Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Waarom speelt Steijn nu 442 btw? Door Koppers? ;e. Lijkt me beter om zo te spelen:

Kolk/Poepon hangend op link - Mike spits - Vicento rechtsbuiten

Chery achter de spits, in een vrije 10 rol

Jansen en Holla controlerend, waar Jansen mee op kan komen, mits de kans er voor is.

Jij snapt het. Gebeurt niet zo vaak toch? Voor zover ik de wedstrijden van ADO heb gezien, komen Holla en Toornstra (toen hij er nog speelde), veel vaker naar voren. Heb het idee dat ie veel te voorzichtig speelt, ook bij Excelsior al. Terwijl hij vroeger vaak in de aanval (vleugels, maar ook spits) en op 10 speelde. Vind het een beetje jammer dat ie zo controlerend (of iig zonder lef en brutaliteit) speelt. Zit veel meer in, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Jansen speelt echt meer controlerend, samen met Holla. Als ze het goed afstemmen, kunnen ze beiden mee op komen, niet tegelijk, maar 1 laten inschuiven, maakt niet uit wie. Het liefst Jansen, die is aanvallend beter dan Holla, al is het schot van Holla heerlijk. Holla is verdedigend ook beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom je erbij dat ie 4-4-2 speelt? Tegen H'veen en NAC was het gewoon 4-3-3. Ik vind 4-4-2 wel beter bij deze selectie passen trouwens. 4-3-3 zoals Steijn het wilt, met buitenspelers en voorzetten vanaf de zijkanten, hebben we de selectie niet voor. We hebben simpelweg geen echte buitenspelers, of nouja eentje dan, Vicento. Ik zou zo spelen:

Coutinho

Omeruo/Malone - Beugelsdijk - Wormgoor - Supusepa/Koppers

Meijers - Chery - Jansen - Holla

Vicento - Van Duinen

En dan een soort ruit op het middenveld. Holla controleur en Chery op '10'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

442 zou ik 't liever zo zien:

Coutinho

Omeruo/Malone - Wormgoor - Beugelsdijk - Supusepa

----------------------------- Holla --------------------------------

Vicento ----------------------------------------------- Meijers

---------------------------- Chery --------------------------------

---------------- Kolk/Poepon - Van Duinen ----------------

Denk dat Poepon dan ook veel beter uit de voeten komt.

433 met voorzetten kan wel, met Chery en Vicento, maar dan is het middenveld ruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Vicento op het middenveld wordt je op het middenveld idd overlopen. Chery op de vleugel werkt niet, dat hebben we dit seizoen wel gemerkt. Als hij op de vleugel opgesteld wordt, loopt ie overal behalve daar. Bovendien komt ie dan altijd naar binnen, als ie een keer wel op de vleugel staat. Ik zie hem veel liever een beetje in een vrije rol vanaf het middenveld, zoals ie ook speelde tegen NAC. Toen vond ik hem prima spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenneth Omeruo hoopt ook volgend seizoen het tenue van ADO Den Haag te mogen dragen. De Nigeriaan is door Chelsea op huurbasis ondergebracht bij de Eredivisie-club.

"Ik moet wel eerst kijken wat de plannen van Chelsea zijn", laat Omeruo weten aan Omroep West. De verdediger hoopt daar spoedig duidelijkheid over te krijgen. "Maar als ik in Engeland geen speeltijd krijg wil ik graag bij ADO blijven."

Volgens Omeruo, die recentelijk de Afrika Cup won met Nigeria, zijn er geen andere opties. Een andere club is onbespreekbaar. "Het is of ADO Den Haag of Chelsea."

_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijke drie punten gister. NAC-thuis en H'veen-thuis (volgende week) zijn wedstrijden die je moet winnen als je echt mee wilt doen om Europees voetbal. Bij vlagen goed voetbal gezien gisteren, vond Malone echter niet zo goed als veel andere ADO-fans. Uitblinkers imo; Chery die vanaf het middenveld beter was dan op de vleugels, Kolk die geheel tegen mijn verwachting in een goede wedstrijd speelde, Vicento, Jansen en Beugelsdijk as always. De rest gewoon redelijk. Wel vervelend om te zien dat we (weer) niet om kunnen gaan met een man meer situatie.

Tegen H'veen zou ik zo spelen: Coutinho; Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa/Koppers; Holla, Jansen, Chery; Vicento, Van Duinen, Meijers/Kolk

:LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk, puntje mee uit Amsterdam. Had de hele week al een goed gevoel over de wedstrijd. Jammer dat uiteindelijk die 1-1 nog valt vijf minuten voor tijd, maar wel terecht natuurlijk. Eerste helft alle geluk van de wereld gehad, tweede helft gewoon prima gespeeld. Achterin weinig weggegeven en aan de bal goede dingen laten zien, jammer alleen dat Kolk die 0-2 niet maakt. Centrale duo Beugelsdijk-Wormgoor stond heerlijk te spelen, echt genoten, haalden alles weg. Backs Koppers en Omeruo waren zwak, in de tweede helft kwam bijna al het gevaar van Ajax ook vanaf de zijkanten. Malone op het middenveld vond ik aardig. Maar Man of The Match is natuurlijk Coutinho. We mogen bij ADO echt blij zijn met zo'n geweldige keeper, niet de eerste keer dat ie punten voor ons pakt.

Volgende week weer op oorlogssterkte thuis tegen directe concurrent Heracles, belangrijke wedstrijd! Geen schorsingen, geen blessures, Holla er waarschijnlijk weer bij, goed in vorm, laat maar komen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites