Juca Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik zag nog geen topic. Dus bij deze. Genre Drama Speelduur 30 minuten Bedenker(s) Willem Bosch Michael Leendertse Productie Wynand Chocolaad Pieter Kuijpers Sander van Meurs Iris Otten Hoofdrollen Manuel Broekman Hanna Verboom Tim Murck Regie Lourens Blok Remy van Heugten Hesdy Lonwijk Script Willem Bosch Michael Leendertse Intromuziek Bas Lookman Land Nederland Taal Nederlands Feuten is een Nederlandse dramaserie die vanaf 1 november 2010 wekelijks werd uitgezonden door BNN. De serie draait om de levens van een groep studenten die er alles aan doen om zich officieel lid van corporale vereniging 'H.S.C. Mercurius' te mogen noemen. Voordat ze dit mogen doen, moeten ze eerst de ontgroening doorstaan. Ik zag vanavond de eerste twee afleveringen op tv. Had ze nooit eerder gezien en spraken mij echt aan. Daarom maar besloten om het hele seizoen te gaan kijken en ik vond m zeer tof. Ohja, Hanna Verboom speelt in deze serie en daarin is ze ongelofelijk lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik zag nog geen topic. Dus bij deze. Genre Drama Speelduur 30 minuten Bedenker(s) Willem Bosch Michael Leendertse Productie Wynand Chocolaad Pieter Kuijpers Sander van Meurs Iris Otten Hoofdrollen Manuel Broekman Hanna Verboom Tim Murck Regie Lourens Blok Remy van Heugten Hesdy Lonwijk Script Willem Bosch Michael Leendertse Intromuziek Bas Lookman Land Nederland Taal Nederlands Feuten is een Nederlandse dramaserie die vanaf 1 november 2010 wekelijks werd uitgezonden door BNN. De serie draait om de levens van een groep studenten die er alles aan doen om zich officieel lid van corporale vereniging 'H.S.C. Mercurius' te mogen noemen. Voordat ze dit mogen doen, moeten ze eerst de ontgroening doorstaan. Ik zag vanavond de eerste twee afleveringen op tv. Had ze nooit eerder gezien en spraken mij echt aan. Daarom maar besloten om het hele seizoen te gaan kijken en ik vond m zeer tof. Ohja, Hanna Verboom speelt in deze serie en daarin is ze ongelofelijk lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik word altijd geassocieerd met de hoofdpersoon van Feuten, Manuel. Best vreemd. Leuke serie inderdaad. Het is wachten op seizoen twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Heb de hele serie ook al gekeken. Was erg relax. Toen het seizoen tijdje was afgelopen had ik Hanna Verboom getweet met de vraag of er nog een seizoen 2 komt. Kreeg zo waar een reactie, dat er niks speelt. Maar dat wanneer er veel vraag naar is ze ongetwijfeld nog wel een nieuw seizoen gaan maken. Dus actie richting BNN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Heb in die tijd ook de hele serie gevolgd, heb me er prima mee vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ken het helemaal niet, maar als ik die cover zie volgt de meerderheid dit waarschijnlijk door Hanna Verboom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2011 Jep, daarom maar meteen alle films met haar erin gedownload :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Snowfever ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik wilde het gewoon sowieso zien, maar de serie zit prima in elkaar imo. Alleen ja Hanna is natuurlijk wel een mooie poppetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Volgens Twitter zijn ze weer bezig met opnames voor seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Cast voor seizoen 2 is al flink uitgebreid. Onder andere Egbert Jan Weeber is volgend seizoen te zien. Dan zit ik ook weer voor de buis :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Hanna Verboom :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Seizoen 1 was wel lachen, ga dit sowieso weer kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Wanneer begint seizoen twee? Leuke serie inderdaad. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Heb gisteren seizoen 1 afgekeken. Wel vermakelijk, maar niet echt geweldig. Vind het wel jammer dat die Olivier op het einde zo'n rare personage kreeg toegewezen. Op het begin was zijn humor echt geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Ja hoor!!!! Volgende week maandag 20.30 zijn ze weer terug :D Heb er zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Tijdens Voetbal International dus :( Ga ik toch voor VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik kijk het ook niet om half 9. Ga het die zelfde avond terug kijken op uitzendinggemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Toffe serie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2012 Zeker weer volgen. Ben benieuwd naar seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Seizoen 1 gezien. Leuke serie. Seizoen 2 ga ik ook zeer zeker kijken, vooral omdat er een oud klasgenoot van mij in meespeelt/figureert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArendE Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Nice! Die ga ik zeker ff rustig online terugkijken. Kijken of ze er weer een geloofwaardig verhaal van weten te maken. Trailers zien er iig wel veelbelovend uit: http://factsheets.bnn.nl/12/feuten/home. Hoop alleen niet dat het nu teveel de drama kant opgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 27 januari 2012 Share Geplaatst 27 januari 2012 Damn die Murck heeft op deze affiche enorm veel weg van Niels Albert :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 januari 2012 Share Geplaatst 27 januari 2012 Eerste aflevering staat al online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsie1992 Geplaatst 27 januari 2012 Share Geplaatst 27 januari 2012 Top, ga ik die gelijk even kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten