Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

WTF MAN, wat een ep.

[spoiler=...]wat is dat ook altijd met HBO en hun series, iedere keer weer maken ze mijn favoriete personages af, echt ongelooflijk. Echt dik kut gevoel nu hoor, al de Starks zijn nu zo goed als dood. BLOODY HELL, waarom waarom waarom. Vuile Lannisters gadver:wall: Nu echt hopen dat Daenerys die vuile kutfamilie volledig kapot maakt

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF MAN, wat een ep.

[spoiler=...]wat is dat ook altijd met HBO en hun series, iedere keer weer maken ze mijn favoriete personages af, echt ongelooflijk. Echt dik kut gevoel nu hoor, al de Starks zijn nu zo goed als dood. BLOODY HELL, waarom waarom waarom. Vuile Lannisters gadver:wall: Nu echt hopen dat Daenerys die vuile kutfamilie volledig kapot maakt

[spoiler=ep9]Heeft niks met HBO te maken, maar met onzen George.

Bon, ik wist wat ging gebeuren, maar het is toch nog altijd een schok :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Ep 9]Die Arya gaat volgens mij zo'n dikke wraak nemen als ze wat ouder is.

Wat een aflevering trouwens./

[spoiler=Spoiler]Misschien gaat The Hound haar wel trainen/helpen daarmee.. ;c Of ze roept Jaqen op, maar ik denk inderdaad ook dat Arya nog wel wraak zal gaan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond trouwens

[spoiler=wreedheid]de manier hoe Talisa aan d'r eind kwam echt bruut hoor. Damn, zwanger en dan vol in je baarmoeder doodgestoken worden. Dat was echt hard.

En om het nóg dramatischer te maken die ene scene ervoor met het gesprek tussen Robb en Talisa :r [tekst]met de naam van hun baby, als het een zoon wordt[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=mr snow]Hoezo ziet die warg zijn broer lopen als hij in de huid van die wolf kruipt, maar niet beseffen dat ze op 10 meter van elkaar zitten ofzo. Dat vond ik maar belachelijk hoor:-D

[spoiler=mr snow]Hij zag hem toch alleen wegrijden?

Mooi die filmpjes trouwens, die meid met die deken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites