Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Rome

Hansje

Aanbevolen berichten

rome-header.jpg

Rome is a British–Italian historical drama television series created by Bruno Heller, John Milius, and William J. MacDonald. The show's two seasons premiered in 2005 and 2007, and were released on DVD soon afterward. Rome is set in the 1st century BC, during Ancient Rome's transition from Republic to Empire. The series begins with Julius Caesar's conquest of Gaul, and the first season concludes with the assassination of Caesar followed by the rise of the first Emperor Augustus.

Grauw, vuil, historisch correct, fantastische personages, knetterende dialogen, een adembenemend decor en een geweldig plot. Enfin, om maar te zeggen dat het een schande is dat deze serie nog geen eigen topic heeft.

Net het eerste seizoen erop zitten, op naar het tweede.

Oh ja, Marc Anthony is mijn favoriete personage, wat een held _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rome-header.jpg

Rome is a British–Italian historical drama television series created by Bruno Heller, John Milius, and William J. MacDonald. The show's two seasons premiered in 2005 and 2007, and were released on DVD soon afterward. Rome is set in the 1st century BC, during Ancient Rome's transition from Republic to Empire. The series begins with Julius Caesar's conquest of Gaul, and the first season concludes with the assassination of Caesar followed by the rise of the first Emperor Augustus.

Grauw, vuil, historisch correct, fantastische personages, knetterende dialogen, een adembenemend decor en een geweldig plot. Enfin, om maar te zeggen dat het een schande is dat deze serie nog geen eigen topic heeft.

Net het eerste seizoen erop zitten, op naar het tweede.

Oh ja, Marc Anthony is mijn favoriete personage, wat een held _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn vrienden zijn er weg van, maar die zijn dat ook van Borat enzo, dus dat zegt me niet zoveel. Heb het een keer of 5 geprobeerd, maar te geforceerd erotische fragmenten afwisselen met teveel en te vaag gevecht. Ik vond het niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn vrienden zijn er weg van, maar die zijn dat ook van Borat enzo, dus dat zegt me niet zoveel.

Een kwaliteitsvolle HBO-serie tegenover een platvloerse, vulgaire en ronduit belachelijke film...hm nee, ik zie de vergelijking niet.

Heb het een keer of 5 geprobeerd, maar te geforceerd erotische fragmenten afwisselen met teveel en te vaag gevecht. Ik vond het niks.

Zowel de sex als het geweld zijn imo nergens geforceerd en passen altijd heel logisch in het verhaal.

Maargoed, kan altijd gebeuren dat iets je niet pakt uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kwaliteitsvolle HBO-serie tegenover een platvloerse, vulgaire en ronduit belachelijke film...hm nee, ik zie de vergelijking niet.

Het is dan ook geen vergelijking, maar een voorbeeld dat ze geen smaak hebben ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier een paar afleveringen van gekeken, maar toen ik zag dat het maar 2 seizoenen had besloot ik ermee te stoppen, maar nu van veel tv series het seizoen is afgelopen ga ik Rome denk ik wel ff weer kijken. De komende weken is er toch weinig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier een paar afleveringen van gekeken, maar toen ik zag dat het maar 2 seizoenen had besloot ik ermee te stoppen, maar nu van veel tv series het seizoen is afgelopen ga ik Rome denk ik wel ff weer kijken. De komende weken is er toch weinig..

Dat een serie maar twee seizoenen heeft is toch geen reden niet te kijken? :cab:

Rome staat al jaren op mijn verlanglijstje, maar de hoge prijs van de dvd's houdt me nog steeds tegen. De sleutelscène heb ik natuurlijk al wel eens gezien.

Oké, meer dan eens zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar ik volg best veel series dus toen ik die paar afleveringen zag was het rond december, ik vind het dan fijner en makkelijker om een serie als Rome met maar 2 seizoenen lekker in de zomer te gaan bekijken. Anders wordt het weer zoveel series tegelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites