Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Community

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Afgelopen dagen vanaf S1 weer alles gekeken. S1 blijft toch voor mij veruit beste seizoen. 2 is ook alleraardigst. 3 en 4 matig, 5 weer redelijk.

Maar zoals jullie wss weten komen ze in 2015 met seizoen 6. Jammergenoeg zonder Troy, Pierce, Duncan(zowat mijn fav karakter) en ook Shirley, die een zieke vader heeft. Ben benieuwd of er een film komt en zoja deze vier wel meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu wss echt afgelopen? Vind t wel emotioneel gezien wel een kut einde. Was wel leuker geweest als Britta en Jeff deze keer echt zouden trouwen, gewoon omdat Britta cool is en niet het meisje is waarvan er qua persoonlijkheid er miljoenen van zijn(lees Annie). Elroy verdween ook zomaar. Nja nu hopen op een movie dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook wel een spoilertag waard hoor. Niet dat het mij nog veel uitmaakt, want ik ben na een paar afleveringen in dit seizoen gestopt. Afgelopen seizoen had ik er al veel moeite mee, nu kon ik het echt niet meer opbrengen. Het deed me gewoon niet veel meer, na seizoen 3 vond ik het steeds minder worden (ik miste de popcultuurverwijzingen die ik zo tof vond), helemaal nadat er ongeveer elk seizoen weer een hoofdpersonage wegging en ik het gewoon niet meer grappig vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites