n reserve is ook een groot talent, Masi kan net als Zouma rond de 88 worden. LCV: Ogbonna is het ultieme beest natuurlijk. Waar Zouma en Masi rechtsbenig zijn en dus rcv, is Ogbonna de ideale man voor lcv met z'n linkerbeen. LB: Santon is een beest. Had vorig jaar geen linksback als reserve, meestal werd Simpson of de gehuurde Bartra de reserve lv. Nu wordt dat Grimaldo, overgekomen van Barcelona. RM: Ben Arfa héérlijk spelertje, met als reserve Obertan. Samen met de GK-positie de enige plek waar geen aankopen voor zijn gedaan. C(D)M: Tioté is natuurlijk een beest. Anita vond ik geen toffe speler en kreeg er een goed bod op, dus als vervanger Pogba gehaald die Tioté ook zal vervangen als er een bod komt die ik niet kan weigeren op Tioté. C(A)M: Belhanda is gewoon ziek goed en speelt héérlijk. Nu als reserve ook gewoon een ander beest gehaald, Ananidze. RS: Kreeg een bod op Cissé die ik niet kon weigeren. Met 23mil waarde en 28 jaar kreeg ik hem verkocht voor 43 mil aan Real Madrid. Als vervanger in potentie één van de beste spitsen van het spel gehaald, Rodrigo. Is nu ook al 82. LS: Ba & Guidetti waren ook vorig jaar basis en reserve van elkaar. Blijven dit ook gewoon dit jaar. Op Ba kreeg ik ook al 35mil geboden, maar wil toch ook weer 40+. Mooi team, maar je bent je LM vergeten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Haha idd. M'n LM zijn Sterling en Jesé Rodriguez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Is het normaal dat uitgeleende spelers als Courtois, Masi en Paloschi niet terugkeren naar hun club, want je kan er geen bod op doen het tweede seizoen. Of is dit weer een blunder van EA? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 1e seizoen met Swansea erop zitten. Uiteindelijk 4e geworden op de slotdag(kon tussen 4 en 6 eindigen) door een 5-0 overwinning op Fulham(by far beste uitslag vh seizoen), omdat Arsenal verloor van Newcastle ga ik volgend jaar de CL in :) In de winterstop had ik nog Defoe en Diego Alves gehaald, wat mogelijk was doordat Porto zo vriendelijk was 19 mln over te maken voor Vorm. Nu in de zomerstop flink gehandeld: Out: Diego Alves 21 mln Juventus(wou hem eigenlijk niet verkopen, maar deed op een bod van 11 mln een tegenbod van 21) Jonathan de Guzman(huur afgelopen) Ashley Williams 9 mln Sunderland In: Maarten Stekelenburg 6,5 mln Micah Richards 11,5 mln Radja Nainggolan 14 mln Tchite(Brugge geloof ik, reservespits) 3mln Phil Jagielka 4 mln Mijn opstelling nu is: GK: Stekelenburg VR: Richards VC: Jagielka VC: Chico VL: Taylor MC: Nainggolan MC: Michu(tijdens blessure/6 maand: Britton) AML: Pablo Hernandez AMC: Ramsey AMR: Dyer S: Defoe Lekker teampje :< Hoe kom je aan al dat geld om zo'n lekker team samen te stellen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Waarschijnlijk zo'n overname gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Nope. Doe het rekenwerk maar, 17 Mln startbudget plus inkomsten uit verkoop. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Nope. Doe het rekenwerk maar, 17 Mln startbudget plus inkomsten uit verkoop. ;) Ik was begonnen met 7mln startbudget bij Swansea?.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Hoe makkelijker het niveau van het bestuur, hoe meer startbudget. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 2e seizoen na 4e plaats he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Sta na 17 wedstrijden ongeslagen op de tweede plaats met Ado, heb alleen een spits van United geleend, die overigens bijna niet speelt. Voor de rest alleen wat verkocht en contracten vernieuwd. Niveau professioneel trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Eerste seizoen klaar met Ado, 2e geworden achter Twente. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Doe je snel.:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Speelt gewoon minimaal 17 potjes FIFA op een dag. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Speelt gewoon minimaal 17 potjes FIFA op een dag. :mrgy: Zondag he, dan is het, vooral nu zonder Eredivisievoetbal, no-life Fifa :). Transferperiode van begin 2e seizoen is bijna voorbij: IN: Abidal Amos Iaquinta Paredes Armiche Gehuurd: Depay Sterling Terrazzino Kayumov Uit: Ammi Van Duinen Buwalda Goeie tranferperiode met Ado, met de Champions League in zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Depay en Sterling :) mooi duo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Depay en Sterling :) mooi duo. Klopt, maar zijn wissels voor Chery en Vicento. Heb ze puur voor de breedte gehaald. Sowieso zijn al m'n aankopen voor de breedte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Niet veel tijd voor Fifa gehad laatste week. Inmiddels in Maart van seizoen 1. Toch voor het bondscoachschap van Nederland gekozen. :) Met Twente heb ik in de winterstop Wisgerhof en Bulyikin geloosd aand Feyenoord en Vitesse voor 1,4 miljoen totaal. Daarnaast heb ik voor 2 miljoen Jeffrey Gouweleeuw gekocht en Guidetti gehuurd voor de roulatie met Castaignos en V. Kadlec. Ik hoorde veel slechte verhalen over Tadic maar ik vind het echt een heldje. Hij is inderdaad niet heel snel maar ik gebruik hem als RB i.p.v. RV. Lekkere schoten. :) Opstelling: GK: Michaylov \ Fernandes RB: Rosales \ Breukers CB: Douglas \ Gouweleeuw CB: Bjelland \ Boyata LB: Contento \ Braafheid RCM: Fer \ Schilder CM: W. Janssen \ Brama LCM: Yttegaard Jenssen \ Gutierrez RB: Tadic \ Kiko Femenia LB: Chadli \ Cabral SP: Castaignos \ Guidetti \ Vaclav Kadlec Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MSulejmani Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Zit nu begin seizoen 3 bij Liverpool DM : Ter Stegen VR: Walker VC: Hummels VC: Sakho VL: Alba MC: Eriksen MC: Strootman MC: Fabregas AC: Hernandez AC: Neymar AC: Fischer Verder heb ik Gerrard, Alderweireld en Andersen op de bank zitten onder andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten