Vegas Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=Ep 9] Haha. [spoiler=EP9] Het scheelde dat ik heel weinig heb met die Starks. Alleen Jon Snow vind ik wel tof, en dat is niet eens een echte Stark. Ik wist gister wel dat de shit de fan zou hitten, omdat de aflevering maar wat voortkabbelde, en er blijkbaar nogal wat moest gebeuren. Dus toen die deur dichtging en de muziek begon te spelen dacht ik al wel van ''Shit is about to go down'' :D Dat er gelijk 2 hoofdpersonages gekilled zouden worden had ik dan weer niet verwacht, maar goed. Ben heel benieuwd hoe dit nu verder gaat hoor. Daenerys wordt enkel sterker, de Lannisters lijken iedereen een stapje voor te zijn, en Stannis weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het enige wat ik wel weet is dat Game of Thrones by far m'n favo serie is :< Zelfs Cali (hoewel appels/peren) kan niet meer tippen aan het visuele geweld wat HBO met GoT weet te brengen. I love it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Was chaos gisteren? Nog nooit deze serie gekeken, maar Twitter ontplofte zowat met geschokte reacties. The Red Wedding?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Was chaos gisteren? Nog nooit deze serie gekeken, maar Twitter ontplofte zowat met geschokte reacties. The Red Wedding?! Ga eens even snel de serie kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ga eens even snel de serie kijken! Retweet. Nu kijken T., zien we je over 29 uur wel hier terug (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Heb zeker vijf seizoenen gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 2 seizoenen en 9 afleveringen van seizoen 3. Per seizoen 12 afleveringen van 50 minuten, dus valt wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 (bewerkt) Per seizoen 10 afleveringen bedoel je. Er zijn er nu in totaal 29 uit. De 30e komt volgende week. Edit: Oops typo. wat FC-Breda hieornder zegt. 4 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 30e*. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=ep9]Nummer wat ze speelden was the Rains of Castamere, daarom was die blik van Catelyn ook zo priceless :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 owja klopt. Ben zo gewend dat series 12 afleveringen in een seizoen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=Understatement van de week] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Hmmm, toch iets minder leuk kijken als je overal al hoort WTF ZIEK WTF IS DEZE PFFF ZIEK maar toch wel heftig ja. Ben er persoonlijk wel blij mee [spoiler=eps9]vond die Robb met zen geleuter maar een saaie personage en die moeder met der gejank, nee vind het wel best dat die in seizoen 4 er neit meer zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 http://io9.com/the-100-best-tweets-about-last-nights-game-of-thrones-511003444 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Hmmm, toch iets minder leuk kijken als je overal al hoort WTF ZIEK WTF IS DEZE PFFF ZIEK maar toch wel heftig ja. Ben er persoonlijk wel blij mee [spoiler=eps9]vond die Robb met zen geleuter maar een saaie personage en die moeder met der gejank, nee vind het wel best dat die in seizoen 4 er neit meer zijn :cab: [spoiler=S03E09] Moeder met d'r gejank? Ehh, d'r laatste zoon (voor zover zij weet) wordt voor d'r ogen vermoord. Denk wel dat je dan vrij emotioneel bent. M.i. acteert Michelle Fairley hier ijzersterk. Ik ga het personage niet missen, maar de actrice des te meer. De onmacht in d'r ogen, die vurigheid en wanhoop in haar stem, gruwelijk goed geacteerd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 (bewerkt) Ja ik ben het met je eens, [spoiler=maar]maar ik vond haar personage echt irritant vaak. Veel scenes met hun waren gewoon zzzzzzzz ga maar weer naar Denny of Tyrion Ik ben over het algemeen trouwens niet zo enthousiast als velen over deze serie.. seizoen 1 was machtig, maar nu zit ik steeds vaker te gapen, weet ook neit waarom. 4 juni 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ja ik ben het met je eens, [spoiler=maar]maar ik vond haar personage echt irritant vaak. Veel scenes met hun waren gewoon zzzzzzzz ga maar weer naar Denny of Tyrion Dan schud ik je bij deze de virtuele hand, helemaal mee eens (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 [spoiler=mr snow]Hij zag hem toch alleen wegrijden? Mooi die filmpjes trouwens, die meid met die deken :-D[spoiler=mr snow]Maar hij was toch één van die wolven die John beschermden, en ze wisten dat ze daar in de buurt aan het jagen waren. Dan moet hij toch duidelijk gezien hebben dat het zich voor hun neus aan die toren afspeelde? Ik vind het maar vaag :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 (bewerkt) Enkel Jon's eigen direwolf beschermd hem. Deze kwam hij gewoon toevallig tegen, Edit: Interessante video's: 4 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Best blijf je wel weg uit deze thread totdat je seizoen drie af hebt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Recap :D http://www.happyplace.com/24297/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 [spoiler=mr snow]Maar hij was toch één van die wolven die John beschermden, en ze wisten dat ze daar in de buurt aan het jagen waren. Dan moet hij toch duidelijk gezien hebben dat het zich voor hun neus aan die toren afspeelde? Ik vind het maar vaag :cab: [spoiler=Snow]Jup, maar er waren nog steeds heel wat "wildlings" in de buurt. Hun aanwezigheid verraden zou daardoor dus wel heel stom geweest zijn. Vandaar ook dat Snow vlucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Recap :D http://www.happyplace.com/24297/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-9 Dat laatste inderdaad ook zo typisch. "Ja maar in het boek ging het zo en zo..." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Zieke aflevering, heb met verbazing zitten kijken. Ondertussen ook de boeken besteld :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Dat laatste inderdaad ook zo typisch. "Ja maar in het boek ging het zo en zo..." Is in dit geval ook relevant, omdat de TV-serie op dit moment mogelijkheden binnen de boekenserie buitenspel zet. Wat op zijn minst toch een beetje raar te noemen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Is in dit geval ook relevant, omdat de TV-serie op dit moment mogelijkheden binnen de boekenserie buitenspel zet. Wat op zijn minst toch een beetje raar te noemen is. Het is toch al vanaf het begin bekend, dat het alleen gebaseerd is op de boekenserie en niet exact dat script volgt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten