Tijn Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Denk niet dat er tussen het festivalgangers en mensen die een kaartje kopen voor Streisand veel overlap zal zitten. Zullen sowieso veel babyboomers op af komen die toch genoeg geld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 Klopt en blijkbaar is dit gewoon wat mensen willen betalen voor een concert. Het is ook vervelend als ze de prijzen te laag maken, omdat er dan heel veel kaarten worden opgekocht door externe partijen die ze vervolgens met dikke winst doorverkopen. Gebeurde bijvoorbeeld bij Mumford & Sons in de Ziggo Dome, waar de kaarten maar dertig euro oid kostten. Maar toch blijft 95 euro voor een kaartje wel vrij ziek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 Nou ja, vind 36 euro voor een band die twee albums heeft uitgebracht een meer dan prima prijs. Was wel echt een crime om kaartjes voor te krijgen, mij was het ook niet gelukt. Om die handelaren dan echt een hak te zetten kun je er nog beter een tweede concert bijgooien, dan zijn ze pas echt fucked :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 (bewerkt) Ga waarschijnlijk 30 mei naar Bonobo in Vredenburg. 18 euro maar. :) http://www.last.fm/event/3493350+Bonobo+at+Vredenburg+Leidsche+Rijn+on+30+May+2013 17 april 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 Er staan op Youtube een ongelovelijke hoeveelheid met concerten van Coachella van afgelopen weekend, wel tof om veel bands te zien die nieuw materiaal spelen. Zeker de nieuwe nummers van Franz Ferdinand vielen me positief op, misschien kunnen ze weer terug naar het niveaau van de debuutplaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2013 Auteur Share Geplaatst 20 april 2013 Dat is altijd het chille aan Coachella, ja. Mogen ze bij Lowlands ook wel doen. Kan ik de dagen na Lowlands lekker weer alles terugkijken. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 Nou ja veel concerten komen uiteindelijk op 3voor12 te staan, kan je ze ook terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Afgelopen donderdag bij The Black Atlantic geweest, was er van te voren niet zo bekend mee maar dit is gewoon een van de betere Nederlandse bands. Enthousiasme spatte er ook nog gewoon van af en dat terwijl er geen hond was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 In concert! #2 Baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 In concert! #2 Inderdaad, al denk ik van wel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Iemand nog naar Beyonce geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Ik ga naar Sjon Meejer :cab: Jaja hier ook kaartjes binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Zijn die al in de voorverkoop dan? :o op internet staat namelijk dat die voorverkoop pas morgen begint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Je kan ze reserveren meen ik. Deze jongen is ook aanwezig hoor trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Was vandaag al pre-sale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Waar? Ik zit of 104 of ik sta in vak I ofzo. Zitten verschillend dus meoten nog ff kiezen Zal 't even navragen. M'n vriendin heeft ze bestelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Wel een bummer hoor, denk je volgende week de helden van my bloody valentine live te mogen aanschouwen wordt dit concert ook al verzet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 VU-ZyGK5M1w Vanavond (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Net in de vroege voorverkoop voor John Mayer in de HMH 23/10 even 11 (!) veldkaarten gekocht. Gezellig even met vrienden heen, de HMH trekt mij toch meer als zo'n Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Jeff Magnum gaat na vijftien jaar weer met Neutral Milk Hotel touren http://pitchfork.com/news/47783-neutral-milk-hotel-reunite-for-tour/ [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION] [MENTION=13248]Hansje[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Jeff Magnum gaat na vijftien jaar weer met Neutral Milk Hotel touren http://pitchfork.com/news/47783-neutral-milk-hotel-reunite-for-tour/ [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION] [MENTION=13248]Hansje[/MENTION] (d) 10-22 Athens, GA - 40 Watt Club * 10-23 Athens, GA - 40 Watt Club # 10-25 Asheville, NC - Thomas Wolfe Auditorium #! 11-28 Taipei, Taiwan - Hostess Club Taipei 12-01 Tokyo, Japan - Hostess Club Weekender Wat is het makkelijkst voor jullie? VS lijkt me leuk, maar Tokyo lijkt me ook wel gaaf (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Lijkt me wel gaaf om eens live te zien.:< Tripje naar Japan lijkt me ook wel prima, weet alleen niet of ik dat haal met mijn studenten-OV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; gaat ook wel mee toch, doen we maar Tokyo dan? Aziaten zijn klein -> we kunnen goed zien edit o er is nog een pagina, ik zie het al (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Kasabian naar Paradiso op 21 juni. Bin dabei : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten