Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Zelfde probleem bij PSV. PSV moet in de week van de wedstrijd van het jaar(ajax) ook spelen op een woensdag om kwart voor negen in Heerenveen voor de beker.;e

Ja maar competitie om 9uur? Nog nooit mee gemaakt...Hij stond op de dinsdag om kwart voor 9...is hij verplaatst vanwege beker voor heerenveen ofzo:cab:

Maja als heerenveen net zo lekker wordt als vorig jaar...wat een dag zeg.

[video=youtube;GnxuIvs-k84]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ga toch dit jaar naar het buitenland! :banana: Kaartje voor Heerenveen away is geboekt.

Ook een vrijvervoerkaartje voor RKC away geboekt, dus dat wordt lekker rechtstreeks vanaf school de kroeg induiken :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een uurtje overleven op school en dan kan de trip naar het noorden gaan beginnen! Net bij de mediamarkt 2 leuke films(waaronder Football Factory) voor €2 gekocht voor onderweg.

Zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker een grote drama om daar zo laat te spelen! Was vanmorgen om 06.00 vertrokken op de fiets om 12 km te fietsen om mijn fiets bij het Philips Stadion te zetten,zodat ik vannacht vervoer terug heb :r

Door deze wedstrijd heb ik weer geluk gekregen , dat ik nu +10 uitwedstrijden heb waardoor ik bij de kampioenswedstrijd tegen Excelsior uit voorrang heb:*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch wel duidelijk dat er feest gevierd wordt in Rotterdam :m: Helaas voor jullie wel in Kralingen.

Wat was het toch gister een geniaal avond! Met maar 300 man toch een zieke sfeer kunnen creëren. Stond tijdens de wedstrijd echt op een fijne plek, precies in het midden.Heb op een gegeven moment maar mijn mobiel uitgezet omdat elke keer als het uitvak in beeld was, ik met mijn blije bakkes in beeld kwam. (Was de enige met een muts op ;c)

Maar zoals op de vorige pagina al werd aangegeven, wat een fijn uitvak heeft Heerenveen zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

300 man is wel weinig. Zover reizen is echter wel mooi kut doordeweeks.

Klopt, 300 man is voor een topclub als PSV veel te weinig! Maar wat kun je er aan doen als de wedstrijd zover weg is, en de tijdstip doordeweeks gewoon kut is. T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mischa, het uitvak van Heerenveen is ook gewoon de beste van NL, geen vervelende poespas etc. Goed uitzicht en je wordt altijd netjes ontvangen.

Vorige keer toen PSV kwam zaten alleen maar idioten die het familievak uit zaten te dagen, gelukkig was het gister anders.

Maar over de hele wedstrijd was de sfeer aardig goed van beide kanten

Link naar opmerking
Deel via andere websites