Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jouw favoriete personages

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. Michael Kyle - My Wife and Kids
  2. Jim - According To Jim
  3. Evan Lawson - Royal Pains
  4. Jake Harper - Two and a Half Man
  5. Gregory House - House MD
  6. Charlie Harper - Two and a Half Man
  7. Al Bundy - Married with Children
  8. Michael Kelso - That 70's Show
  9. Sheldon Cooper - The Big Bang Theory
  10. Franklin Mumford - My Wife and Kids
  11. Bill Miller - Still Standing
  12. Steven Urkel - Family Matters
  13. Edmund Blackadder - Blackadder
  14. Adrian Monk - Monk
  15. Junior Kyle - My Wife and Kids
  16. Steven Hyde - That 70's Show
  17. Chris Taub - House MD
  18. Berta - Two and a Half Man
  19. Penny - The Big Bang Theory
  20. Jerry Seinfeld - Seinfeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me beperkt tot 1 character per serie.

Veronica Mars - Veronica Mars (zal altijd op 1 staan bij mij)

Gregory House - House MD

Alan Statham - Green Wing

Adam Carter - Spooks

Edmund, Lord Blackadder - Blackadder II

Eric Cartman - South Park

Dexter Morgan - Dexter

Ben Harper - My Family

Roy Trenneman - The IT-Crowd

Jeff Murdoch - Coupling

Da zijn zowa de belangrijkste waar ik nu kan opkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar Comedy en Drama apart doen.

Comedy:

1. Pierce Hawthorne - Community

2. Jay - Inbetweeners

3. Neil - Inbetweeners

4. Janitor - Scrubs

5. Turk - Scrubs

Drama:

1. Daryl Dixon - The Walking Dead

2. Tyrion Lannister - Game of Thrones

3. Walter Jr. - Breaking Bad

4. Jesse Pinkman - Breaking Bad

5. Sherlock Holmes - Sherlock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Comedy:

Charlie Harper

Barney Stinson

Jeff (Rules of Engagement)

Thad Castle (BMS)

Doug Wilson (Weeds)

Andy Botwin (Weeds)

Shawn (Psych)

Gus (Psych)

Al Bundy (Married With Childeren)

Homer Simpson (The Simpsons)

Stewie Griffin (Family Guy)

Anthony Dinnozo (NCIS)

Drama:

Dexter Morgan (Dexter)

Trinity Killer (Dexter)

Walter White (Breaking Bad)

Mike (Breaking Bad)

Jessie Pinkman (Breaking Bad)

Jane (The Mentalist)

Jethro Gibbs (NCIS)

Dr. House (House MD)

Allemaal op willekeurige volgorde en zo uit mijn hoofd, als ik de series die ik bekeken heb ernaast leg kan ik wel een mooie lijst maken met minstens 1 personage per serie, maar dit is net zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In no particular order:

Xander Harris - Buffy the Vampire Slayer

Kalinda Sharma - The Good Wife

Nolan Ross - Revenge

Lester Freamon - The Wire

John Casey - Chuck

Roberto Amati - Unit 13

dr. Green - ER

dr. Carter - ER

dr. Galant - ER

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sawyer - Lost

Ik kan dit gewoon niet eens goed uitleggen. Hij is grappig, sarcastisch, en de acteur kan deze rol ontzettend goed neerzetten. Maar hij is ook nog is echt heel erg lekker. Ik heb gewoon echt een serieuze crush op dit personage, hij is echt perfect. Ik mis Lost. ;e

0sRm8Pv7Kx0

Chandler - Friends

Niet echt een verrassing. Beste sitcom ever op twee, beste sitcom personage ever op twee.

jMtRvIv3bEA

Sylar - Heroes

Badguy. En ook nog is sexy. Volgens mij niet echt typisch knap, maar ik heb echt wat met badguys ;e. En op dit filmpje zie je ook Peter Petrelli en dat was ook nog is eyecandy. (En nee, hij staat niet op drie omdat die lekker is, maar ook gewoon best personage van de show IMO.)

3ABjZd24wp4

Michael - Arrested development

Witty one-liners. Komt het dichst bij een echt persoon imo.

nycfNgZUwoM

Gabrielle Solis - Desperate Housewives

Ze is echt grappig, volgens veel mensen lijkt ze qua innerlijk wel op mij (weet niet of ik daar blij mee moet zijn) en ze is echt knap.

-vwhoJt_Bz4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari Gold - Entourage

Hank Moody - Californication

Karen Walker - Will & Grace

Ephram Brown - Everwood

Ryan Atwood - The O.C.

Steven Hyde - That 70's Show

Andrew Van de Kamp - Desperate Housewives

Rory Gilmore - Gilmore Girls <3

Samantha Jones - Sex & The City

Julian McMahon - Nip/Tuck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sawyer - Lost

Ik kan dit gewoon niet eens goed uitleggen. Hij is grappig, sarcastisch, en de acteur kan deze rol ontzettend goed neerzetten. Maar hij is ook nog is echt heel erg lekker. Ik heb gewoon echt een serieuze crush op dit personage, hij is echt perfect. Ik mis Lost. ;e

0sRm8Pv7Kx0

Chandler - Friends

Niet echt een verrassing. Beste sitcom ever op twee, beste sitcom personage ever op twee.

jMtRvIv3bEA

Sylar - Heroes

Badguy. En ook nog is sexy. Volgens mij niet echt typisch knap, maar ik heb echt wat met badguys ;e. En op dit filmpje zie je ook Peter Petrelli en dat was ook nog is eyecandy. (En nee, hij staat niet op drie omdat die lekker is, maar ook gewoon best personage van de show IMO.)

3ABjZd24wp4

Michael - Arrested development

Witty one-liners. Komt het dichst bij een echt persoon imo.

nycfNgZUwoM

Gabrielle Solis - Desperate Housewives

Ze is echt grappig, volgens veel mensen lijkt ze qua innerlijk wel op mij (weet niet of ik daar blij mee moet zijn) en ze is echt knap.

-vwhoJt_Bz4

Sylar _O_ Kan me nog goed herinneren dat ik de eerste episode van Heroes in San Diego zag, meteen verkocht! De serie die mij seriefreak gemaakt heeft :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sherlock Holmes, Moriarty (Sherlock), Near (Death Note), David Brent, Tim (The Office), Darren Lamb (Extras), Mulder, Sculy, Cigarette Smoking Man (X-Files), Brother Justin (Carnivale), Octaviana (Rome), McNulty, Stringer Bell, Omar Little (The Wire), Misty Waterflower (Pokemon), Dr. Macartny (Green Wing), Kasper Juul (Borgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bodie, Omar Little (The Wire), Jesse Pinkman (Breaking Bad), Captain Speirs, Bill Guarnere (Band of Brothers), Red Forman, Steven Hyde (That 70's Show), Eric Cartman (South Park), Al Capone, Lucky Luciano, Gyp Rosetti (Breaking Bad), Cesare Borgia (The Borgias), Paulie Gualtieri, Silvio Dante, Tony Soprano (The Sopranos)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typerend dat Freamon je favo-personage van The Wire is ;)

:D

Weet niet of hij echt mijn favo-personage is hoor. Maar vond dat hij wel een mention verdiende tussen al het Omar&Bubbels-geweld hier. Twijfelde overigens nog over Bunny Colvin en Wallace, maar vond dat die [tekst]een te kleine rol hebben[/tekst]. En Carver is ook gaaf. Maarja, ik zou geloof ik zonder problemen 20 personages uit The Wire kunnen noemen die gaver/beter/favorieter zijn dan sommige andere die ik hier noemde.

[MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]: Ben jij ook van Everwood joh? Amy of Madison?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Weet niet of hij echt mijn favo-personage is hoor. Maar vond dat hij wel een mention verdiende tussen al het Omar&Bubbels-geweld hier. Twijfelde overigens nog over Bunny Colvin en Wallace, maar vond dat die [tekst]een te kleine rol hebben[/tekst]. En Carver is ook gaaf. Maarja, ik zou geloof ik zonder problemen 20 personages uit The Wire kunnen noemen die gaver/beter/favorieter zijn dan sommige andere die ik hier noemde.

[MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]: Ben jij ook van Everwood joh? Amy of Madison?

Ja maximaal! Ik keek dat vroeger echt enorm vaak, toen dat op tv kwam was ik 13 of zo, goh wat was dat een bazenserie, vond die sfeer in dat dorpje ook superchill. Alleen wat me op den duur een beetje opbrak was dat er altijd 'iets' ergs speelde, dan had die weer kanker, dan was er weer dat, dan weer dat, dan weer iemand met aids, dan weer een geval met kanker, dan iemand die dood ging. Maar goh, die serie is een tijdjelang mijn eigen relgie geweest ongeveer. Ik vond het ook gewoon echt shit van een hoog niveau weet je wel, niet lauwe commerciële onzin, maar echt inhoudelijk tekstueel ook sterk.

Madison denk ik, huhuhu. Hoewel Amy ook wel chill was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maximaal! Ik keek dat vroeger echt enorm vaak, toen dat op tv kwam was ik 13 of zo, goh wat was dat een bazenserie, vond die sfeer in dat dorpje ook superchill. Alleen wat me op den duur een beetje opbrak was dat er altijd 'iets' ergs speelde, dan had die weer kanker, dan was er weer dat, dan weer dat, dan weer iemand met aids, dan weer een geval met kanker, dan iemand die dood ging. Maar goh, die serie is een tijdjelang mijn eigen relgie geweest ongeveer. Ik vond het ook gewoon echt shit van een hoog niveau weet je wel, niet lauwe commerciële onzin, maar echt inhoudelijk tekstueel ook sterk.

Madison denk ik, huhuhu. Hoewel Amy ook wel chill was.

Helemaal eens. Heb hem hier ook in de kast staan en laatst nog weer eens helemaal gekeken met mijn vrouw. Vind het niet meer zo goed als toen en het is wel erg veel drama idd, maar het is zeker een van de betere series in het NET5-genre.

Vind dat Ephram bij Amy hoort, maar eigenlijk sprak Madison mij iets meer aan.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites