Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Magic Mike gaat vlammen, topscoorder en schiet daarmee ADO Europa in.

Hoe duur zijn ADO shirtjes, anders zeker een halen met Magic Mike achterop.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9000 met Tapatalk

€69,95 tenzij je een xxs/xs hebt dan ben je €5,- goedkoper uit.

Denk dat we tegen Zwolle wel weer een zo goed als uitverkocht uitvak zullen hebben (y) Was je met de bus of auto?

Wat ik vooral goed vind is dat we in de breedte veel sterker zijn geworden dan vorig seizoen. En ook een stuk meer ervaring in de selectie van dit jaar. Kan een mooi seizoen worden, maar we zijn nog maar net onderweg natuurlijk.

Ik was met de auto. Was jij er ook? Misschien tegen Ajax in het thuisvak.

We zijn inderdaad pas twee wedstrijden onderweg, maar ondanks de dramatische voorbereiding, lijkt er nu een team te staan dat er voor wilt gaan en er ook voor vecht.

Hoe mooi zou het zijn geweest als het hakje van Derijck erin gegaan zou zijn haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

€69,95 tenzij je een xxs/xs hebt dan ben je €5,- goedkoper uit.

Ik was met de auto. Was jij er ook? Misschien tegen Ajax in het thuisvak.

We zijn inderdaad pas twee wedstrijden onderweg, maar ondanks de dramatische voorbereiding, lijkt er nu een team te staan dat er voor wilt gaan en er ook voor vecht.

Hoe mooi zou het zijn geweest als het hakje van Derijck erin gegaan zou zijn haha.

Was er ook ja, met de bus. Prima sfeertje op de terugweg :D Ajax uit kijk ik altijd in het home, dit jaar ook weer waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kans is groot dat Tommie Beugelsdijk terugkeert op de Nederlandse velden. De 25-Hagenaar heeft nog een doorlopend contract bij FSV Frankfurt in de 2. Bundesliga, maar is door de komst van de nieuwe trainer Tomas Oral niet meer onomstreden. Beugelsdijk weet zich inmiddels in de belangstelling van ADO Den Haag, NEC en Cambuur, waarbij de Hagenaars de beste papieren lijken te hebben.

Beugelsdijk speelde in zijn debuutseizoen 25 competitieduels waarvan 23 in de basis, maar zat -mede door de komst van twee nieuwe centrale verdedigers-, de eerste twee wedstrijden niet bij de selectie.

Afgelopen weekend sprak zijn zaakwaarnemer Frank Schouten met de clubleiding van Frankfurt over een eventueel vertrek. ,,Tommie is op een leeftijd gekomen dat hij wil spelen. Frankfurt wil wel meewerken aan een vertrek, maar verlangt vooralsnog een transfersom. Hij hoeft niet per se weg. Wij zijn nu in gesprek met de club om te kijken naar de beste oplossing," aldus Schouten die de interesse uit binnen en buitenland bevestigt. ,,We hopen snel op duidelijkheid."

Fans van ADO voerden de afgelopen periode al acties via Facebook om hun cultheld terug te zien bij ADO, terwijl Beugelsdijk zelf ook geregeld terugreed naar Den Haag om vrienden te ontmoeten en zijn oude club te zien spelen. Ook Henk Fraser gaf aan altijd gecharmeerd te zijn van Beugelsdijk die ADO in de zomer van 2014 verruilde voor een avontuur in Frankfurt.

:<:<:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interviewer: ''Er staat nu wel een goed team, denk je dat je daar tussen kan komen?''

Beugelsdijk: ''Naja kijk, als ik dat idee niet had, had ik beter niet kennen komen, ja toch?''

Interviewer: ''ADO is goed gestart, wat is er mogelijk dit seizoen denk je?''

Beugelsdijk: ''Pfoe, ja, ik ken niet in de toekomst kijken he.''

Interviewer: ''Wil je tot slot nog iets tegen de supporters zeggen in de camera?''

Beugelsdijk: "Beetje raar om tegen een camera te gaan praten. Maar ik ga m'n stinkende best doen, meer als dat ken ik niet doen''

Wat worden dit weer heerlijke interviews :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet toch zeggen, als je alle 3 de tegenstanders ziet en dan toch nog ongeslagen bent als Ado zijn, ik vind het knap hoor, wat jij Ruben? Overigens ook nog gewoon Twente uit. [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];

Absoluut, zeker knap. Ben ook meer dan tevreden natuurlijk over de seizoensstart, al moet je Utrecht-thuis eigenlijk gewoon winnen. Vooral het feit dat we veel ervaring in de ploeg hebben stemt me positief, denk dat dat een groot voordeel is ten opzichte van veel andere ploegen. Zeker in combinatie met de Haagse mentaliteit van types als Beugelsdijk, Bakker en inmiddels toch ook wel Wormgoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut, zeker knap. Ben ook meer dan tevreden natuurlijk over de seizoensstart, al moet je Utrecht-thuis eigenlijk gewoon winnen. Vooral het feit dat we veel ervaring in de ploeg hebben stemt me positief, denk dat dat een groot voordeel is ten opzichte van veel andere ploegen. Zeker in combinatie met de Haagse mentaliteit van types als Beugelsdijk, Bakker en inmiddels toch ook wel Wormgoor.

Ja, vooral over de aanval ben ik zeer tevreden, niet van verwacht, maar het loopt goed. Havenaar 2 op 2, zeer netjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja onze domme Belg weer die een penalty veroorzaakt. Tot dat moment had ik goede hoop op een moeilijke 1-0 overwinning, aangezien Utrecht vrij anders deed an met vijf man achterin staan. Uiteindelijk mag je nog blij zijn met een punt tegen die stugge verdediging. Utrecht speelde wel heel zielig vanaf minuut één al, met overal overdreven de tijd voor nemen.

Zondag nog stunten in die UFO en dan mogen we zeer tevreden zijn met de eerste maand.

Edit:

Beugelsdijk heeft me positief verrast met zijn optreden. Toch denk ik dat als je de weg naar boven in wilt zetten, hij te kort komt voor de basis. Maar hij is dan zeker een bruikbare back-up met zijn vechtersmentaliteit.

En Havenaar deed een Kramertje. Hele wedstrijd zo goed als onzichtbaar, geen tot weinig duels gewonnen en in de slotfase beslissend zijn.

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beugelsdijk is eigenlijk nog niet eens goed genoeg voor de Jupiler League huhu, maar hij kan een spits de wedstrijd uitspelen en dat moet hij ook alleen doen bij Ado gelukkig.

En dan niet goed genoeg voor de Jupiler League zijn? In mijn ogen hoeft een centrale verdediger niet meer te doen dan zijn tegenstander uitschakelen, en dat kan Tommie als de beste. Denk echt dat we heel blij mogen zijn dat ie terug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan niet goed genoeg voor de Jupiler League zijn? In mijn ogen hoeft een centrale verdediger niet meer te doen dan zijn tegenstander uitschakelen, en dat kan Tommie als de beste. Denk echt dat we heel blij mogen zijn dat ie terug is.

Ja, tuurlijk, ben ook heel blij dat Tommie terug is, maar voetballend vermogen heeft 'ie niet, vandaar dat ik dat zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites