Kweekie Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Peter van der Vorst en Murr. Volgens mij familie van elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Vrijdag was er dus geen nieuwe aflevering, weet iemand wanneer het weer begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Donderdagavond is er weer een nieuwe aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 :-D Joe bij die opdracht in White Castle. Schitterend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Haha, dat was weer een klassieker hoor. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Ep 10 dit toch? En vorige ep was die compilatie toch? Dan weet ik ff welke ik moet skippen:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Jep, aflevering 9 kan je overslaan. Ga nu zelf aflevering 10 kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Dat stuk in de White Castle, prachtig. :mrgy: En Murr lekker stuntelen bij die straf. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Vond dat die Murr zich er wel mooi uitlulde met die presentatie :D. Verder mooie aflevering inderdaad. Toen Joe zich achter die balie verstopte en vervolgens door de voordeur weer binnen kwam, *********** :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 "Welcome to White Castle, bitch!" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Waar kijken jullie het altijd? Want op YT is alleen maar van die reclame van; kijk op deze site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Downloaden via PirateBay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Toen Q een "tip" vroeg aan z'n vader :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Downloaden via PirateBay. Idd, vrijdagochtend rond 6:00 staan ze er al op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Komen ook Nederlandse en Belgische versies van Impractical Jokers, waarschijnlijk 10x minder leuk maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Meh, dat moeten ze niet doen idd. Je ziet al dat Nederlandse remakes van Belgische successen minder leuk zijn. Zoals "mag ik u kussen?" Dit is bovendien van jongs af aan al een vriendengroep en in Nederland gaan ze zoiets nooit vinden lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Jammer dat dat na word gedaan maar toch ga ik die dan kijken :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Komen ook Nederlandse en Belgische versies van Impractical Jokers, waarschijnlijk 10x minder leuk maar goed. Dit vind ik echt zo gigantisch jammer he... Zelfde als dat "Learn to Fly" van die gasten van Little Britain, moet dan ook gelijk weer nagedaan worden door Carlo en Irene. Ik weet nu al hoe het eruit komt te zien. 80% van de afleveringen zijn gewoon precies dezelfde opzetjes. Zo onorigineel zijn wij helaas in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Inderdaad, net zoals toen er een Nederlandse versie (Tequila) kwam van het Belgische Trigger Happy. De Nederlandse was echt dramatisch in vergelijking met de Belgische versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Dit vind ik echt zo gigantisch jammer he... Zelfde als dat "Learn to Fly" van die gasten van Little Britain, moet dan ook gelijk weer nagedaan worden door Carlo en Irene. Ik weet nu al hoe het eruit komt te zien. 80% van de afleveringen zijn gewoon precies dezelfde opzetjes. Zo onorigineel zijn wij helaas in Nederland. En dan iedereen dat ophemelen en nooit naar Impractical Jokers kijken. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Zou in België perfect iets voor de Neveneffecten zijn, alleen zijn ze daarvoor spijtig genoeg te bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Hmm, nog zeven afleveringen komen er dit seizoen. 29 maart de volgende. Deze week dus helaas geen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik ontdek dit net, jezus echt emmers tranen lach ik hier vandaag mee :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 Veronica komt met 'de Fukkers', oh god dit wordt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 (bewerkt) Enig idee wie erin gaan komen? Zal het wel een keer gaan kijken, maar ik vrees dat dat ook een eenmalige actie gaat worden. EDIT: Net wat previews gezien, mijn god;e Precies wat ik had voorspeld. Het is gewoon een regelrechte kopie, ook qua grapinhoud. 22 maart 2012 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten