Petterson Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2013 Tranen over mn wangen, letterlijk Oja, en Tatiana Maslany :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Precies dat stuk :D Huilen met Tom, Tom is sowieso briljant, meest grappige met Andy van de serie zelfs? Hoewel de scènes met Ron ook altijd goed zijn hè. En Lesley bindt gewoon alles samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 :( Late on Friday, NBC announced a slew of schedule changes, as well as the cancellations of newbies Ironside and Welcome to the Family. Somewhat lost among all the shifting was this sad fact: Parks and Recreation is going on hiatus, effective immediately. This week's planned episode is being replaced by a repeat of The Voice, next week will feature an SNL Halloween clip show, and November 7 will offer a long-scheduled live episode of The Voice. Parks will then return on November 14, but only for two weeks, with back-to-back episodes airing that night and on November 21. (This means the show's planned Halloween/election episode will now air two weeks after Halloween and a week after Election Day.) After its two-week return, Parks disappears again, this time staying off the air completely until early 2014. NBC will fill the Parks time slot until then with a mix of football, a live broadcast of The Sound of Music, two weeks of The Sing-Off, and the hour-long return of Community on January 2. Unless NBC changes its mind, Parks will be back on January 9 in its new/old 8:30 p.m. time slot. If you're wondering why NBC is futzing with Parks, it's actually pretty simple: The network desperately wants to get more viewers to sample 9 p.m. comedy Sean Saves the World. It's betting that all of the special programming it's planned for the 8 p.m. hour will do better than Parks, thus boosting Sean. It's also a very clear sign than NBC, perhaps not unreasonably, has given up on the idea that Parks will ever grow its audience. What this doesn't mean, at least not yet, is that this will be the final season for Parks. The failure, so far, of NBC's new comedies means that the Peacock has not yet proven it can do better than Parks on Thursdays. That doesn't mean NBC still won't decide to move on, but for now, its comedy choices are pretty limited. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Toevallig deze week mee begonnen. Seizoen 1 vond ik vrij matig tot slecht, maar iedereen zei dat het eerste seizoen het minste was dus maar doorgezet (waren ook maar 6 afleveringen). Nu seizoen 2 begonnen en al veel leuker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Geen Parks deze week :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 8 november pas weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 TRANENN :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Geniaal ja (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Helemaal afgelopen? :(:( Iig een mooie einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Volgens mij niet. op ImdB staat ook nog gewoon dat 'ie lopend is; Parks & Rec. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Topic staat te laag! Begonnen met 6x10, nog een stuk of 8 te gaan ;sm; Zalige serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 (bewerkt) Lekker seizoenseinde hoor. Voelde wel aan als het einde van de serie (volgens mij is het zo ook echt geschreven, was toch aan alles te merken), maar gelukkig volgde daarna de opmerking dat er nog een zevende seizoen komt. (h) Die reactie van Leslie toen ze [tekst]Michelle Obama[/tekst] ontmoette ook he, geniaal. :mrgy: En Ginuwine > Pony > Lil' Sebastian :D :D En nog veel meer natuurlijk. Fantastische serie. Kan niet wachten tot het afgelopen is, dan kan ik hem helemaal opnieuw kijken. :P 25 april 2014 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 april 2014 Auteur Share Geplaatst 30 april 2014 Wow echt een geniale finale. Ik dacht serieus dat het het einde van de serie was en wat je zegt, volgens mij was het ook zo bedoeld. Maar mij hoor je niet klagen :). Reactie van Leslie was goud inderdaad, maar elk personage had wel iets moois. Vind ik ook zo sterk van Parks & Rec, geen zwak personage in die serie te bekennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Wow echt een geniale finale. Ik dacht serieus dat het het einde van de serie was en wat je zegt, volgens mij was het ook zo bedoeld. Maar mij hoor je niet klagen :). Reactie van Leslie was goud inderdaad, maar elk personage had wel iets moois. Vind ik ook zo sterk van Parks & Rec, geen zwak personage in die serie te bekennen. Helemaal mee eens. Net als de mockumentary-stijl is de parallel met The Office US wat mij betreft erg groot, alleen doet Parks & Rec het nog een stukje beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Net finale gezien, zalig weer :< En wat een cameo, ging meteen kijken of het de echte was :cab; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Is weer begonnen :D Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Volgende week de laatste twee afleveringen van Parks & Rec. en dan stopt, voor mij, de beste serie aller tijden. Zelden zo hard en vaak gelachen om een serie. Geniale personages. Andy, Tom en vooral Ron. Heb met mijn Ron Fucking Swanson shirtje toch een mooi aandenken aan de serie. En waarschijnlijk binnenkort een dvdbox bestellen, zodat ik alles terug kan kijken. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 24 februari 2015 Share Geplaatst 24 februari 2015 Volgende week de laatste twee afleveringen van Parks & Rec. en dan stopt, voor mij, de beste serie aller tijden. Zelden zo hard en vaak gelachen om een serie. Geniale personages. Andy, Tom en vooral Ron. Heb met mijn Ron Fucking Swanson shirtje toch een mooi aandenken aan de serie. En waarschijnlijk binnenkort een dvdbox bestellen, zodat ik alles terug kan kijken. :D Preach. Ik heb deze serie pas een jaartje geleden ontdekt, maar ik heb heel snel alle seizoenen gebinged. Zeer snel naar de top van mijn favoriete series gesprongen, zeker beste comedy ooit. Vaak zo hard gelachen dat ik mijn ouders ermee stoorde. Ik heb ook een aandenken met twee t-shirts, waaronder eentje van Lil' Sebastian :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 februari 2015 Share Geplaatst 24 februari 2015 Preach. Ik heb deze serie pas een jaartje geleden ontdekt, maar ik heb heel snel alle seizoenen gebinged. Zeer snel naar de top van mijn favoriete series gesprongen, zeker beste comedy ooit. Vaak zo hard gelachen dat ik mijn ouders ermee stoorde. Ik heb ook een aandenken met twee t-shirts, waaronder eentje van Lil' Sebastian :*) Haha, nice. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Jammer dat het stopt, de start van de serie was wat moeizaam bij mij. 2 jaar geleden beginnen kijken, toen maar tot seizoen 2 geraakt, even geleden terug overnieuw begonnen, en helemaal uitgekeken tot en met seizoen 6 toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Top einde. Wel jammer, maar mooie laatste aflevering. Misschien wel de beste comedy serie die ik gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Wat een prachtige serie dit :D Heb binnen anderhalve week al bijna drie seizoenen er doorheen geknald. Serie met echt alleen maar toffe personages (alleen Ann is saai, maar goed Rashida Jones :love:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Rashida Jones inderdaad :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Deze is binnen (h) Dus eindelijk aan de herkijk beginnen, kijken hoe S01 nu bevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten