Sjoerd H. Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Heads up nog even voor degene die het niet weten, vandaag om 10 uur kaartjes voor the xx in de verkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Heads up nog even voor degene die het niet weten, vandaag om 10 uur kaartjes voor the xx in de verkoop. Ohh. Waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Ohh. Waar? tivoli utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 22 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Kaartjes binnen hoor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 O heb ik ook, dan leer ik ze kennen. Wil bij elke artiest/band een beeld van de muziek hebben, ongeacht of ik het iets vind of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Ik zat om 10 uur net in een trein zonder wi-fi, helaas niet gelukt dus. Dan gaan we maar gewoon naar Marina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 september 2012 Auteur Share Geplaatst 28 september 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Gaan er nog mensen naar Saybia in Paradiso? Ze spelen het album The second you sleep integraal. Unieke kans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Zusje belde vanochtend nog dat ze kaarten muse heeft en of ik mee wil. Had het gesprek gemist en nu gaat ze dus met mijn vriendin ;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e bahbahbah Opeisen die kaarten! De vrouw behoort zich in dergelijke situaties onderdanig aan de man op te stellen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Ik had ook graag naar Muse gewild :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Gok dat je naar volgende zomer nog voldoende kansen voor zult gaan krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Het is Muse maar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik pas voor deze tour. Nieuwe album had ik na 7 nummers wel gehoord, viel me tegen. Wel afgeluisterd, maar ik vond het teleurstellend. Leuk dat ze iets nieuws proberen hoor (ofja nieuw, Queen is ook al wat jaartjes oud..) maar dit ligt mij dan weer niet. Resistance vond ik nog wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik vond het vorige album eigenlijk meer weghebben van Queen dan de nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Vandaag alsnog kaartjes kunnen krijgen voor The Script in Ziggo Dome. Ontiegelijk blij ermee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik vond het vorige album eigenlijk meer weghebben van Queen dan de nieuwe. Daar was alleen Eurasia Queenish, hier zeker 3 nummers. Maar mag je niet van Ekdom zeggen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ik keek ook al ja (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik ga die Springsteen fans de komende zomer maar achterna, toch een Blur tour volgend jaar met sowieso al een headline spot op Werchter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Vanavond naar Kensington, 2 weken geleden waren ze heel goed in Roermond, dus ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Vanavond naar Kensington, 2 weken geleden waren ze heel goed in Roermond, dus ik ben benieuwd. Hoe was het in de ECI? Beetje mooie zaal? Moet er nog steeds naartoe namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Oh ik ben daar niet geweest ik hoorde het van een collega en op 3 voor 12 stond goede recensie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ahzo, had gekund natuurlijk want is niet zo heel ver van je vandaan. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Radiohead gister _O_ Ging los toen ik de eerste noot hoorde van A Wolf At The Door. Een van hun beste ooit en was eerste keer dat ze die in hun tour speelde :D Jammer geen Exit Music die ze dag ervoor wel speelde.. Dat is voor mij het mooiste nummer ooit maja. Paranoid Android gehad, Karma Police, Idioteque, Lucky etc. Lucky was al het tweede nummer en raakte toen echt betoverd leek het wel. Zat echt in een trance en voor mijn gevoel kwam Radiohead daar niet meer overheen maar blijft verder een goede avond natuurlijk. Echt precies mijn beleving. Lucky gewoon echt hele nummer kippenvel. Later ook nog bij Paranoid Android en toen heel het publiek meezong bij Karma Police. Supercollider was ook vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten