Rexcoder Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 [/center] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Winning. Hoezo zit Jim Belushi er überhaupt nog in? Zo'n vreselijke serie... Rowan Atkinson is een held. Stukgaan met die bij en muffin en op het strand. Who's VOD Kanockers? Sowieso heb ik niks met TBBT en That 70's show. Erg zonde dat de mensen van Scrubs er al uit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2011 Omdat de serie van Jim op een tijdstip komt dat veel mensen voor de televisie zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Omdat de serie van Jim op een tijdstip komt dat veel mensen voor de televisie zitten. En omdat ik het echt gewoon grappig vind :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2011 Heb het nu al wel er mee gehad, ze zenden het al zeker 5 jaar uit op SBS/Veronica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Heb het nu al wel er mee gehad, ze zenden het al zeker 5 jaar uit op SBS/Veronica. Dat is met al die series zo, King of Queens, The Nanny (nu dan toevallig ff niet), Everybody Loves Raymond etc. komen al jaren op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 juni 2011 Share Geplaatst 4 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Deadline 6-6-2011, 23.59 Al een uitslag bekend? :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Edit - O, deadline is al voorbij :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2011 Haha, had nog niet geteld, dus als je gewoon gepost had was het geen probleem. Sorry, het heeft wat langer geduurd. Vinny is bezig met tentames, ik was druk met het forum schoonhouden en COTT. Vandaag komt de volgende ronde online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 juni 2011 Share Geplaatst 10 juni 2011 Liegbeest ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 UITSLAG Charlie Harper 15 - 4 Carlton Banks Mr. Bean 11 - 8 Jim Al Bundy 10 - 9 Ari Gold :'( Barney Stinson 13 - 6 Rajesh Koothrappali Will Smith 7 - 12 Sheldon Cooper Michael Kelso 10 - 9 Hank Moody Fez 10 - 9 Jake Harper Geoffrey Butler 8 - 11 Joey Tribiani LAATSTE KOMEDIERONDE Fez - Barney Stinson Michael Kelso - Joey Tribiani Charlie Harper - Mr. Bean Sheldon Cooper - Al Bundy VS VS VS VS HOE TE STEMMEN? Het zou door de organisatie enorm gewaardeerd worden als jullie de foto's van jullie favorieten naast elkaar willen zetten, zoals hieronder te zien. That's it! Have fun! DEADLINE WOENSDAG 15 JUNI 23.59U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Teh fuck, Ari Gold eruit? Daar gaat de geloofwaardigheid van de competitie :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Ari :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Ari Gold ligt er uit, onbegrijpelijk. Ik ben anti-TBBT, maar heb uit principe nu dus tegen Al Bundy gestemd. Je mag volgens mij niet op 'niemand' stemmen uit een confrontatie. Als dat wel mag dan mogen ze er allebei uit van mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Ik heb drie keer geteld, maar inderdaad: Ari ligt eruit. Ik hoop dat het te maken heeft met het stemmen van personen op Al Bundy omdat ze Ari Gold niet kennen (niet dat ik dat toejuich, maar goed). :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Al bundy wint van Ari Gold, wtf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten