Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Verhoek gaat inderdaad naar Nottingham. Hoop dat hij het daar goed doet en promoveert naar de Premier League, ik heb altijd van hem genoten bij ADO. :)

Zijn vervanger staat denk ik al klaar, Marc Hocher. Ik denk dat die niet heel veel minder is dan Wesley, ik verwacht hem tegen Groningen dan ook in de basis. Hopen dat we daar een punt mee kunnen nemen, wordt een hele lastige wedstrijd. Zelfde geldt voor de week daarna, dan moet ADO tegen PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best kunnen dat er nog een stand-in gehaald wordt van die twee miljoen. En anders wordt het inderdaad Jaapie. Het blijkt trouwens dat ADO ook met Jan Vennegoor of Hesselink bezig is, voor als Bulykin echt onhaalbaar zou zijn. Lijkt me ook geen verkeerde spits. Is erg lang, heeft ervaring. Alleen wilt PSV hem ook, en denk dat Jan liever naar PSV gaat dan naar ADO (vanwege z'n verleden daar en waarschijnlijk beter salaris dat hij daar zal krijgen + hoger niveau).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhoek is bang voor heimwee en zegt Engelse uitdaging af

De kans dat Wesley Verhoek nog een buitenlandse transfer maakt, is gedaald tot het nulpunt. ADO Den Haag meldt dat de vleugelaanvaller van ADO Den Haag de overgang naar Nottingham Forest heeft afgezegd. Hij is bang dat hij last krijgt van heimwee en ziet een buitenlandse stap nu niet zitten. Dat maakt het aantal gegadigden voor zijn handtekening in één klap flink kleiner.

De rechtsbuiten verbleef sinds maandag in Nottingham, waar hij al een rondleiding door het stadion kreeg, het trainingscomplex bezocht en uitgebreid met manager Steve McClaren sprak. Dinsdag zou hij echter toch hebben aangegeven niet naar the Tricky Trees te willen gaan, uit angst voor heimwee. McClaren is totaal kapot van de afzegging; de ex-trainer van FC Twente had een persconferentie voorbereid, waarop meer dan zeventig media zouden afkomen.

Verhoek, die eerder interesse mocht verwelkomen van Glasgow Rangers, zou het echter niet zien zitten om naar Engeland te gaan. De vleugelaanvaller wilde in een eerder stadium bijtekenen bij ADO, maar de club wilde liever cashen voor Verhoek en brak dan ook de onderhandelingen af.

Haha, wat een held die Verhoek. Blijft ie toch bij ADO :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dat zo leest, zal hij dus nooit in het buitenland gaan spelen? Ja België, is nog redelijk te overzien qua afstand.

Zou best eens kunnen. Tegen Radio 1 zei hij vandaag daarover: ''Ik haal mijn dromen uit het plezier wat ik heb in het spelletje, en is dat niet het allerhoogste dan zij het zo. Ik moet gewoon heel veel plezier hebben in het voetbal, dan pas kan ik goed presteren''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Het geld interesseert me niet. Het gaat erom dat ik gelukkig ben. Ik ben toch meer een stadsjongen van Den Haag dan ik dacht en hoef nu ook nergens anders heen."

Als ik dit zo lees krijg ik toch een vermoeden dat Verhoek gewoon bij ADO blijft, en niet naar Vitesse of Twente gaat. Ik hoop het in ieder geval :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhoek blijft dus bij ADO, zo bevestigt hij zelf. Het blijkt nu overigens dat ADO Boussabon had willen halen als Verhoek weggegaan was, maar dat gaat nu niet meer doen. En het laatste gerucht is dat ADO John Verhoek (spits, broertje van Wesley) wilt halen, maar dat die zelf (nog) niet wilt omdat hij pas een half jaar bij Stade Rennes speelt. Hij krijgt daar tot nu toe weinig speeltijd, dus wie weet verandert hij nog van mening. En tot slot heeft ADO László Lencse op proef, ook een spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhoek is meteen lekker begonnen op de training, hij viel vandaag geblesseerd uit. Hoe ernstig de schade is is nog niet bekend, het is ook nog niet bekend of hij zondag kan starten. Verder kan Ammi nog steeds niet spelen vanwege z'n blessure, maar keert Derijck terug van een schorsing. Maurice Steijn heeft trouwens gezegd dat ADO er sowieso nog één of twee spelers bij wilt hebben, ongeacht of er wel of geen spelers vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een slechte wedstrijd van ADO net. Eerste helft was te slecht voor woorden, vooral de verdediging. Ik vond die Leeuwin vorig jaar al een van de zwakste schakels bij ADO, en dat maakt ie vandaag weer waar. Hoop dat er snel een vervanger komt voor Derijck, want de verdediging is nu wel het zorgenkindje van ADO. Voorin was het ook niet best, maar dat wordt wel weer beter als Verhoek en Vicento weer kunnen spelen. Overigens snapte ik de opstelling van Steijn vandaag ook niet. Hoe haal je het in je hoofd om met De Vogel en Van Duinen te starten, als je ook kunt starten met Chery en Brouwer ;e. Uiteindelijk heeft ADO wel goed de schade beperkt gehouden, met 4-2 kan ik nog leven. Na de 4-0 was ik al bang voor een monsterscore. Volgende week tegen PSV, gelukkig zijn die ook niet in vorm. Hopen op een puntje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste geruchten:

- Ramon Zomer staat op het punt om een contract te tekenen bij ADO.

- Ook Sander Keller zou dicht bij een overgang naar ADO zijn (ex-Ajax, RBC en Utrecht), hij is momenteel transfervrij.

- Tot slot zou ADO interesse hebben in de 30-jarige Amerikaanse spits Rob Friend (ex-Heerenveen, Heracles).

Link naar opmerking
Deel via andere websites