Richarð. Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Vind dit altijd een leuk programma om te kijken. Altijd na de voetbal op zondag op Nederland 3 om 19;50 uur. Nog meer mensen die dit kijken? :) Site: http://3opreis.bnn.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2011 Vind dit altijd een leuk programma om te kijken. Altijd na de voetbal op zondag op Nederland 3 om 19;50 uur. Nog meer mensen die dit kijken? :) Site: http://3opreis.bnn.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Kijk dit altijd standaard, als ik de kans krijg iig. Erg leuk, altijd mooie shots en interessante plekken bezoeken ze. Dennis Storm is trouwens echt een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Kijk het sinds kort ook regelmatig. Leuke plekken bezoeken ze. En vind het wel cool dat Floortje Dessing die hele rit maakt naar Bejing. Die heeft trouwens ook nog wel een machtig goed lichaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ja, daar is dan ook alles meegezegd. Die kop. :}{ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 lol dat van dat lichaam viel mij gisteren ook al op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Haha. Precies. Die kop let ik dan echt niet meer op. Althans op dat moment wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Kijk het elke week als ik kan. Vindt andere culturen enzo steeds leuker:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 De reis van Floortje is de mooiste van allen, machtig mooi. Maar inderdaad, lekker lichaam zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ik vind die reizen van Dennis Storm ook nice. Die gast is sowieso een baas, maar roadtrips in Australie en zuidwest Amerika zijn ook gruwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Inderdaad. Wat een vette baan heb je dan. Af en toe een kwartiertje draaien en voor de rest heb je gewoon een teringvette vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Lol ik zie net dat ik in beide posts in dit topic aangeef dat Dennis Storm een baas is. 3x nu dus. Man crush ;c ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ik kijk ook bij altijd. Floortje Dessing heeft echt al een paar heerlijke reizen gemaakt.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Kijk het sinds kort ook regelmatig. Leuke plekken bezoeken ze. En vind het wel cool dat Floortje Dessing die hele rit maakt naar Bejing. Die heeft trouwens ook nog wel een machtig goed lichaam. Neptieten en een oude kop. Maar ik kijk er ook graag naar hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Ja afgelopen zondag zag ze er ook weer goed uit. Maar vindt het sowieso wel een vet programma om gewoon die culturen ed te zien. Dat hotel/huis waar die kerel trouwens was, tering ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Dat ze neptieten heeft ging ik al vanuit ;) en die oude kop klopt als een bus, daarom praat ik ook niet over der kop :D hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Bij mijn vorige baan had ik een paar keer per jaar contact met haar. Het is ook wel echt een leuk mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Serieus? chill. lijkt me wel lachen om zulke mensen te spreken. Die echt al veel gereisd hebben. Veel gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Serieus ja. We maakten gebruik van haar voor een aantal marketing activiteiten, verder waren we haar sponsor voor kleding tijden haar Siberie reis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 1 januari de Noord-Korea special. Ben benieuwd wat ze daar mogen filmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Fantastich programma! Iedere week vaste prik na de samenvattingen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asaw Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Toch blij dat Dennis naar Vietnam is gegaan. Vind ik persoonlijk de meest geschikte voor dat land. Afgelopen jaar zelf geweest en dan toch wel leuk om dingen te zien die ik herken. Jammer dat het maar twee afleveringen waren. Ben ook benieuwd naar de Noord-Korea afleveringen. Hopen dat ze volgend jaar een keer een tocht gaat maken die niet grotendeels door Azië gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 1 januari de Noord-Korea special. Ben benieuwd wat ze daar mogen filmen. ik heb al wel wat beelden er van gezien. Een soort preview zeg maar. Word wel een leuke aflevering in elk geval :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Neptieten en een oude kop. Maar ik kijk er ook graag naar hoor ;) Ze loopt er ook wel erg mee te koop valt me op :cab: Ben benieuwd naar die aflevering over Noord-Korea :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Interessante aflevering vanavond, nu alweer benieuwd naar volgende week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten