Justin Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Onze held. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 [spoiler=spoiler] Weer een typische tussen episode. Verhaal bij Ygritte en Jon wordt een stuk interessanter met de birdman ertussen. Beloofd wat te worden met de draakjes in de toekomst, alle verhalen gaan weer op de kop. Toch mooi einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Het einde was echt bazig. HIj wordt echt steeds sympathieker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 [spoiler=Spoiler]Jaime begint echt een goede kerel te worden, al kan dat volgende aflevering weer anders zijn (lang leve GoT (d)). Je zag het natuurlijk wel een beetje aankomen dat hij Brienne zou gaan helpen/redden, maar had niet verwacht dat ze met een beer aan het vechten zou zijn hehe. Dacht ze gaan haar verkrachten oid. Tywin weer baas, enige die Joffrey kan intimideren volgens mij. Daenarys vond ik ook wel weer redelijk chill, ben wel benieuwd wat haar draakjes gaan doen. Oh en Theon, oneindige medelijden ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 [spoiler=hornblower theon]U_Deb2kiG2Y Haha, was dit stukje van seizoen twee al vergeten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Ondertussen heb ik meer Lannisters aan de sympathie kant dan aan de haat kant staan (d) Vette epi weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 ik vond jaime leuker toen hij nog een lul was :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 (bewerkt) Ondertussen heb ik meer Lannisters aan de sympathie kant dan aan de haat kant staan (d) Vette epi weer. Ja Jaime, Tyrion en Tywin sowieso. (d) Tywin deze ep ook weer _O_ [spoiler=Tywin] De manier hoe hij heel sarcastisch steeds 'Your Grace' zei en hem keihard de les las. Toen hij die trap op kwam lopen zag je Joffrey echt zeven kleuren schijten :-D 13 mei 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 ik vond jaime leuker toen hij nog een lul was :cab: Leuker als personage idd, maar nu toch veel sympathieker natuurlijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Geen spoilers lezen en morgen 2 episodes kijken :< Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Voor de liefhebbers die iets meer over de geschiedenis van Westeros en de Houses willen weten, een leuke playlist. Onder andere over de Mad King, Robert's Rebellion, ontstaan van alle grote houses, de Night's Watch, de Warlocks uit Qarth enzo. Aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Zitten er spoilers in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nah, gaat enkel over de historie en de gebeurtenissen voor de pilot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Heerlijke episode, kon ook eindelijk wat tijd vrijmaken om 'm te checken :< [spoiler=S03E07] Heerlijke scene tussen Tywin en Jeoffrey zeg. Vind Charles Dance ook zo'n goeie acteur (d) Daenerys met d'r draken _O_ Mooi even die gast geïntimideerd. En goh, die scene met Theon :cab: Ziek contrast zeg. Ene moment zat ik met een dikke lantaarnpaal in m'n broek te kijken, gevolgd door het andere bonerkiller (letterlijk) moment :cab: Slotscene was ook tof, good guy Jaime (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 http://www.happyplace.com/23906/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-7 Is die weer (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 http://www.happyplace.com/23906/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-7 Is die weer (d) Daar keek ik alweer naar uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Altijd lachen ja :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Net ontdekt dat onze Tywin ook meedeed in Ali G in da House :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Badass-gehalte van Tywin onder de 0 atm :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Die laatste :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Haha Bush :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Bush :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten