Hurricane Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 (bewerkt) WTF MAN, wat een ep. [spoiler=...]wat is dat ook altijd met HBO en hun series, iedere keer weer maken ze mijn favoriete personages af, echt ongelooflijk. Echt dik kut gevoel nu hoor, al de Starks zijn nu zo goed als dood. BLOODY HELL, waarom waarom waarom. Vuile Lannisters gadver:wall: Nu echt hopen dat Daenerys die vuile kutfamilie volledig kapot maakt 3 juni 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 WTF MAN, wat een ep. [spoiler=...]wat is dat ook altijd met HBO en hun series, iedere keer weer maken ze mijn favoriete personages af, echt ongelooflijk. Echt dik kut gevoel nu hoor, al de Starks zijn nu zo goed als dood. BLOODY HELL, waarom waarom waarom. Vuile Lannisters gadver:wall: Nu echt hopen dat Daenerys die vuile kutfamilie volledig kapot maakt [spoiler=ep9]Heeft niks met HBO te maken, maar met onzen George. Bon, ik wist wat ging gebeuren, maar het is toch nog altijd een schok :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=ep9]De Lannisters en Boltons zijn toch veel cooler dan de Starks :LO: De Freys zijn wel kut ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=Ep 9]Die Arya gaat volgens mij zo'n dikke wraak nemen als ze wat ouder is. Wat een aflevering trouwens./ [spoiler=Spoiler]Misschien gaat The Hound haar wel trainen/helpen daarmee.. ;c Of ze roept Jaqen op, maar ik denk inderdaad ook dat Arya nog wel wraak zal gaan nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=EP9]De Starkjes zijn gewoon naief, dat zijn niet de juiste bestuurders voor de realm (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Dit einde _O_ _O_ [spoiler=S03E09] The Lannisters send their regards _O_ :< Gruwelijk zeg, niet zien aankomen. Maar wel te vette episode hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Sorry voor dubbel. Blijkbaar filmen de boeklezers de reacties van hun naasten die de aflevering checken :-D Maar is ook goed toepasbaar. [YOUTUBE]78juOpTM3tE[/YOUTUBE] _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Hehe nice :-D Weet nog wel toen ik het las. Goh, schrok er wel van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Het scheelde bij mij niet veel van die reacties in dat filmpje. Ik ging ook rechtop zitten en wtf roepen;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Ik vond trouwens [spoiler=wreedheid]de manier hoe Talisa aan d'r eind kwam echt bruut hoor. Damn, zwanger en dan vol in je baarmoeder doodgestoken worden. Dat was echt hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Dat einde, echt WTF!! Ben benieuwd wat de laatste aflevering nog gaat brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 kutserie. :( [tekst] hopelijk neemt Arya zo een erge wraak als ze wat ouder is, schrok helemaal toen dat gebeurde haha. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Nondeju, ik ben nog steeds in shock :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [spoiler=EP9]De Starkjes zijn gewoon naief, dat zijn niet de juiste bestuurders voor de realm (h) Precies wat ik zei (d) Al vind ik het wel jammer dat het zo moest. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Ik vond trouwens [spoiler=wreedheid]de manier hoe Talisa aan d'r eind kwam echt bruut hoor. Damn, zwanger en dan vol in je baarmoeder doodgestoken worden. Dat was echt hard. En om het nóg dramatischer te maken die ene scene ervoor met het gesprek tussen Robb en Talisa :r [tekst]met de naam van hun baby, als het een zoon wordt[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Game of Thrones Ik heb met verbazing zitten kijken... Holy fuck zeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=mr snow]Hoezo ziet die warg zijn broer lopen als hij in de huid van die wolf kruipt, maar niet beseffen dat ze op 10 meter van elkaar zitten ofzo. Dat vond ik maar belachelijk hoor:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=mr snow]Hoezo ziet die warg zijn broer lopen als hij in de huid van die wolf kruipt, maar niet beseffen dat ze op 10 meter van elkaar zitten ofzo. Dat vond ik maar belachelijk hoor:-D [spoiler=mr snow]Hij zag hem toch alleen wegrijden? Mooi die filmpjes trouwens, die meid met die deken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Wat een aflevering zeg, de beste van dit seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Gister de aflevering met twee vrienden gekeken. Mooi om hun reacties te zien :-D Die hebben een kwartier amper hun bek open getrokken en als er dan iets uit was, was het: "Maar...", "Nee...", "***********!". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik heb ook 5 minuten lang met open mond voor de tv gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 http://cheezburger.com/82693 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik kijk al uit naar de 'What if Game of Thrones happened on facebook' recap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Zodra het muziekje begon wist ik het, kwas nou niet bepaald blij, maar oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=Ep 9] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten