Daanpsv10 Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Al mensen naar de film geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ja. 1 woord. Oke 2 dan: FUCKING GENIAAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ben er ook benieuwd naar :D kijken of net zo geniaal is als de 1e film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2011 All stars 1 om 20:00 op ned 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Gister naar Old Stars geweest. Echt, daar moet je heen. Heb me echt dood gelachen gewoon, prachtig. Die Willem, wat die ook weer uit vreet. Echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Idd, geweldige film! Gewoon de humor, geweldig.. Denk dat je het kan vergelijken met een soort gooische vrouwen maar dan voor mannen.. (maar dan net iets veel beter) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Toffe film ja, zeker een aanrader als je de eerste hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 GENIAALLLLL (d) 'Paul is denk ik wel tevreden over zichzelf, op het feit dat ie Paul is na' :-D Genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ja, want wie wil er nou zwart zijn. Heb me echt rotgelachen gisteren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Maar weer eens begonnen met wat All Stars te kijken voor de zoveelste keer. Wat blijft het toch geniaal zeg ! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Blijft idd leuk, die nieuwe film ook :D vooral Willem weer, echt geniaal die gozer :-D vooral op die camping :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Heb toevallig die oldstars films zaterdag gekeken. Had em gekocht in de videotheek van digitale tv. Vond em wel okay. Maar niet zo tof als de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Serie blijft te geniaal om te evenaren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Simpelweg gewoon de beste Nederlandse serie ooit, daar is voor mij geen twijfel over. Heerlijke amateurvoetbal-sfeer die iedereen op dit forum ook zelf wel zal kennen. Zat van het weekend ook in de kleedkamer, hebben we een half uur moeten wachten omdat degene met de shirts pas halverwege de eerste helft wilde komen. Zegt een teamgenoot van me: "We lijken gvd de All Stars wel":D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Vriend van mijn broertje eheft zo'n voetbalshirt van All Stars, met harry's tuincentrum vorop :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Die heb ik ook, train ik in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 http://shop.vara.nl/t-shirt-all-stars Voor de echte liefhebbers .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 zo, ze waren een stuk goedkoper. Ik had er rond de 10/15 euro voor betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Lijkt wel of dat shirt gedragen wordt door een vrouw :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Wat blijft dit geniaal zeg :-D Afgelopen week weer een paar afleveringen gekeken, gieren (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten