Mansveld Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Omdat het een tactisch onbenul is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2015 Hoop juist dat Kramer en Alberg behouden kunnen worden, uitzonderlijke spelers voor een club als Den Haag. Fraser maakt af en toe z'n beginnersfoutjes, maar wat mij betreft blijft ie gewoon. Heeft ook zeker goede dingen laten zien, en is ook wel heel vaak in de steek gelaten door z'n spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 Lekker programma hoor, beginnen met PSV-thuis, Twente-uit, Utrecht-thuis en Ajax-uit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Net zo moeilijk als vorig jaar dus hehe. Duplan is een goede aankoop vind ik, vorig jaar waren we op de flanken al heel zwak, hopelijk kan Duplan zekerheid geven op 1 kant. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Zolang die fit is en blijft, is hij een goede versterking voor ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Goede aankoop, enige twijfelpunt vind ik het 3-jarige contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 2-jarig contract was beter geweest ja. Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Er is ook een Braziliaan op proef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Er is ook een Braziliaan op proef Ayrton Victor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ooooh die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2015 Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen. :-D Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Haha, duidelijk het werk van Meppelink. Kent Duplan nog van zijn RBC periode. Neemt niet weg dat 3 jaar inderdaad belachelijk is, zeker gezien zijn blessure van vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2015 :-D Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn. Dat hij jou dit seizoen pas opgevallen is, betekent niet dat ie het pas 1 seizoen goed doet. Vorig seizoen kreeg ie pas na de winterstop een basisplaats bij ADO, en heeft ie er toch nog 7 weten te maken. Jaar daarvoor 22 keer gescoord bij Volendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ik zedg helemaal niet dat hij nu pas opvalt bij mij. Ik vidn hem gewoon een matige voetballer, vorig seizoen ook. Hij heeft dit seizoen gewoon een uitschieter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Even in mijn velletje knijpen, ik ben het met Pino eens op voetbalgebied :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Kanon dus naar Lille, mits hij gekeurd wordt. Jammer, hele goede verdediger voor Ado helaas. Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2015 Ik zedg helemaal niet dat hij nu pas opvalt bij mij. Ik vidn hem gewoon een matige voetballer, vorig seizoen ook. Hij heeft dit seizoen gewoon een uitschieter. Dan verschillen we van mening. De hele wedstrijd onzichtbaar zijn en dan de eerste de beste kans meteen benutten is mijns inziens een kwaliteit op zich, die niet veel spelers hebben. Snap het uiteraard als ie voor het geld kiest, maar denk dat ie het op een hoger niveau ook kan laten zien. Jammer van Kanon inderdaad. Hoop dat er wel nog een verdediger aangetrokken wordt nu, anders krijgt Derijck weer een basisplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 "De eerste de beste kans meteen benutten" vind ik nogal wat overdreven voor Kramer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen. Waarom willen alle jonge spelers dit ineens doen? :r :cab: Slaat toch helemaal nergens op.... Tighadouni wil het ook doen. Maar die heeft nog enige soort binding met zulke landen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Waarom willen alle jonge spelers dit ineens doen? :r :cab: Slaat toch helemaal nergens op.... Tighadouni wil het ook doen. Maar die heeft nog enige soort binding met zulke landen... Wat voor binding dan? Hij komt uit Marokko toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wat voor binding dan? Hij komt uit Marokko toch? Woestijnen/warm weer is hem dus behoorlijk bekend. Marokko zit behoorlijk dichtbij de Sahara. Waar 40 graden in Nederland vrij zeldzaam is(nog nooit officieel gemeten) lijkt me dat in Zandbak en Marokko stukken normaler... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Woestijnen/warm weer is hem dus behoorlijk bekend. Marokko zit behoorlijk dichtbij de Sahara. Waar 40 graden in Nederland vrij zeldzaam is(nog nooit officieel gemeten) lijkt me dat in Zandbak en Marokko stukken normaler... Hij is geboren in Ede, dus ik denk dat hij de woestijn niet echt gewend is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Dus wij hebben ook binding met bijvoorbeeld Tsjechië en Polen (haha) omdat ze daar hetzelfde klimaat/weer als hier hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten