Justin Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Dat je zo raar reageert op een doodnormale post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Je reactie 'previews;e:r' doet overkomen alsof jouw mening, dat previews niet ter zake doen, universeel en een feit is. Roprop postte het echter voor degenen die wel graag naar previews kijken en dat is wat Justin probeert aan te geven. Roprop post voor de geïnteresseerden, niet (alleen) voor jou. Je laatste vraag over wat Justins punt is, komt daardoor zelfs wat arrogant over. Alsof dingen die jou niet interesseren, er niet toe doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ben ik de enige die denkt/hoop/verwacht dat de volgende aflevering bijzonder episch gaat worden? :< De preview staat ook online nu. Heel veel verhaallijnen staan echt op knallen nu. Je zou bijna het weekend heel snel voorbij wensen ;c Na 2 afleveringen waar er eigenlijk weinig gebeurd mag het ook wel. Buiten 4 of 5 toffe scenes is er weinig gebeurd voorbije 2 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Je reactie 'previews;e:r' doet overkomen alsof jouw mening, dat previews niet ter zake doen, universeel en een feit is. Roprop postte het echter voor degenen die wel graag naar previews kijken en dat is wat Justin probeert aan te geven. Roprop post voor de geïnteresseerden, niet (alleen) voor jou. Je laatste vraag over wat Justins punt is, komt daardoor zelfs wat arrogant over. Alsof dingen die jou niet interesseren, er niet toe doen. Oke. Was previews :( Beter geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Nee, een normale reactie als je post erna met "Ik kijk zelf nooit previews, wil niet gespoilerd worden" had genoeg geweest om je mening erover duidelijk te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Je mag je mening hebben over previews en die was duidelijk. Met die post was op zichzelf ook nog niet zoveel mis, al was het misschien niet nodig omdat er geen discussie was op het nut van previews. Roprop speelde duidelijk in op mensen die wel previews kijken. Maar nogmaals; prima als je laat weten dat jij het niet in previews ziet zitten, maar dat is in principe niet het onderwerp waar over werd gepraat. Het ging er namelijk over wat anderen, die wel previews kijken, van de komende aflevering verwachten. Dat is wat Justin vervolgens ook aangeeft. Je opmerking daarna, "Dus wat is nu je punt", komt nogal agressief over, terwijl jij dus eigenlijk degene was die niet op de inhoud reageerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Je mag je mening hebben over previews en die was duidelijk. Met die post was op zichzelf ook nog niet zoveel mis, al was het misschien niet nodig omdat er geen discussie was op het nut van previews. Roprop speelde duidelijk in op mensen die wel previews kijken. Maar nogmaals; prima als je laat weten dat jij het niet in previews ziet zitten, maar dat is in principe niet het onderwerp waar over werd gepraat. Het ging er namelijk over wat anderen, die wel previews kijken, van de komende aflevering verwachten. Dat is wat Justin vervolgens ook aangeeft. Je opmerking daarna, "Dus wat is nu je punt", komt nogal agressief over, terwijl jij dus eigenlijk degene was die niet op de inhoud reageerde. Daar heb je gelijk in!! Sorry [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik leef voor spoilers man :< Zit er aan te denken om de boeken te lezen, ben alleen bang dat ik er een jaar over doe. Totaal geen lezer eigenlijk. Misschien audioboeken, alleen ben ik bang dat het net wat te ingewikkeld wordt in het Engels. NL, als dat al bestaat, hoef ik echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik leef voor spoilers man :< Zit er aan te denken om de boeken te lezen, ben alleen bang dat ik er een jaar over doe. Totaal geen lezer eigenlijk. Misschien audioboeken, alleen ben ik bang dat het net wat te ingewikkeld wordt in het Engels. NL, als dat al bestaat, hoef ik echt niet. Bestaat inderdaad in het NL ja. Daarin heb je Jon Sneeuw enzo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Ik leef voor spoilers man :< Zit er aan te denken om de boeken te lezen, ben alleen bang dat ik er een jaar over doe. Totaal geen lezer eigenlijk. Misschien audioboeken, alleen ben ik bang dat het net wat te ingewikkeld wordt in het Engels. NL, als dat al bestaat, hoef ik echt niet. Ben ook totaal geen lezer. Heb vorig jaar eind zomer alle boeken gekocht. Maar ben nu pas halverwege eerste boek. Het meeste wat je leest heb je toch al gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Casting spoilers van IMDB: [spoiler= ]Als je kijkt naar de cast lists van de laatste vier afleveringen: - night's king - white walkers - wights - benjen stark - balon greyjoy - yara greyjoy - lord varys - kevan lannister - geen bronn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Imdb castings zeggen niet alles vriend ;) Dat iemand niet bijstaat betekent niet dat ze niet meteen niet meedoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Kan niet wachten op de volgende aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Kan niet wachten op de volgende aflevering Same. Heb er erg zin in Ili :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Imdb castings zeggen niet alles vriend ;) Dat iemand niet bijstaat betekent niet dat ze niet meteen niet meedoen :) Klopt, maar kijk naar elke aflevering afzonderlijk. Het is niet steeds dezelfde lijst, het lijkt heel bewust de lijst met personages die in die aflevering voorkomen ;) Bevestigt niets natuurlijk maar vind het op zich wel aannemelijk, lijkt me daarmee dat de laatste vier aflevering heeeel erg tof gaan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Casting spoilers van IMDB: [spoiler= ]Als je kijkt naar de cast lists van de laatste vier afleveringen: - night's king - white walkers - wights - benjen stark - balon greyjoy - yara greyjoy - lord varys - kevan lannister - geen bronn :( [spoiler=reactie op die spoiler, boek spoilers]Benjen Stark? Die is nooit meer in het boek terug gekomen (toch?). Balon zal wel dood gaan. [spoiler=GROTE SPOILERS VOLGENDE AFLEVERING] Al wat foto's gezien, Maester Aemon gaat nu al dood :( Cercei's afgang gaat eindelijk beginnen. Kan niet wachten op haar walk hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 [spoiler=reactie op die spoiler, boek spoilers]Benjen Stark? Die is nooit meer in het boek terug gekomen (toch?). Balon zal wel dood gaan. [spoiler=GROTE SPOILERS VOLGENDE AFLEVERING] Al wat foto's gezien, Maester Aemon gaat nu al dood :( Cercei's afgang gaat eindelijk beginnen. Kan niet wachten op haar walk hehe. [spoiler=voorspellingen en boekspoilers]Benjen Stark is in de boeken nog steeds vermist, maar gezien het einde van seizoen 5 nadert is het goed mogelijk dat er al wat boek 6 spoilers in zitten. Dat Balon dood gaat is ook goed mogelijk, gebeurt in de boeken al veel eerder maar misschien stellen ze het uit om daarmee de King's Moot voor seizoen 6 in te luiden om Euron en Victarion te kunnen introduceren. Tenzij deze twee geschrapt worden en Balon zelf de rollen overneemt oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Moet de aflevering van vorige week nog even zien om morgen mee te kunnen met de nieuwe. Na die dramatische ep 2 weken geleden was m'n zin om te kijken even over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Casting spoilers van IMDB: [spoiler= ]Als je kijkt naar de cast lists van de laatste vier afleveringen: - night's king - white walkers - wights - benjen stark - balon greyjoy - yara greyjoy - lord varys - kevan lannister - geen bronn :( Holy shit die 1e en 4e uit je lijst :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Holy shit die 1e en 4e uit je lijst :O Ja, ben benieuwd of dat flashbacks zijn, of boek 6 spoilers, of dat we allemaal getrolled worden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Dat imdb is onbetrouwbaar iig. Die hadden ook nog [spoiler=Als je seizoen 4 en 5 hebt gezien.]vorig seizoen de acteurs van Cat en Robb staan. Precies dat bedoel ik dus. [spoiler=spoiler] Mensen worden gewoon gecast voor aflevering vaak waar ze niet fysiek meer aanmeedoen/bij aanwezig zijn op imdb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 [spoiler=S05E07]Tsja, wat moet ik nu weer van deze aflevering vinden. Er gebeurd eigenlijk wederom niet bijzonder veel in alle verhaallijnen. Op het einde met Cersei na dan. Heerlijk dat ze eindelijk eens flink aangepakt gaat worden. Al vind ik het jammer dat het dan weer die Faith is die het gaat doen. Dat vind ik eigenlijk maar niks. Wel interessant dat LF en de Tyrell's nu dus ook al een alliance hebben. Al was dat natuurlijk eind vorig seizoen al ongeveer bekend. Maar niet 'officieel bevestigd'. Wat me wel steeds meer doet afvragen wat LF nou eigenlijk wil. Dat stukje met Sansa en Theon was natuurlijk weer te voorspelbaar. Je wist van het eerst moment al direct dat Ramsay in de toren zou zijn, of dat Theon zou gaan klikken bij Ramsay. Wanneer gaat Sansa nou eens het heft in haar eigen handen nemen. Ook wel jammer dat Aemon nu dood is, al zat dat er natuurlijk wel aan te komen. Vraag me wel af hoe dat met Sam zit trouwens. Heb alleen de eerste vier of vijf hoofdstukken uit boek 4 nog maar gelezen, maar daar leefde Aemon nog en werden Sam en Gilly naar Old Town gestuurd om Sam Maester te laten worden. Vraag me wel af of dat nog in de serie gaat komen. Waarschijnlijk niet dan. Jorah gaat de fighting pits dus gewoon helemaal niet halen of? Aangezien hij en Tyrion nu al bij Daenerys aangekomen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) Prima aflevering weer hoor. Eerste half uur een beetje traag, maar het tweede deel, met de scènes van Cersei en Jorah/Tyrion, maakte veel goed:). 25 mei 2015 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik vond hele leuke aflevering. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Je spoiler over de casting klopt nu al niet. Sommige die je niet had verwacht, zaten nu wel al in ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik vond hele leuke aflevering. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Je spoiler over de casting klopt nu al niet. Sommige die je niet had verwacht, zaten nu wel al in ;) Hoezo klopte ie niet? Elk personage die op de cast list bij afl 7 stond zat er in Misschien had ik laatste drie moeten zeggen, dat was wat specifieker. Al die personages stonden bij de laatste drie, alleen dat van bronn klopt niet. Maar die stond nergens tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten