Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Parks & Recreation

Petterson

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:(

Late on Friday, NBC announced a slew of schedule changes, as well as the cancellations of newbies Ironside and Welcome to the Family. Somewhat lost among all the shifting was this sad fact: Parks and Recreation is going on hiatus, effective immediately. This week's planned episode is being replaced by a repeat of The Voice, next week will feature an SNL Halloween clip show, and November 7 will offer a long-scheduled live episode of The Voice. Parks will then return on November 14, but only for two weeks, with back-to-back episodes airing that night and on November 21. (This means the show's planned Halloween/election episode will now air two weeks after Halloween and a week after Election Day.) After its two-week return, Parks disappears again, this time staying off the air completely until early 2014. NBC will fill the Parks time slot until then with a mix of football, a live broadcast of The Sound of Music, two weeks of The Sing-Off, and the hour-long return of Community on January 2. Unless NBC changes its mind, Parks will be back on January 9 in its new/old 8:30 p.m. time slot.

If you're wondering why NBC is futzing with Parks, it's actually pretty simple: The network desperately wants to get more viewers to sample 9 p.m. comedy Sean Saves the World. It's betting that all of the special programming it's planned for the 8 p.m. hour will do better than Parks, thus boosting Sean. It's also a very clear sign than NBC, perhaps not unreasonably, has given up on the idea that Parks will ever grow its audience. What this doesn't mean, at least not yet, is that this will be the final season for Parks. The failure, so far, of NBC's new comedies means that the Peacock has not yet proven it can do better than Parks on Thursdays. That doesn't mean NBC still won't decide to move on, but for now, its comedy choices are pretty limited.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker seizoenseinde hoor. Voelde wel aan als het einde van de serie (volgens mij is het zo ook echt geschreven, was toch aan alles te merken), maar gelukkig volgde daarna de opmerking dat er nog een zevende seizoen komt. (h)

Die reactie van Leslie toen ze [tekst]Michelle Obama[/tekst] ontmoette ook he, geniaal. :mrgy:

En Ginuwine > Pony > Lil' Sebastian :D :D

En nog veel meer natuurlijk. Fantastische serie. Kan niet wachten tot het afgelopen is, dan kan ik hem helemaal opnieuw kijken. :P

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow echt een geniale finale. Ik dacht serieus dat het het einde van de serie was en wat je zegt, volgens mij was het ook zo bedoeld. Maar mij hoor je niet klagen :).

Reactie van Leslie was goud inderdaad, maar elk personage had wel iets moois. Vind ik ook zo sterk van Parks & Rec, geen zwak personage in die serie te bekennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow echt een geniale finale. Ik dacht serieus dat het het einde van de serie was en wat je zegt, volgens mij was het ook zo bedoeld. Maar mij hoor je niet klagen :).

Reactie van Leslie was goud inderdaad, maar elk personage had wel iets moois. Vind ik ook zo sterk van Parks & Rec, geen zwak personage in die serie te bekennen.

Helemaal mee eens. Net als de mockumentary-stijl is de parallel met The Office US wat mij betreft erg groot, alleen doet Parks & Rec het nog een stukje beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week de laatste twee afleveringen van Parks & Rec. en dan stopt, voor mij, de beste serie aller tijden. Zelden zo hard en vaak gelachen om een serie. Geniale personages. Andy, Tom en vooral Ron. Heb met mijn Ron Fucking Swanson shirtje toch een mooi aandenken aan de serie. En waarschijnlijk binnenkort een dvdbox bestellen, zodat ik alles terug kan kijken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week de laatste twee afleveringen van Parks & Rec. en dan stopt, voor mij, de beste serie aller tijden. Zelden zo hard en vaak gelachen om een serie. Geniale personages. Andy, Tom en vooral Ron. Heb met mijn Ron Fucking Swanson shirtje toch een mooi aandenken aan de serie. En waarschijnlijk binnenkort een dvdbox bestellen, zodat ik alles terug kan kijken. :D

Preach. Ik heb deze serie pas een jaartje geleden ontdekt, maar ik heb heel snel alle seizoenen gebinged. Zeer snel naar de top van mijn favoriete series gesprongen, zeker beste comedy ooit. Vaak zo hard gelachen dat ik mijn ouders ermee stoorde. Ik heb ook een aandenken met twee t-shirts, waaronder eentje van Lil' Sebastian :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Preach. Ik heb deze serie pas een jaartje geleden ontdekt, maar ik heb heel snel alle seizoenen gebinged. Zeer snel naar de top van mijn favoriete series gesprongen, zeker beste comedy ooit. Vaak zo hard gelachen dat ik mijn ouders ermee stoorde. Ik heb ook een aandenken met twee t-shirts, waaronder eentje van Lil' Sebastian :*)

Haha, nice. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites