Tom. Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 [spoiler=S5]Hoe gaat Hank reageren dan? Wat denken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 [spoiler=S5]Hoe gaat Hank reageren dan? Wat denken jullie? [spoiler=S5]Gaat denk ik het eerst geheimhouden totdat hij het honderd procent zeker en is en dat wordt het zeker weten een shoot down tussen allebei. Kan trouwens niet wachten!!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Klaar met het tweede seizoen. Geweldige serie zeg. Die Skyler is echter wel een fameus minpunt, wat een vreselijk irritant kutwijf. :cab: Kan haar echt niet uitstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Dat is ook wel de bedoeling van haar personage. Op zich is het ook niet zo heel verwonderlijk dat zij telkens zo verontwaardigd/achterdochtig is, Walt verdiend nou niet bepaald de greatest-husband-award:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 (bewerkt) Ik heb serieus een keer een aflevering uitgezet omdat ik het geblaf van dat wijf gewoon niet meer aankon. :-D 2 dagen later ofzo pas verder gekeken bahbah. Constant maar zeiken en mauwen en hop weer een fles wijn en een pak sigaretten maar zelf [tekst]neukt ze die Ted. Maar zodra ze ziet dat Walt er bakken geld mee verdient wil ze toch wel wat moeite doen om het wit te wassen. Dat doet ze niet voor Walt hoor. Dat doet ze voor d'r eigen geldwolvenkut. [/tekst]. Zeg het niet snel maar wat een vieze ordinare hypocriete pleurishoer zeg. Mooi personage. 15 juli 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 haha geldwolvenkut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 [spoiler=S5]Hoe gaat Hank reageren dan? Wat denken jullie? [spoiler=S5] Denk dat hij het wel geheim gaat houden, totdat hij er zeker van is. Denk dat hij Walt er dan op een gewelddadige manier mee gaat confronteren. Hoe dat afloopt, geen idee. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Wajow dat einde van S03E07 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 juli 2013 Share Geplaatst 18 juli 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bKw8rJfBjzw _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 juli 2013 Share Geplaatst 18 juli 2013 Godskolere wat ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Heerlijk gemaakt. Deze blijft ook leuk: :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Lekker einde van seizoen 3 zeg. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Begin van seizoen 4 :< Vraag me alleen iets af.. [spoiler=Hank]Hoe komt het dat Hank (voorlopig) niet meer kan stappen? :cab: Hij is toch enkel neergeschoten? Ik ben nu geen expert op dat gebied uiteraard, misschien dat hij verkeerd gevallen is oid.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 14 augustus ja, eindelijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Begonnen met herkijken, mijn god wat heerlijk_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmy Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Begin van seizoen 4 :< Vraag me alleen iets af.. [spoiler=Hank]Hoe komt het dat Hank (voorlopig) niet meer kan stappen? :cab: Hij is toch enkel neergeschoten? Ik ben nu geen expert op dat gebied uiteraard, misschien dat hij verkeerd gevallen is oid.. [spoiler=uitleg] Hij kan niet meer lopen toch door die knal in Mexico? Waarbij er ook een aantal DEA agenten dood gaan en dat ze die schildpad zien lopen met iemand hoofd er op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 [spoiler=uitleg] Hij kan niet meer lopen toch door die knal in Mexico? Waarbij er ook een aantal DEA agenten dood gaan en dat ze die schildpad zien lopen met iemand hoofd er op. [spoiler=uitleg]Nee hoor, dat is al even geleden gebeurd en hij werd niet eens geraakt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 [spoiler=Hank]Volgens mij werd er inderdaad iets gezegd over dat hij in zijn wervelkolom geraakt was of zoiets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 14 augustus ja, eindelijk :< 11 dacht ik ;) Dus 12 in Nederland te downloaden :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Oh, 11 dan, geen idee hoe ik bij 14 kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 lees net dat Myth Busters een Breaking Bad special hebben gemaakt die 12-8 uitgezonden wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Nu op ned3 het ziekste BB einde ooit _O_ Kippenvel weer. Dat telefoontje erbij _O_ Wat een ziek einde Welke aflevering is dat? :p Heb ik nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 (bewerkt) 04e11 was dat. Je hebt hoop ik niet gekeken als je zelf nog in s3 zit? Kan niet wachten. Kom even niet zo snel op een serie die ik beter vind. Nee, natuurlijk zit. Heb er enkel een heel klein stukje van gezien, namelijk toen Skyler vol angst naar die telefoon ging. Heb zelf zonet aflevering 7 & 8 van seizoen 4 gekeken, dus daar zit ik bijna :p Ben wel benieuwd zeg, wordt alsmaar beter en beter :D :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Geweldig die vent _O_ 29 juli 2013 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Nu op ned3 het ziekste BB einde ooit _O_ Kippenvel weer. Dat telefoontje erbij _O_ Wat een ziek einde Wat was dat telefoontje ook al weer? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 04e11 was dat. Je hebt hoop ik niet gekeken als je zelf nog in s3 zit? Kan niet wachten. Kom even niet zo snel op een serie die ik beter vind. Ik denk dat jij The Shield ook heel vet zou vinden. Als ik je een beetje goed inschat tenminste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten