Niels Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2012 Begonnen met boek 1 lezen, wel Nederlands want wilde hardcovers :cab: Nu al beetje spijt van want die vertaalde namen zijn echt te triest voor woorden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Hebben ze de namen van de personages in die boeken vertaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Blijkbaar wel. Zo spreekt men over Theon Grauwvreugd en Jon Sneeuw. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2012 Hebben ze de namen van de personages in die boeken vertaald? Ja. Jon Sneeuw enzo :cab: Dat wist ik niet toen ik dacht boek kocht :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Spannend einde weer :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Grauwvreugd vind ik best een mooie naam anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Gedverdemme, als ik de boeken ooit koop ga ik dus echt wel de Engelstalige boeken kopen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Spannend einde weer :dance: Heerlijk einde weer inderdaad _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Catelyn Stark _O_ Wat een heerlijke actrice is Michelle Fairley toch. Vette episode ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Toch ff een wtf momentje toen [spoiler=E07] Jaime löss ging met die steen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Tywin Lannister is trouwens een gruwelijke baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Dat einde :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Dat is bij zowat elke episode dit seizoen geloof ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 23HLkh98hwsegazzzzzz dat einde! Waarom moet ik *********** nog een week wachten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 (bewerkt) Heerlijk einde weer. [spoiler=aflevering van vandaag] Het verbaasde me hoe Cersei reageerde op de menstruatie van Sansa en hoe ze sprak over haar zoon. Het lijkt bijna of ze sympathie krijgt / heeft voor Sansa. Ik denk dat er iets achter zit. Wat ik trouwens niet verwachtte was die 'verovering' van Qarth. Die warlock deed zieke dingen. Nog een spoiler over het einde: [spoiler=einde] Ik weet bijna zeker dat het hier gaat om te andere jongetjes gaat. Anders had Osha er ook bij gehangen. Die heeft hem immers nog erger in de maling genomen. 14 mei 2012 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Geweldige episode weer!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Celsei en ginger??? Het is Cersei en Sansa, zo moeilijk toch niet? :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik was de namen even kwijt:G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Pfff zieke ep weer. Iedereen die paar afleveringen geleden het te langzaam vond gaan, terug in je hok gaarne haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 hihi:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 [spoiler=einde]Ik denk ook niet dat het die 2 Stark jochies zijn, anders had hij ze denk ik wel herkenbaar opgehangen. Ik vermoed dat het de kinderen van die kerel op de boerderij zijn. Mooie episode weer met een heerlijke cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 (bewerkt) edit: foutje 16 mei 2012 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 [spoiler=-]Vet einde zeg, denk niet dat het Bran en Rickon zijn die daar hingen. Denk dat hij gewoon 2 random jochies heeft gepakt om zijn naam niet te schaden. Overigens was die Warlock ook wel epic bezig zeg. Btw de promo: http://www.youtube.com/watch?v=Ajv1qH2Ll3A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 De link doet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Justin je eerste post staat er nog zonder spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten