Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Hoop juist dat Kramer en Alberg behouden kunnen worden, uitzonderlijke spelers voor een club als Den Haag. Fraser maakt af en toe z'n beginnersfoutjes, maar wat mij betreft blijft ie gewoon. Heeft ook zeker goede dingen laten zien, en is ook wel heel vaak in de steek gelaten door z'n spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

:-D

Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab:

Haha, duidelijk het werk van Meppelink. Kent Duplan nog van zijn RBC periode.

Neemt niet weg dat 3 jaar inderdaad belachelijk is, zeker gezien zijn blessure van vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D

Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn.

Dat hij jou dit seizoen pas opgevallen is, betekent niet dat ie het pas 1 seizoen goed doet. Vorig seizoen kreeg ie pas na de winterstop een basisplaats bij ADO, en heeft ie er toch nog 7 weten te maken. Jaar daarvoor 22 keer gescoord bij Volendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zedg helemaal niet dat hij nu pas opvalt bij mij. Ik vidn hem gewoon een matige voetballer, vorig seizoen ook. Hij heeft dit seizoen gewoon een uitschieter.

Dan verschillen we van mening. De hele wedstrijd onzichtbaar zijn en dan de eerste de beste kans meteen benutten is mijns inziens een kwaliteit op zich, die niet veel spelers hebben. Snap het uiteraard als ie voor het geld kiest, maar denk dat ie het op een hoger niveau ook kan laten zien.

Jammer van Kanon inderdaad. Hoop dat er wel nog een verdediger aangetrokken wordt nu, anders krijgt Derijck weer een basisplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

Waarom willen alle jonge spelers dit ineens doen? :r :cab:

Slaat toch helemaal nergens op....

Tighadouni wil het ook doen. Maar die heeft nog enige soort binding met zulke landen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom willen alle jonge spelers dit ineens doen? :r :cab:

Slaat toch helemaal nergens op....

Tighadouni wil het ook doen. Maar die heeft nog enige soort binding met zulke landen...

Wat voor binding dan? Hij komt uit Marokko toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor binding dan? Hij komt uit Marokko toch?

Woestijnen/warm weer is hem dus behoorlijk bekend. Marokko zit behoorlijk dichtbij de Sahara. Waar 40 graden in Nederland vrij zeldzaam is(nog nooit officieel gemeten) lijkt me dat in Zandbak en Marokko stukken normaler...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woestijnen/warm weer is hem dus behoorlijk bekend. Marokko zit behoorlijk dichtbij de Sahara. Waar 40 graden in Nederland vrij zeldzaam is(nog nooit officieel gemeten) lijkt me dat in Zandbak en Marokko stukken normaler...

Hij is geboren in Ede, dus ik denk dat hij de woestijn niet echt gewend is

Link naar opmerking
Deel via andere websites