JordiAFCA1 Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Kaartje voor Hardbass binnen sinds afgelopen zaterdag, wie kan ik daar allemaal verwachten? Verder alleen nog maar een kaartje voor Shockerz binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Haha ja klopt! Op Airforce ook nog toch? Ja klopt :D Mooi man. VOnd dat feest wel minder dan ik had verwacht, maar alsnog wel tof. 17 dec naar Ace of Spades in Schijndel (:cab:). Vriendin van ons woont daar in de buurt en kwam daarmee, naja prima. Hard bass pakken we wss wel mee @ hierboven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Ja klopt :D Mooi man. VOnd dat feest wel minder dan ik had verwacht, maar alsnog wel tof. 17 dec naar Ace of Spades in Schijndel (:cab:). Vriendin van ons woont daar in de buurt en kwam daarmee, naja prima. Hard bass pakken we wss wel mee @ hierboven Ace of spades ga ik ook naar toe. Wel chill dat het best vroeg begint (15.00 tot 01.00). Kan ik een beetje normaal bijkomen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Hier voorlopig alleen Qlimax, evt Purge en Pandemonium, Spoontech feest en Prspct op de agenda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Qlimax wat hardstyle betreft morgen. Gvd veel zin in zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Penoze was weer aardig dik zeg; alleen half5 al naar huis want was kapo en met de auto. Kan beter volgende keer eerst pitten voor feest als ik niet ga zuipen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 @RanDMC Nog naar Ace of Spades geweest? Geluid stond wel achterlijk hard zeg :cab: had gelukkig oordoppen mee. Prijs voor munten was ook aardig aan de dure kant. Was wel gezellig en warm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Gisteren prima editie van Prspct gehad , Nog een S/o naar Bass protocol vorige week kicks : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 Kaartje voor Hardbass binnen sinds afgelopen zaterdag, wie kan ik daar allemaal verwachten? Verder alleen nog maar een kaartje voor Shockerz binnen. Yo ik, hebben jullie iets van een bus gefixed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Ik heb ook een kaartje voor Hardbass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Wat een heerlijk nummer is dit zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Yo ik, hebben jullie iets van een bus gefixed? Bedoel je voor Hardbass? Als het goed is fixen we wel een bus ja, nu nog niet geregeld volgens mij. We houden ff contact, stuur me nog maar een x berichtje. Eergisteren naar We Are Hardstyle geweest in Oss. Tjezusss zeg Rebelion vs. Malice & Radical vs. Crypsis waren beiden echt sick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Bedoel je voor Hardbass? Als het goed is fixen we wel een bus ja, nu nog niet geregeld volgens mij. We houden ff contact, stuur me nog maar een x berichtje. Eergisteren naar We Are Hardstyle geweest in Oss. Tjezusss zeg Rebelion vs. Malice & Radical vs. Crypsis waren beiden echt sick. Top, doe ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Deze is zo dik he . 31 december 2016 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Nog mensen hier fan van early hardcore dan? Of alleen maar die slappe commerciele bende? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 Niet echt early, maar doe mij maar industrial of Crossbreed zoals [YOUTUBE]TAiNjcz3e4E[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Godver geen kaarten voor Intents :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Nog mensen hier fan van early hardcore dan? Of alleen maar die slappe commerciele bende? Mi ma Mindcontroller! Ga er waarschijnlijk even een kijkje nemen, is toch op 10 min fietsen. Eens zien of early me nog bevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=NhaHNRkKmCM : edit; wat is die youtube tag toch kut 12 januari 2017 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Deze set is zo bruut : Afgelopen zaterdag naar 25 years of Panic geweest was een fijn feest en eindelijk Euromasters en Forze dj team live gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 HARDBASS _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Ik ben na B-Front naar huis gegaan. De vermoeidheid kwam als een mokerslag. Dat laatste team scheen toch niet zo denderend te zijn als ik facebook mag geloven. Die Wallet is echt ideaal als betaalmiddel. Makkelijk op te waarderen via je telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Holy shit! :love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ik ben na B-Front naar huis gegaan. De vermoeidheid kwam als een mokerslag. Dat laatste team scheen toch niet zo denderend te zijn als ik facebook mag geloven. Die Wallet is echt ideaal als betaalmiddel. Makkelijk op te waarderen via je telefoon. Vond Team Red juist het beste, Minus wordt wel een beetje eentonig maar was wel rammen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Vond Team Red juist het beste, Minus wordt wel een beetje eentonig maar was wel rammen Tjuuuuuu, was een mooi feest inderdaad. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten