jj1 Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 Zelfde probleem bij PSV. PSV moet in de week van de wedstrijd van het jaar(ajax) ook spelen op een woensdag om kwart voor negen in Heerenveen voor de beker.;e Ja maar competitie om 9uur? Nog nooit mee gemaakt...Hij stond op de dinsdag om kwart voor 9...is hij verplaatst vanwege beker voor heerenveen ofzo:cab: Maja als heerenveen net zo lekker wordt als vorig jaar...wat een dag zeg. [video=youtube;GnxuIvs-k84] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 19 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2012 Zo, ga toch dit jaar naar het buitenland! :banana: Kaartje voor Heerenveen away is geboekt. Ook een vrijvervoerkaartje voor RKC away geboekt, dus dat wordt lekker rechtstreeks vanaf school de kroeg induiken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Leuk man :) Jammer dat ik niet kan, anders was ik wel meegegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 21 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2012 Nog een uurtje overleven op school en dan kan de trip naar het noorden gaan beginnen! Net bij de mediamarkt 2 leuke films(waaronder Football Factory) voor €2 gekocht voor onderweg. Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Drama om avond (zeker zo laat) daar te spelen...wij over paar weken ook. Kaart is binnen, dan nog 1match(ga er wrs nog 2)....NL+ :D EU voorrang en Nederland voorrang dus, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 21 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2012 Zeker een grote drama om daar zo laat te spelen! Was vanmorgen om 06.00 vertrokken op de fiets om 12 km te fietsen om mijn fiets bij het Philips Stadion te zetten,zodat ik vannacht vervoer terug heb :r Door deze wedstrijd heb ik weer geluk gekregen , dat ik nu +10 uitwedstrijden heb waardoor ik bij de kampioenswedstrijd tegen Excelsior uit voorrang heb:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Moet nog naar Twente of Vitesse om m'n uitkaart te behouden voor volgend seizoen, weet nog niet welke ik ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik gaat nu richting Friesland. Eerst nog even wat rondkijken met een vriend en dan; Op naar de finaleuh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Moet nog naar Twente of Vitesse om m'n uitkaart te behouden voor volgend seizoen, weet nog niet welke ik ga. Twente natuurlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Maar bij Vitesse worden we kampioen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Maar bij Heerenveen wordt Feyenoord kampioen ;) QFT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 QFT Bedoel je niet dat Heerenveen in Hveen kampioen tegen Feyenoord wordt Pjotr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Het wordt sowieso de kampioenswedstrijd, denk je niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Waarom denk je dat ik nu weer rustig ben na afgelopen zondag?:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Maar bij Vitesse worden we kampioen ;) Grapjas, jullie zijn uitgespeeld voordat jullie naar Arnhem komen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Of gewoon beiden gaan, kan ook natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 Het is toch wel duidelijk dat er feest gevierd wordt in Rotterdam :m: Helaas voor jullie wel in Kralingen. Wat was het toch gister een geniaal avond! Met maar 300 man toch een zieke sfeer kunnen creëren. Stond tijdens de wedstrijd echt op een fijne plek, precies in het midden.Heb op een gegeven moment maar mijn mobiel uitgezet omdat elke keer als het uitvak in beeld was, ik met mijn blije bakkes in beeld kwam. (Was de enige met een muts op ;c) Maar zoals op de vorige pagina al werd aangegeven, wat een fijn uitvak heeft Heerenveen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 300 man is wel weinig. Zover reizen is echter wel mooi kut doordeweeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 300 man is wel weinig. Zover reizen is echter wel mooi kut doordeweeks. Klopt, 300 man is voor een topclub als PSV veel te weinig! Maar wat kun je er aan doen als de wedstrijd zover weg is, en de tijdstip doordeweeks gewoon kut is. T Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Beker leeft ook niet echt bij PSV. Zou me niet verbazen als de 17.000 beschikbare kaarten voor de finale niet uitverkocht raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Serieus niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Nope, de opkomst is altijd vrij matig. Al zou de extra hunkering naar een prijs misschien mensen aan kunnen trekken. Ik ben er 100% zeker bij, hopelijk op EV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Er kan een leuke sfeer hangen in een bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 @Mischa, het uitvak van Heerenveen is ook gewoon de beste van NL, geen vervelende poespas etc. Goed uitzicht en je wordt altijd netjes ontvangen. Vorige keer toen PSV kwam zaten alleen maar idioten die het familievak uit zaten te dagen, gelukkig was het gister anders. Maar over de hele wedstrijd was de sfeer aardig goed van beide kanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Qua zicht niet hoor. As usual weer in een hoek weggestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten