Petterson Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Mooi einde van een geweldige serie. Laatste aflevering wist toch het gevoel waar Entourage om draait goed over te brengen. Alleen het gedeelte met Vince vond ik wat minder uitgewerkt. We hebben niet eens iets van die date gezien en nu gaat hij opeens trouwen.. Desondanks niets te klagen hoor, vooral de eindscene was geweldig (plus dito muziek, Going to California :<). Alleen die teaser op het einde... ze zijn nu wel verplicht om iets van een vervolg te maken. Hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Heb ep 6 nog niet gezien, had er geen zin in. Ook toen 7 er was nog niet. Denk dat het onbewust wachten was op de laatste, om ze alle 3 achter elkaar te kijken. Zoals vroeger, met de eerste seizoenen. Alles erdoorheen binnen een week ofzo joh. Krijg al natte oogjes als ik eraan denk :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Ik vind juistem die spanning en het verlangen naar een nieuwe episode een van de leuke dingen van series volgen. Als je alles snel achter elkaar ziet ben je sneller bepaalde dingen vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 september 2011 Auteur Share Geplaatst 13 september 2011 Alice Eve is trouwens een mooie verschijning. Kende haar al van de film Crossing Over, waarin ze in bijna volle glorie te bewonderen is :<. Ze kan alleen niet lopen viel me op in de laatste scene. Kan ook aan mij liggen hoor, in zo'n jurk zou ik ook als een mongol lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Ik vind juistem die spanning en het verlangen naar een nieuwe episode een van de leuke dingen van series volgen. Als je alles snel achter elkaar ziet ben je sneller bepaalde dingen vergeten. Verlangen van een nieuwe ep was er na 5 niet. Vond het wel best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 september 2011 Auteur Share Geplaatst 14 september 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Las op twitter wat geruchten over een Ari Gold spinoff :<. Natuurlijke complete onzin, maar wat zou dat geniaal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Nee, een serie vol Ari zou niet goed zijn. Overkill. Net als The Cleveland Show. Het is een briljante 'side'-personage, maar een eigen show is niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 ik zie liever een Johnny goes Bananas spinoff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 De aflevering afgelopen maandag gezien. Tja, wat moet ik er over zeggen. Behoorlijk jammer dat de serie nu afgelopen is. Geen nieuwe afleveringen meer. Je ziet ook aan filmpjes die gepost zijn in dit topic dat de pit eruit is. De jongens willen ook echt wat anders. Gelukkig kijkt de serie goed weg en kan ik altijd weer een keer aan seizoen 1 beginnen. Hoop dat er toch nog een film komt. Er is zeer zeker ruimte voor een film (hopelijk succesvol zoals SATC films zijn voor hun fans). Toch was het einde echt veel te gehaast. Waren er maar wat extra afleveringen besteld. Op 100 episodes eindigen was veel mooier geweest, maar niks aan te doen. Heb me altijd uiterst vermaakt met Entourage. Ben blij dat mijn broer deze serie mij aanraadde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Gezien. Tranen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Alice Eve is trouwens een mooie verschijning. Kende haar al van de film Crossing Over, waarin ze in bijna volle glorie te bewonderen is :<. Speelt als het goed is ook in The Eternal Sunshine of the Spotless Mind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Speelt als het goed is ook in The Eternal Sunshine of the Spotless Mind Nee hoor. Ik hoop niet dat je haar met Kirsten 'Snaggletooth' Dunst verwisselt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Eigenlijk wel :cab: Wtf in welke film heb ik Alice dan gezien.. Edit: She's Out of my League blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Laatste episode gezien, jammer dat het afgelopen is. Seizoen 7 was wel flink kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Seizoen 8 eigenlijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Toch raar om het zo te zien staan op eztv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Mensen opzoek naar meer Johnny Drama? How to Be a Gentlemen, nieuwe serie van CBS met hem in de hoofdrol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Als Drama of als iemand anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Ik kan je dag maken en zeggen ja, want 9 van de 10 mensen zullen Kevin Dillon toch als Drama zien, en omdat Drama een acteur is in Entourage, mag jij net doen alsof het Drama is ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Zeg dan niet dat je meer Drama kunt vinden in die serie, tsk. :nee: Overigens ben ik het niet helemaal met je eens, goede acteurs kunnen dat jasje gewoon van zich af schudden. Waar sommigen Sheldon bv. altijd als Sheldon zien, zijn de nuances in zijn acteerwerk wel degelijk zichtbaar en is het onderscheid tussen Sheldon en de acteur best makkelijk te maken. Bij Drama is dat hetzelfde, want het is natuurlijk een enorm dik aangezette rol van Dillon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Heb de serie verder niet gezien maar zijn rol word omschreven als een oorlogsveteraan, wat ik Drama in Entourage in theorie ook zou zien spelen. Maar uiteindelijk is het Kevin Dillon gewoon, en is het een nieuwe serie voor hem, dacht dat je het wel een leuk weetje zou vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Het is ook wel leuk, ik weet alleen nog niet of ik hem nog wel in een andere rol wil zien dan Drama. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Daarom zeg ik, zie het als een rol die drama acteert, een serie in de wereld van Entourage ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 oktober 2011 Share Geplaatst 1 oktober 2011 Oh zo, haha. :D Dat zou misschien nog wel kunnen, ghehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten