Ruben. Geplaatst 6 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2014 Tommie Beugelsdijk vertrok onlangs naar FSV Frankfurt, en dus was het reden voor zaakwaarnemers om verdedigers uit hun stal aan te bieden in de Hofstad. Een gebruikelijk ritueel, waar ook met regelmaat transfers uit voortkomen. Vorige week was het de naam van Jordy Buijs die in het Kyocera Stadion rondging. Aan ADO werd gevraagd of zij hun eventuele interesse concreet wilde maken met een aanbieding, aangezien Buijs zijn club NAC zeker zou verlaten, en vanuit FC Groningen en SC Heerenveen een aanbieding was binnengekomen. De Haagse clubleiding gaf aan dat zij geen voorstel wilde doen, mede door de opties die Buijs reeds had. Gevolg: Jordy Buijs koos voor SC Heerenveen, maar maakte terloops wel even wereldkundig dat hij geen warm gevoel had gekregen van de aanbiedingen van FC Groningen en ADO Den Haag. Waar dat gevoel op is gebaseerd weet niemand in de Residentie, want van een bod is nooit sprake geweest. Net bijgekomen van de uitspraken van Buijs, kwam Evander Sno voorbij. Of, eigenlijk juist niet. De interesse van ADO in Sno was wél heel concreet en met de middenvelder zelf en zijn zaakwaarnemer was al gesproken. Het duurde allemaal lang, maar de finale-afspraak was gemaakt. Kort voor het bewuste tijdstip liet Sno weten niet te komen en het aan een advocaat over te laten. Deze man was voor ADO volledig onbekend, en kwam tijdens de afspraak ook nog eens aanzetten met allerlei bedragen, die voor de Hagenaars totaal nieuw waren. De verbazing regeerde in de Hofstad en ADO nam het initiatief en zette een streep door de naam van Sno. Inmiddels heeft de middenvelder voor het Belgische Westerlo gekozen. Waarschijnlijk noemt de speler het een geweldige sportieve stap, maar in Den Haag weten ze de werkelijke reden. ADO blijft nog achter zonder gerichte versterking voor het middenveld, maar is de laatste die zal treuren. Het salarishuis in Den Haag is op orde en de club zit al enige tijd stabiel in Categorie 2 van de licentiecommissie. Bovendien blijft de kern van de selectie, die in de laatste maanden vrijwel onverslaanbaar was en negende werd, vrijwel volledig intact. De club zoekt voor volgend seizoen nog een doelman, een middenvelder en nog een buitenspeler. Die spelers zullen zeker worden vastgelegd, alleen dan wel volgens de normen van de club. ADO is weer baas in eigen huis. Het verhaal erachter. Prima gehandeld door het bestuur, mag ook wel eens gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Ado overgenomen door Chinezen http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3678110/2014/06/24/ADO-Den-Haag-in-Chinese-handen.dhtml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2014 Echt nog geen idee wat ik ervan moet denken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2014 Programma voorbereiding: Zaterdag 5 juli; DVV Delft – ADO Den Haag; 15.30 uur; Sportpark Kerkpolder; Delft Woensdag 9 juli; DHC – ADO Den Haag; 19.30 uur; Sportpark Brasserskade; Delft Vrijdag 18 juli; FC Eindhoven - ADO Den Haag; 16.00 uur; Sportpark de Groote Speel; Leende Dinsdag 22 juli; ADO Den Haag – FC Dordrecht; 19.00 uur; Terrein DSO; Zoetermeer Zaterdag 26 juli; ADO Den Haag – Konyaspor; 14.30 uur; Terrein Laakkwartier; Den Haag Dinsdag 29 juli; ADO Den Haag - OFI Kreta; 19:00 uur; Kyocera Stadion; Den Haag Zondag 3 augustus; ADO Den Haag - Levante; 14.30 uur; Kyocera Stadion; Den Haag Paar leuke tegenstanders, alleen wel jammer dat Jansen het nodig vond om Laakkwartier als locatie voor de oefenwedstrijden in te ruilen voor Delft en Zoetermeer. Steijn trouwens naar VVV. Mooi voor hem, hopen dat ie 't daar goed doet. Was trouwens ook in beeld bij Dordrecht, maar heeft ie toch afgewezen. Denk dat ie ook beter bij VVV past dan Dordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Jansen vandaag z'n eerste minuten sinds z'n blessure (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2014 Poepon speelt ook een helft, ben benieuwd of ie blijft. Mooi voor Kevin, prima gozer is dat. Kan eindelijk weer voluit gaan, zoals te zien was op de eerste training :) Hoor trouwens dat het niet best is wat ADO laat zien, ondanks de 1-3 tussenstand. Beetje rare opstelling ook. Luciano Narsingh is trouwens ook aanwezig, zal wel weer opgepakt worden door de media en een gerucht van gemaakt worden. Wat ik de laatste dagen allemaal al heb gelezen, ongelooflijk :-D Bakkali, Stekelenburg en Boulahrouz naar ADO, natuurlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2014 We zijn ook niet meer welkom in Leeuwarden komend seizoen. Blijven 15 uitwedstrijden over, hoop dit seizoen zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pakken. Merencia en Tira worden wss verhuurd aan Dordt. De Zwart terug naar Quick Boys, zonde, vond ik een prima keeper. Hoop dat we Derijck er nog bij krijgen, en verder nog een (vleugel)aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Hoe gaat het met de chinezen? [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; Zijn ze al officieel eigenaar? Komen er nog bijzondere aankopen? Je denkt toch dat Derijck geen probleem hoeft te zijn met die chineesjes ;c Maar volgens mij waren ze nog geen eigenaar geen idee waarom niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 We zijn ook niet meer welkom in Leeuwarden komend seizoen. Blijven 15 uitwedstrijden over, hoop dit seizoen zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pakken. Merencia en Tira worden wss verhuurd aan Dordt. De Zwart terug naar Quick Boys, zonde, vond ik een prima keeper. Hoop dat we Derijck er nog bij krijgen, en verder nog een (vleugel)aanvaller. Toch wel een grote stap terug van ado naar Qb ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2014 (bewerkt) Hoe gaat het met de chinezen? [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; Zijn ze al officieel eigenaar? Komen er nog bijzondere aankopen? Je denkt toch dat Derijck geen probleem hoeft te zijn met die chineesjes ;c Maar volgens mij waren ze nog geen eigenaar geen idee waarom niet. De gemeente moet nog toestemming geven, morgen moeten zij daarover beslissen. Maar die kunnen er eigenlijk alleen een stokje voor steken als zij zelf met een betere partij komen die ADO kan/wilt overnemen, dus verwacht dat die overname gewoon doorgaat. Derijck zal dan inderdaad geen probleem meer zijn, maar verwacht geen spectaculaire dingen verder deze zomer qua transfers. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Heeft daar z'n hele jeugd gespeeld volgens mij, zal ook wel meegespeeld hebben in die keuze :p 14 juli 2014 bewerkt door Ruben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 6 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ben benieuwd wat er nog bij komt de komende dagen/weken. Van Poepon zijn we gelukkig in ieder geval af. Wel onbegrijpelijk dat Korte weer verhuurd is aan Dordrecht, die hadden we zelf goed kunnen gebruiken. Alberg overigens de aanvoerder dit seizoen, enige logische keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 Prima wedstrijd van ADO gezien. De spelers valt niks te verwijten. Danny bedankt :D Vooral Jansen vond ik mooi om te zien. Terug na een jaar blessureleed, en liet vandaag maar weer eens zien dat het wel degelijk een meer dan degelijke speler is voor ons. Wormgoor had daarentegen een paar zwakke momenten. Met goede moed op naar Twente-uit volgende week. Die maakten ook niet een bijster goede indruk tegen Cambuur, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Ja Kevin Jansen vond ik ook prima spelen, zou me niks verbazen als hij ooit nog eens terugkeert bij Feyenoord. Prima voetballer voor de Eredivisie. Wat is eigenlijk de verwachting met die Chinese eigenaar nu? Gaan er nog versterkingen bij komen voor ADO dit seizoen? Anders hebben jullie wel een erg smalle groep om een heel seizoen mee te draaien denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 Fraser wilt er in iedere linie nog minstens één speler bij. Heeft vandaag echter pas voor 't eerst met die Chinese eigenaar gesproken, dus weet ook nu pas wat er allemaal wel en niet mogelijk is qua budget. Zal dus de komende weken moeten blijken. [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Fraser wilt er in iedere linie nog minstens één speler bij. Heeft vandaag echter pas voor 't eerst met die Chinese eigenaar gesproken, dus weet ook nu pas wat er allemaal wel en niet mogelijk is qua budget. Zal dus de komende weken moeten blijken. [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Nu ik je ava zie, vraag ik me af waar Beugelsdijk was, geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Poeh die is al heel lang weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Nu ik je ava zie, vraag ik me af waar Beugelsdijk was, geblesseerd? Verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Serieus, dat nieuws is dan helemaal aan mij voorbij gegaan. Jammer voor de competitie, moeten we weer op zoek naar een nieuw Sjaak Polak-figuur die nog voor de camera zegt wat ie denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 Verkocht Transfervrij weg zelfs. http://foxsports.nl/video/223442-beugelsdijk-ik-mis-den-haag.html Hij gaf nog wel een interviewtje vanmiddag bij Fox Sports, mocht je daarin geinteresseerd zijn :p [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Kleine bietje, kleine bietje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 ADO gaat het elke topclub lastig maken dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Nee, PSV en Ajax gaan uit over ons heen lopen, helaas. Voor de rest komt het wel goed, linkerrijtje moet te doen zijn. Vind het alleen zeer jammer dat Korte in de basis staat bij Dordrecht, terwijl hij dat ook makkelijk bij Ado kon staan. Achja, dan maar volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2014 Geloof ik niet, niemand gaat makkelijk over ons heen lopen dit seizoen. Ook Ajax en PSV niet. Tuurlijk gaan we potjes verliezen, maar zulke uitslagen als onder Steijn (6-1 en 7-0 tegen PSV, 6-0 tegen AZ, 4-0 tegen Ajax, 4-0 tegen RKC) krijg je denk ik niet meer. Daarvoor heeft Fraser 't verdedigend te goed staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2014 Derijck wordt naar alle waarschijnlijkheid deze week gepresenteerd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Chinese money of met eigen money? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten