Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nieuwe shirts

Vegas

Aanbevolen berichten

Is SEGA niet een sponsor van Watford IRL? Dus zo gek is die Football Manager reclame dan nog niet..

Sega niet. SI wel. En idd, Miles (Jacobson, de 'baas' van SI) is fervent Watford-supporter. Hij was er in z'n nopjes mee. Hielp de club én SI volgens hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand bekend met de site soccerfanshop.nl? Staat dat het officiele shirt van Barcelona + officiele bedrukking bij elkaar €90,- is, terwijl ze normaal €105,- kosten. Weet daarom niet of het te vertrouwen is.

Jawel man, [MENTION=4685]Mouko[/MENTION], hun hebben ook een fysieke winkel hier in Breda.. Ik heb afgelopen weekend nog een aantal artikelen gekocht daar. Niets mis mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ok. Ik wil namelijk gewoon Fischer erop laten zetten, maar denk dat ik dat ook gewoon bij de Ajax shop wil laten doen, dan krijg je ook garantie ofzo als het mis gaat (had ik bij m'n vorige shirt ook, toen ging het mis :cab:). Nja, denk dat ik dan even naar de fanshop moet bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen flauw idee of de volgende shirts echt zijn maar dit zag ik op een Ajax-forum:

Real Madrid 13/14

yMseZ.jpg

lLICF.jpg

Barcelona 13/]4

NX6sN.jpg

En voor de Ajax-liefhebbers was iemand nog bezig met een zelfontworpen shirt. Erg mooi vind ikzelf, al ben ik niet eens fan van kraagjes:

[spoiler=Ajax Shirt (Warrior)]behuI.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites