Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=.]Wel een paar vreemde dingen inderdaad, wat in Dennis z'n spoiler staat (behalve dat er veel dingen snel gebeuren, dat maakt me niet uit. Beter dan nog een Fly episode :) BB vrij trage serie, valt nu heel erg mee), maar verder gewoon een heerlijke ep :< beter dan de voorgaande. Eindelijk eens een echte shitstorm hoho. Dit zat er gewoon al aan te komen. Ze kunnen wel tijd gaan rekken door 40 minuten stil te staan bij Hank z'n dood ofzo, maar alles was wel een logisch gevolg van elkaar. Wellicht konden ze wat meer doen met Walt + Holly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap die negativiteit van sommigen hier niet hoor. Dit was gewoon een steengoede aflevering.[spoiler=spoiler] Wel jammer dat Gomie op deze manier was vermoord. Maar op zich niet slecht ofzo, dit wordt bij zoveel series op deze manier gedaan. Hank heeft wel een waardig afscheid gehad en de rest van de episode was ook gewoon heerlijk. Je kunt wel op alle kleine details gaan letten, maar als je dat overal doet moet je maar geen series kijken. Het was spannend van begin tot eind. Ik ben zeer benieuwd hoe het met Jesse en Tod gaat aflopen. Ik verwacht geen goed einde.

bewerkt door Dayo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens waar was Saul opeens? Keuze om 50 km te lopen in een woestijn is een betere keus dan Saul te bellen om je te laten ophalen en die auto te fixen met allemaal dna materiaal erin? :) Of is Saul opeens gevlucht en ben ik dat vergeten :cab:

Walt had zn mobieltje gesloopt hea. Toen ie erachter kwam dat het een set-up was.

Hmmm nee want dan kon ie die nazis ook niet bellen, nja ik weet het niet. Ga het ook niet meer terug kijken, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens waar was Saul opeens? Keuze om 50 km te lopen in een woestijn is een betere keus dan Saul te bellen om je te laten ophalen en die auto te fixen met allemaal dna materiaal erin? :) Of is Saul opeens gevlucht en ben ik dat vergeten :cab:

Ja ga vooral over alles te diep nadenken inderdaad. :cab: Ik denk dat Walt ook wel doorhad dat dna niet meer uitmaakt.

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Daar heb ik het ook niet over. Ik bedoel dat Walt moeilijk rustig even thuis kan gaan zitten en het bespreken met zijn familie, hij moest maken dat hij wegkwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

After everything, Walter made that last phone call for one reason and one reason alone: to clear Skylar of all possible charges. Notice the language he uses- "you were always begging me to stop, telling me its illegal, immoral, someone could get hurt" etc, "I warned you what would happen if you crossed me", "Oh what am I saying, you never had anything to do with it, this was me, it was all me". Of course he presents it in a manner that is made to seem him like a piece of utter shit, and in many ways he is, but this was a truly selfless act to defend his family. Walt destroying the phone demonstrates he knew police were there, and solidifies my views.
Link naar opmerking
Deel via andere websites