Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik pas voor deze tour. Nieuwe album had ik na 7 nummers wel gehoord, viel me tegen. Wel afgeluisterd, maar ik vond het teleurstellend. Leuk dat ze iets nieuws proberen hoor (ofja nieuw, Queen is ook al wat jaartjes oud..) maar dit ligt mij dan weer niet. Resistance vond ik nog wel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radiohead gister _O_ Ging los toen ik de eerste noot hoorde van A Wolf At The Door. Een van hun beste ooit en was eerste keer dat ze die in hun tour speelde :D Jammer geen Exit Music die ze dag ervoor wel speelde.. Dat is voor mij het mooiste nummer ooit maja. Paranoid Android gehad, Karma Police, Idioteque, Lucky etc. Lucky was al het tweede nummer en raakte toen echt betoverd leek het wel. Zat echt in een trance en voor mijn gevoel kwam Radiohead daar niet meer overheen maar blijft verder een goede avond natuurlijk.

Echt precies mijn beleving. Lucky gewoon echt hele nummer kippenvel. Later ook nog bij Paranoid Android en toen heel het publiek meezong bij Karma Police. Supercollider was ook vet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites