RanDMC Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Zijn er wedstrijdshirts van BMS verkrijgbaar? :< Op mn mobiel vindtie niks Edit: op pc ook niet ;( ik willlll zo'n wedstrijdshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Nee, volgens mij niet. Heb ff gezocht. Maar als ze er zijn :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Matthew kom, we beginnen onze eigen BMS merchandise. Echt schandalig dat er geen wedstrijdshirts zijn, serieus. Fuck Barcelona, fuck Man Utd, ik wil een BMS shirt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ja is goed regel jij alles dan zorg ik wel voor de bankrekening dat al het geld goed terechtkomt Ze hebben wel zo'n hoodie zegmaar, wit met BMS erop. Ook wel nice, heb nog zo'n ding nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Zijn er wedstrijdshirts van BMS verkrijgbaar? :< Op mn mobiel vindtie niks Edit: op pc ook niet ;( ik willlll zo'n wedstrijdshirt Nee, volgens mij niet. Heb ff gezocht. Maar als ze er zijn :< :< Google ''Thad Castle Jersey'' http://www.bonanza.com/booths/i_have_the_gift/items/24081176 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Die chick van Moran _O_ shitttt, boner hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Sowieso, minimaal net zo nice als Mary Jo hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Google ''Thad Castle Jersey'' http://www.bonanza.com/booths/i_have_the_gift/items/24081176 Heb je ooit een keer zo'n jersey gehad? Vallen die niet gigantisch groot uit zonder die football protection spulletjes eronder? Want alsie me normaal zou passen zou ik zeker een halen :<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ik zou wel een kleine maat nemen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Small denk ik? Xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2011 Harmon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Niemand anders die een Jersey van een andere club heeft ofzo? ;c Weet namelijk echt niet hoe die pasvormen nou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Slechte aflevering :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Mwah, slecht is weer te negatief. Hij was minder goed dan de rest van het seizoen, maar slecht zeer zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 en Harmon is sowieso wel heldje:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Harmon ook echt elke keer aan zen ballen ruiken:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ik vind het niveau van de andere aflevering toch een heel stuk hoger, daarom dat ik nu eerder negatief ben over deze. Iets te weinig Alex/ Kevin (;c) gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Was wel minder als de vorige afleveringen, maar negatief zou ik er niet echt over zijn. Vorige waren van hoog niveau, deze was gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Deze was wat minder, maar 6 was baaas. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 s3 is toch beduidend minder dan de vorige 2 imo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Sowieso was S2 echt geweldig mede door Radon. Dit jaar niet echt een vergelijkbaar type voor terug gekomen waardoor er toch iets mist denk. Eerste jaar had je natuurlijk naast Alex en Thad Shilo en season 2 natuurlijk Radon waardoor je toch wel meer diversiteit krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Hehe goed aflevering deze week. Dat einde :-D_O_ Btw, Debra :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Hij was weer leuk ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Ik weet niet of dat stukje zang van Denise Richards overigens opwindend bedoeld is, maar ik vond het nogal erg vals :cab: Verder weer mooie aflevering :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten