Ilias. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Ik ga 25 mei Melkweg naar Tyga met optredens van Chris Brown, Rick Ross, Nicki Minaj & Wiz Khalifa.. Dope. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Lekker daarna de stad in en eerste trein terug. Fijn, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2013 Auteur Share Geplaatst 3 april 2013 Lekker daarna de stad in en eerste trein terug. Fijn, toch? Voor mij is het geen probleem. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 The National in de HMH op 7 november, of was dat al bekend hier ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Schrok me dood he. Googlede ff. 65 p.p + 15 service kosten. :-D maar die klopt dus helemaal niet. 12 april 10.00 begint de verkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 The National in de HMH op 7 november, of was dat al bekend hier ;c Niet bij mij in ieder geval, bedankt. Eens kijken of dat gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Idd, heeeeel misschien dat ik daar ook wel bij wil zijn. Of ja bij wil zijn sowieso, maar weet niet of ik dat financieel gezien ga trekken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Dat moet ik inderdaad ook nog maar zien. En ik dacht dat er hier ook wel een paar liefhebbers waren: Ane Brun 12 oktober in Paradiso. Hopelijk kan ik ze allebei zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Beetje jammer van de locatie alleen, maar vrees dat de tijd voorbij is dat ze in de clubs staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Dat moet ik inderdaad ook nog maar zien. En ik dacht dat er hier ook wel een paar liefhebbers waren: Ane Brun 12 oktober in Paradiso. Hopelijk kan ik ze allebei zien. Ja, klopt. Ik moet nog even iemand fixen, want ik wil er wel graag heen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 5 april 2013 Share Geplaatst 5 april 2013 Ja, klopt. Ik moet nog even iemand fixen, want ik wil er wel graag heen (d) Inderdaad moet ook nog even kijken. Hopelijk kan het nu gewoon doorgaan, want vorig jaar heeft ze een Nederlandse tour nog afgezegd vanwege haar ziekte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 april 2013 Auteur Share Geplaatst 7 april 2013 Kaartje voor Youth Lagoon gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2013 Share Geplaatst 8 april 2013 Vanavond bij Peace in Paradiso geweest, even wennen dat ik om half negen alweer buiten stond :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Over 8 minuten gaat op ticketmaster/livenation de verkoop voor The National in November in HMH. Ik ga er in ieder geval wel kaartjes voor halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Koekoek. Heb ze alweer. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Ik ook! Voel me altijd een beetje stom als ik heel enthousiast zit te refreshen, terwijl het concert waarschijnlijk nog lang niet uitverkoopt. Maar voor de zekerheid toch maar doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 :-D Ja hier ook hoor. Om 09:59 al want 'misschien staan hun instellingen niet helemaal goed' :D Bij Editors was ik ook te laat voor de 'normale' tickets dus betaalde ik ff 6.50 p.p teveel. Had ik nu geen zin in. Maargoed, dit is HMH. The xx is ook nog niet uitverkocht volgens mij, is toch al een paar maanden in de verkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Kan je nagaan. HMH is opzich maar plek voor 8.00 man. Ziggo Dome 17.000,die krijgen de grootste als Madonna en Bruce Springsteen nog niet eens vol :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Volgens mij is de HMH iets van een man of 5000, maar Springsteen verkoopt de Ziggodome zo uit hoor. Staat niet voor niets van de zomer in het Goffertpark. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Springsteen verkoopt de Ziggodome zo uit hoor Barbra Steisand ook. Twee keer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Moet je voor de gein eens naar de prijzen kijken wat ze daarvoor vroegen, maar dat komt ook gewoon door de exclusiviteit van die concerten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Hoeveel waren eigenlijk de kaarten voor The Killers in de Ziggo? Ik las dat ze die niet eens uitverkocht kregen, klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Moet je voor de gein eens naar de prijzen kijken wat ze daarvoor vroegen, maar dat komt ook gewoon door de exclusiviteit van die concerten. Goedkoopste voor een euro of 95 hoorde ik. Echt ziek ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Hoeveel waren eigenlijk de kaarten voor The Killers in de Ziggo? Ik las dat ze die niet eens uitverkocht kregen, klopt dat? Killers was uitverkocht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Goedkoopste voor een euro of 95 hoorde ik. Echt ziek ja. Belachelijk. Dan ben je al halverwege qua prijs voor een lowlands of pukkelpop/werchter combi ticket:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten