jesse456 Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Ja vijfhonderd meter 2e run is over drie minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 ******ju Kuipers zoo slecht. Knap van Oenema en M. Mulder trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Thijsje Oenema is wat mij betreft wel dé verrassing van dit seizoen ja. Als ze dit vast kan houden hebben we bij de dames een nieuwe sprinttopper erbij. Bij de heren Jesper Hospes ook erg goed. Wordt een leuk seizoen, ook op de lange afstanden, met Kramer die er aan het eind van het seizoen gewoon weer staat verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ja, inderdaad. Bergsma ook sterker dan dat ik had verwacht. En Tuitert, Kuipers en Gerritsen stellen zwaar teleur. Maarja, volgende week eens zien waar we internationaal staan. Oh, jammer trouwens dat Keulstra de juniorenwereldbekers gaat rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 :cab: Die mass-start is echt helemaal niks. Die tussensprints gaan nergens over. En het is te kort voor de mensen die nu meededen. Huisman heeft wel een geode eindsprint maar een Wüst gaat dit altijd winnen als ze hierop gaat trainen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Nesbitt pakt gewoon 1,3 seconde op de nummer twee op een kilometer. Ziek hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Nesbitt piekt weer te vroeg denk ik, net als vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Kramer op een hoop gereden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Vanmiddag begint het weer: EK Allround. Mooie plaatjes vanuit Boedapest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Inderdaad, prachtig gezicht in de buitenlucht. Ben eens benieuwd! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Wüst boven iedereen alweer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Wust dus zeer waarschijnlijk Europees Kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Als ze een beetje kan consolideren op de 3K wel ja. Ik zie Pechstein wel als bedreiging nog hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Idd, gaat vooralsnog tussen Wüst en Pechstein met slechts een licht voordeel voor Wüst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Bah; 500meter vrouwen gemist :( o over een rit of vier komt Bokko weer. Gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Bokko :mrgy: Ziet er wel heel anders uit in de buitenlucht vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Als ze een beetje kan consolideren op de 3K wel ja. Ik zie Pechstein wel als bedreiging nog hoor. Consolideren zat er dus niet in. 1500 meter zal ze echt iets speciaals moeten gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Iets héél speciaals ja, want ze gaat echt heel veel tijd verliezen op de 5 overmorgen. Sablikova is de enige concurrent nog voor Pechstein denk ik zo. Zou wel mooi zijn als Pechstein gewoon zou winnen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Pechstein dus nog te positief ingeschat. Bazin hoor die Sablikova. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik snap helemaal niets meer van vrouwenschaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Waait het weer als gek ofzo? Zag die rit van Wust, maar heb geen geluid erbij. Sablikova dus toch gewoon kampioen, tenzij ze valt op de 5km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik snap helemaal niets meer van vrouwenschaatsen Heb ik eigenlijk wel bij de meeste vrouwensporten. Gebeuren af en toe de meest onverklaarbare dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Mannentoernooi is nog best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Mja, hopen dat Sven z'n 10 kilometer nu stabieler is dan tijdens het NK afstanden. Dan zie ik 'm gewoon Europees kampioen worden. En Wüst, heul vaag. Hopelijk tijdens het WK beter dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Bart Swings mag de 10km rijden :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten