Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Klopt en blijkbaar is dit gewoon wat mensen willen betalen voor een concert. Het is ook vervelend als ze de prijzen te laag maken, omdat er dan heel veel kaarten worden opgekocht door externe partijen die ze vervolgens met dikke winst doorverkopen. Gebeurde bijvoorbeeld bij Mumford & Sons in de Ziggo Dome, waar de kaarten maar dertig euro oid kostten.

Maar toch blijft 95 euro voor een kaartje wel vrij ziek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, vind 36 euro voor een band die twee albums heeft uitgebracht een meer dan prima prijs. Was wel echt een crime om kaartjes voor te krijgen, mij was het ook niet gelukt. Om die handelaren dan echt een hak te zetten kun je er nog beter een tweede concert bijgooien, dan zijn ze pas echt fucked :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan op Youtube een ongelovelijke hoeveelheid met concerten van Coachella van afgelopen weekend, wel tof om veel bands te zien die nieuw materiaal spelen. Zeker de nieuwe nummers van Franz Ferdinand vielen me positief op, misschien kunnen ze weer terug naar het niveaau van de debuutplaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen donderdag bij The Black Atlantic geweest, was er van te voren niet zo bekend mee maar dit is gewoon een van de betere Nederlandse bands. Enthousiasme spatte er ook nog gewoon van af en dat terwijl er geen hond was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeff Magnum gaat na vijftien jaar weer met Neutral Milk Hotel touren http://pitchfork.com/news/47783-neutral-milk-hotel-reunite-for-tour/

[MENTION=7785]Yitushita[/MENTION] [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]

(d)

10-22 Athens, GA - 40 Watt Club *

10-23 Athens, GA - 40 Watt Club #

10-25 Asheville, NC - Thomas Wolfe Auditorium #!

11-28 Taipei, Taiwan - Hostess Club Taipei

12-01 Tokyo, Japan - Hostess Club Weekender

Wat is het makkelijkst voor jullie? VS lijkt me leuk, maar Tokyo lijkt me ook wel gaaf (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites