Richarð. Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 df-eLzao63I Ontdekt door Hans Teeuwen, die hiervan een stukje speelde in zijn show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Is Ludovico Einaudi klassieke muziek? Edit: Zie dat ik op de vorige pagina al iets van em heb gepost, maar ben toch benieuwd wat jullie er van vinden. Het is niet klassiek in de zin dat het oud is, maar qua genre zou je het er wel in kunnen plaatsen... ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Drop hier nog eens wat namen vriend. Vond al je aanraders vorige keer heel erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Fantasy in promptu van Chopin 2e pianoconcert van Rachmaninov Nocturne 9.2 Chopin Prokovief - Romeo en Julia - Dance of the Knights _O_ cFkZQ84YDlk 2e waltz van Shostakovitsj Camille Saint-Saens - Dans Macabre Camille Sains-Saens - Carnival des Animeaux Zo even snel, kan als ik er langer tijd voor neem nog 100 meer geven ;c maar ligt er ook aan waar je van houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Much obliged! Kan ik wel even mee verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 7E-RTI-H2oI Blijft heerlijk om even lekker op de bank te ontspannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Mooi hoor IDaJ7rFg66A Deze draaien we wel eens op verjaardagen enzo, helemaal los gaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Rieu, wat een bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Kunnen het oude en nieuwe klassiektopic samengevoegd worden?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 (bewerkt) 12 maart 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Scroll de laatste tijd steeds vaker in dit subforum, maar zie weinig rondom klassieke muziek. Laatste tijd luister ik tijdens werk (moet veel schrijven) graag naar hele symfonieën zoals de 9e van Dvorak, beter bekend als de New World Symphony. Voor de Star Wars fans: vanaf 12:10 begint een erg bekend motief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Waanzinnig. 34 miljoen keer bekeken. Volgens mij zelfs het best bekeken filmpje van de AVROTROS. En terecht als je 't mij vraagt. (ik zal er geen wat komodo drinkt / abe luistert van maken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten