Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is.

[spoiler=hound]Sansa is ook de enige die het verhaal achter zijn verbrande gezicht weet, die hebben enigzins wel een band met elkaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Hound heeft toch juist wel een zwak voor Sansa?

Anyway inmiddels toch wel wat andere favoriete personages hoor. ;c

1. Tyrion

2. Bronn

3. Tywin

4. Varys

5. The Hound

Allemaal badass motherfuckers of gewoon bazen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vette SF!

[spoiler=S02E10] Helaaaaas nu weer wachten, maar ik heb genoten van dit seizoen en deze SF als afsluiter. Veel Daenerys wat sowieso een pluspunt is, echt een toffe scene met de dragons & de warlocks! Ik hoop trouwens dat Arya snel weer Robb & Lady Cat vindt. En dat einde _O_ S03 belooft veel goeds, wowza! Overigens moet ik bekennen dat ik liever Daenerys als einde had gehad, als de scene met de White Walkers, hoe vet ook.

Oh en: Lady Brienne _O_ _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S02E10]Daenerys & co _O_ De scene waar Khal Drogo in die tent zit (d)

Heldig einde ook, zowel de scene met Daenerys als die met de White Walkers. Had wel graag een beter afsluiter gehad met John Snow, had wel willen weten wie de King behind the Wall is. :( Nu weer wachten op S03 :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allerlaatste stukje vond ik maar niks haha. Vooral die leider van hun zegmaar. Maar na zo een goede ep(9 dus), hebben ze t ook nog eens kunnen overtreffen, vooral de tweede helft van deze aflevering. :< Hopen dat S3 niet zo een ellenlange opbouw heeft, waar dan uiteindelijk alles in laatste 2 afleveringen afspeelt. Speech van Theon was ook gruwelijk, moet gezegd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste stukje vond ik juist wel vet :). Supertoffe ep weer, waar alle verhaallijnen mooi in beeld komen.

Een dingetje snapte ik echter niet: [spoiler=Stannis] Terwijl Stannis' troepen worden verslagen in ep 9 staat hij in zen eentje te vechten tegen wat bewakers. Vervolgens zit Stannis in deze ep weer veilig op Dragonstone. Beetje makkelijk :cab:

Zit trouwens te twijfelen. Ben ook begonnen met de boeken te lezen en zit nu halverwege boek 1. Echter wil na vandaag liever zsm beginnen aan boek 3 :p. Voor degene die de boeken gelezen hebben, kan dat zomaar? Of mis ik dan teveel dingen in niet in de serie zaten?

'

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites