Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

Mooi einde van een geweldige serie. Laatste aflevering wist toch het gevoel waar Entourage om draait goed over te brengen. Alleen het gedeelte met Vince vond ik wat minder uitgewerkt. We hebben niet eens iets van die date gezien en nu gaat hij opeens trouwen..

Desondanks niets te klagen hoor, vooral de eindscene was geweldig (plus dito muziek, Going to California :<). Alleen die teaser op het einde... ze zijn nu wel verplicht om iets van een vervolg te maken. Hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De aflevering afgelopen maandag gezien. Tja, wat moet ik er over zeggen. Behoorlijk jammer dat de serie nu afgelopen is. Geen nieuwe afleveringen meer. Je ziet ook aan filmpjes die gepost zijn in dit topic dat de pit eruit is. De jongens willen ook echt wat anders.

Gelukkig kijkt de serie goed weg en kan ik altijd weer een keer aan seizoen 1 beginnen. Hoop dat er toch nog een film komt. Er is zeer zeker ruimte voor een film (hopelijk succesvol zoals SATC films zijn voor hun fans). Toch was het einde echt veel te gehaast. Waren er maar wat extra afleveringen besteld. Op 100 episodes eindigen was veel mooier geweest, maar niks aan te doen.

Heb me altijd uiterst vermaakt met Entourage. Ben blij dat mijn broer deze serie mij aanraadde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg dan niet dat je meer Drama kunt vinden in die serie, tsk. :nee:

Overigens ben ik het niet helemaal met je eens, goede acteurs kunnen dat jasje gewoon van zich af schudden. Waar sommigen Sheldon bv. altijd als Sheldon zien, zijn de nuances in zijn acteerwerk wel degelijk zichtbaar en is het onderscheid tussen Sheldon en de acteur best makkelijk te maken. Bij Drama is dat hetzelfde, want het is natuurlijk een enorm dik aangezette rol van Dillon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de serie verder niet gezien maar zijn rol word omschreven als een oorlogsveteraan, wat ik Drama in Entourage in theorie ook zou zien spelen. Maar uiteindelijk is het Kevin Dillon gewoon, en is het een nieuwe serie voor hem, dacht dat je het wel een leuk weetje zou vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites