Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Rules of Engagement

LosMerengues

Aanbevolen berichten

rules-of-engagement3.jpg

[YOUTUBE]P8rrlrXvCHo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]xcbsTKIJDvw[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]BgvaNAIV_7c[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]B1RhhJpwi1Y[/YOUTUBE]

Two couples and their single friend deal with the complications of dating, commitment and marriage. It looks at different relationships in various stages, starring Oliver Hudson and Bianca Kajlich as newly engaged sweethearts, Patrick Warburton and Megyn Price as a long-married couple, and David Spade as their still-single friend. The show features writers from the Emmy Award-winning Everybody Loves Raymond.

http://www.imdb.com/title/tt0790772/

Wie kijkt dit nog meer? Vooral Jeff(Patrick Warburton) is geniaal en Jennifer(Bianca Kajlich) is een prachtige vrouw om te zien!_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rules-of-engagement3.jpg

[YOUTUBE]P8rrlrXvCHo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]xcbsTKIJDvw[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]BgvaNAIV_7c[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]B1RhhJpwi1Y[/YOUTUBE]

Two couples and their single friend deal with the complications of dating, commitment and marriage. It looks at different relationships in various stages, starring Oliver Hudson and Bianca Kajlich as newly engaged sweethearts, Patrick Warburton and Megyn Price as a long-married couple, and David Spade as their still-single friend. The show features writers from the Emmy Award-winning Everybody Loves Raymond.

http://www.imdb.com/title/tt0790772/

Wie kijkt dit nog meer? Vooral Jeff(Patrick Warburton) is geniaal en Jennifer(Bianca Kajlich) is een prachtige vrouw om te zien!_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt een heerlijke serie is dit, in mijn ogen verplichte kost voor de fans van de andere komedie series. Jeff is echt een van de tofste personages op t.v., Russel is ook tof (alleen wel een mindere versie van Barney) en Timmy is echt een goede toevoeging geweest op de cast van de eerste 2 seizoenen. De dames kunnen me nog minder bekoren en Adam speelt zijn rol gewoon goed maar de humor is niet echt mijn humor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer begonnen, en wat ik van te voren al riep word nu nog maar duidelijker. ROE>>>>>HIMYM, heel duidelijk. Heb na 14 minuten al meer gelachen dan tijdens dit hele seizoen bij HIMYM. Jeff is echt een baas :<

_O_ He-le-maal mee eens gewoon. Jeff is echt fucking awesome, en om Adam en Russell kan ik soms ook plat gaan.

En dan nu met Timmy wordt het ook alleen maar beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites