Thierryvane Geplaatst Zaterdag at 21:10 Share Geplaatst Zaterdag at 21:10 En dan deze opkomst van Rico. Wat een poppenkast. #TeamRigters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst Zaterdag at 21:26 Share Geplaatst Zaterdag at 21:26 13 minuten geleden zei Thierryvane: En dan deze opkomst van Rico. Wat een poppenkast. #TeamRigters Choreografie door opper engnek Timuor Steffens blijkbaar, wat een poppenkast is dat Glory altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 21:40 Share Geplaatst Zaterdag at 21:40 Bam niemand kan Rico op dit moment stoppen. #teamrico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Zaterdag at 21:52 Share Geplaatst Zaterdag at 21:52 (bewerkt) Stom spel dit, veelste gewelddadig dat enfusion is letterlijk 300 meter van mij vandaan moet er maandag gewoon zaalvoetballen Zaterdag at 21:53 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Zondag at 02:48 Share Geplaatst Zondag at 02:48 5 uur geleden zei joostmakaay: Choreografie door opper engnek Timuor Steffens blijkbaar, wat een poppenkast is dat Glory altijd Poeh, die is mega eng met Expeditie Robinson he 4 uur geleden zei La Pulga: Stom spel dit, veelste gewelddadig dat enfusion is letterlijk 300 meter van mij vandaan moet er maandag gewoon zaalvoetballen Tsjonge, komt wel dichtbij zo. Had het kickboksen overigens ook een nieuwe kampioen gegund. Rico een legende, maar ook beetje saaie puntenvechter. Verder niets gezien hoor hehe, morgen samenvatting even checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Maandag at 12:24 Share Geplaatst Maandag at 12:24 Denk dat het een kwestie van tijd is, eerlijk gezegd. Je ziet hem steeds vaker 'neer gaan' in de laatste potten, maar conditioneel is hij natuurlijk de top van de top. In mijn optiek is er maar één persoon die Rico, nog zelfs binnen de eerste twee rondes, naar de vloer staat zonder dat Rico opstaat en dat is Ben Sadik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst Maandag at 15:21 Share Geplaatst Maandag at 15:21 Heb het gevoel dat het niveau van Kickboksen sowieso een stukkie lager ligt dan in de jaren 90. Of het is de nostalgie die bij mij dan hoogtij viert. Maar je ziet zoveel goede kickboksers overstappen naar MMA. Een Vakhitov of Alex Pereira superfight tegen Rico had sowieso gebeurd als die mannen niet naar de UFC waren overgestapt. Daarom moet Rico telkens tegen dezelfde namen ook. Denk dat er in MMA gewoon meer geld te verdienen is. Rico een puntvechter noemen ben ik het overigens echt totaal niet mee eens. Kickboksen is een harde sport, je komt een gevecht vrijwel nooit ongeschonden uit, omdat er een stuk minder bewogen wordt dan in MMA. Het is vaak gewoon een slijtageslag en wie daar het beste uitrolt. Gasten die continu KOs hebben zijn echt een unicum. Plus dat Glory zo anders is dan K1 vroeger. In de K1 finales vocht je 3 keer op 1 avond, uiteraard zijn er dan meer KOs. In Glory gaan de HWs sowieso relatief vaak naar een decision. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Maandag at 21:49 Share Geplaatst Maandag at 21:49 9 uur geleden zei Keeza: In mijn optiek is er maar één persoon die Rico, nog zelfs binnen de eerste twee rondes, naar de vloer staat zonder dat Rico opstaat en dat is Ben Sadik. En zijn hoeveelste dopingschorsing zit die inmiddels uit? Geen kans dat Rico daar nog een keer aan gaat beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Dinsdag at 09:38 Share Geplaatst Dinsdag at 09:38 11 uur geleden zei 007mark: En zijn hoeveelste dopingschorsing zit die inmiddels uit? Geen kans dat Rico daar nog een keer aan gaat beginnen. Ik noem alleen de persoon die van Rico kan winnen, niet dat het een partij moet worden natuurlijk. Denk dat jongens als Plazibat, Osaro en eigenlijk de gehele top 5 van de Heavyweight ranking geen kans maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden Op 9-12-2024 om 13:24 zei Keeza: Denk dat het een kwestie van tijd is, eerlijk gezegd. Je ziet hem steeds vaker 'neer gaan' in de laatste potten, maar conditioneel is hij natuurlijk de top van de top. In mijn optiek is er maar één persoon die Rico, nog zelfs binnen de eerste twee rondes, naar de vloer staat zonder dat Rico opstaat en dat is Ben Sadik. Ben Sadik kan ook niet van hem winnen. Ze hebben sowieso al 1x tegen elkaar gevochten en die won Rico. Ben Sadik heeft heel veel praatjes, maar bakt er niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten