Titan Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 hGwY3ykkIlE Toch wel dé serie waar ik nog altijd geweldig door kan lachen. Tien jaar geleden geweldig, nu nog steeds! Ben nu bezig met alle seizoenen terug te kijken; pure nostalgie. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 hGwY3ykkIlE Toch wel dé serie waar ik nog altijd geweldig door kan lachen. Tien jaar geleden geweldig, nu nog steeds! Ben nu bezig met alle seizoenen terug te kijken; pure nostalgie. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Toen al die herhalingen kwamen op RTL 5(?) zat ik elke dag voor de buis. Geweldig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Buurman, wat doet u nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 dat stukje vond ik wel de mooiste @KingNigel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Geweldige serie, echt gelachen om dit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Haha heb alle afleveringen op dvd, blijft genieten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Nu een aflevering op RTL5 waarin de kinderen een grote rol in spelen, zo niet de hoofdrol, en ook nog veel praten. Nog niet meegemaakt tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten