Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Hardstyle & Hardcore

RicharĂ°.

Recommended Posts

Alles over Hardstyle en Hardcore. (y)

Chris.tiaan zei:
Ik was de laatste tijd even uit de hardstyle maar gister weer 2 CD's gedownload, Intents en Emporium vind dit toch wel een fijn nummer.

pV8-BrlGRcU

Almunia zei:
Je kan ook overdrijven, het is zeker niet het leukste feestje en allemaal veel te commercieel, maar met een vriendengroep van 30 man is gewoon genieten op zo'n festival.

Maarja zoals ik al eerder heb aangegeven, ik vind die mainstream hardstyle van nu veel te commercieel en totaal niks. Doe mij maar gewoon hardcore.

Sanders zei:
True :D

Ik ga niet omdat ik het gewoon veel te duur vind ;)

Sanders zei:
Mijn favorieten van Substantial Machinery:

[YOUTUBE]hsgRXen6NAo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]wEnFPk6r5yI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]U48YaUTu8JE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]k6HDj2O6Lug[/YOUTUBE]

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alles over Hardstyle en Hardcore. (y)

Ik was de laatste tijd even uit de hardstyle maar gister weer 2 CD's gedownload, Intents en Emporium vind dit toch wel een fijn nummer.

pV8-BrlGRcU

Je kan ook overdrijven, het is zeker niet het leukste feestje en allemaal veel te commercieel, maar met een vriendengroep van 30 man is gewoon genieten op zo'n festival.

Maarja zoals ik al eerder heb aangegeven, ik vind die mainstream hardstyle van nu veel te commercieel en totaal niks. Doe mij maar gewoon hardcore.

True :D

Ik ga niet omdat ik het gewoon veel te duur vind ;)

Mijn favorieten van Substantial Machinery:

[YOUTUBE]hsgRXen6NAo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]wEnFPk6r5yI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]U48YaUTu8JE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]k6HDj2O6Lug[/YOUTUBE]

Edited by RicharĂ°.

Poep timetable. Coone afsluiten hahahaha

Zany vroeg, Crypsis voor brennan heart, Lady faith ken ik niet en mocht van mij wel beginnen, Alpha 2 TWEE UUR EN EEN KWARTIER DRAAIEN?!

En zo zijn er nog meer dingen :p

Veel plezier voor de mensen bij Defqon jammer genoeg groeit het geld niet op mijn rug, ik moet het helaas met de radio doen. Gelukkig heb ik laatste te horen gekregen dat mijn trainingsweekend verplaatst is, dus ik kan wel naar Decibel (d)(d)

Alleen nog even kijken waar ik nog kaartjes kan fixen.