iSimic Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Samen met Band of Brothers _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Geniaal! :mrgy: :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omnipotens Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Een week geleden op aanraden van een maatje gedownload en binnen 3 dagen alles bekeken. Wel klote om te wachten tot het weer verder gaat :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Je kunt altijd nog de boeken kopen, als je echt niet kunt wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omnipotens Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Mwa... Ik heb een e-reader of e-book, dus ga nu niet zo snel meer een boek aanschaffen XD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Je kan altijd het boek nog aanschaffen voor je e-book/e-reader. ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omnipotens Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Klopt, alleen vind ik et kijken gewoon leuker! ^^ En ik heb uiteraard al gekeken voor de e-book, simpelweg door te downloaden e.d. Alleen het leest niet zo lekker op een of andere manier. Dat het in 't Engels is, boeit niet zo. Ik wacht wel geduldig af :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga deze serie ook maar eens kijken, zojuist seizoen 1 binnen gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga deze serie ook maar eens kijken, zojuist seizoen 1 binnen gehaald. Geniet ervan (h) Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postm00v Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Wat een goeie serie ! Had in het begin wel moeite om alle namen te onthouden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Intro was wel een zegen bij het onthouden van de Kingdoms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Sowieso geweldige intromuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Morgen maar weer eens bijkijken, heb ondertussen weer drie afleveringen op m'n digibox staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 http://www.dumpert.nl/mediabase/1798721/28214f74/dumpert_muziek.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Doe dan deze: 0OWQXQgHgq8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Hoe had ik die 'moeten doen' dan als ik hem nu pas voor het eerst zie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Verder zoeken tot je die ene perfecte cover gevonden hebt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Ik zal er de volgende keer op letten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Braaf. Hier heb je een koekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Glutenvrij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Ja. Bovendien in de vorm van een Direwolf :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Zojuist de eerste aflevering gezien, de rest van seizoen 1 volgt deze week want deze serie bevalt me wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Seizoen 1 gezien, wat een ontzettend dikke serie he!!! Wel enorm balen dat je nu tot half volgend jaar moet wachten op seizoen 2 wat kijk ik daar naar uit zeg! En deze serie komt niet op de NL tv?? Nja, volgend seizoen gaat Carice van Houten ook meespelen dus dan zal daar vast verandering in komen. Deze wil ik iig op blu ray hebben zodra ie compleet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Ik verwacht per 1 januari bij SBS of RTL seizoen 1 op TV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Ben ook sinds een week begonnen. Ben nu bij episode 3. Heb mede door school niet verder kijken. Wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten