Titan Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 hGwY3ykkIlE Toch wel dé serie waar ik nog altijd geweldig door kan lachen. Tien jaar geleden geweldig, nu nog steeds! Ben nu bezig met alle seizoenen terug te kijken; pure nostalgie. (h) Quote
Titan Gepost April 8, 2011 Author Gepost April 8, 2011 hGwY3ykkIlE Toch wel dé serie waar ik nog altijd geweldig door kan lachen. Tien jaar geleden geweldig, nu nog steeds! Ben nu bezig met alle seizoenen terug te kijken; pure nostalgie. (h) Quote
Bruins Gepost April 8, 2011 Gepost April 8, 2011 Toen al die herhalingen kwamen op RTL 5(?) zat ik elke dag voor de buis. Geweldig ja. Quote
Daanpsv10 Gepost April 9, 2011 Gepost April 9, 2011 Haha heb alle afleveringen op dvd, blijft genieten _O_ Quote
Sophomore Gepost March 8, 2013 Gepost March 8, 2013 Nu een aflevering op RTL5 waarin de kinderen een grote rol in spelen, zo niet de hoofdrol, en ook nog veel praten. Nog niet meegemaakt tot nu toe. Quote
Recommended Posts