Nepchinees Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Jezus wat een crappy season finale... Vond het wel een tof seizoen, maar die laatste twee afleveringen waren echt van niveau likmevestje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Dat was het dan. Vijfde seizoen is dus het laatste seizoen. NBC cancelt nieuw seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Afgelopen dagen vanaf S1 weer alles gekeken. S1 blijft toch voor mij veruit beste seizoen. 2 is ook alleraardigst. 3 en 4 matig, 5 weer redelijk. Maar zoals jullie wss weten komen ze in 2015 met seizoen 6. Jammergenoeg zonder Troy, Pierce, Duncan(zowat mijn fav karakter) en ook Shirley, die een zieke vader heeft. Ben benieuwd of er een film komt en zoja deze vier wel meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Hebben inderdaad alsnog besloten om seizoen 6 te maken. Zou eerst niet eens het geval zijn. Seizoen 2 en 3 waren nog wel de besten denk ik. Ben ook heel benieuwd hoe ze Shirley eruit gaan schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Besloten dit maar eens te bekijken :) S02E08 nu. Vond die met paintball tot nu toe het leukst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Toevallig net de eerste twee seizoenen herkeken, vandaag S02E23 en 24 gehad. Briljant die laatste twee afleveringen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 https://www.youtube.com/watch?v=WtbBqJez33k Seizoen 6 is nu blijkbaar al een paar episodes bezig. Heb ze zelf nog niet gezien, dus is het de moeite waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Net de derde aflevering gezien. Vind t nog niet zo spectaculair. Troy en Pierce worden zwaar gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Troy mis ik idd. Het is trouwens gewoon nog hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Toch maar begonnen. De eerste drie afleveringen vallen niet tegen, maar zoals jullie al zeggen, Troy wordt wel erg gemist ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Nu wss echt afgelopen? Vind t wel emotioneel gezien wel een kut einde. Was wel leuker geweest als Britta en Jeff deze keer echt zouden trouwen, gewoon omdat Britta cool is en niet het meisje is waarvan er qua persoonlijkheid er miljoenen van zijn(lees Annie). Elroy verdween ook zomaar. Nja nu hopen op een movie dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Bedankt voor de spoiler :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Maak het aub niet zo eng als GoT topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2015 Ik vind het ook wel een spoilertag waard hoor. Niet dat het mij nog veel uitmaakt, want ik ben na een paar afleveringen in dit seizoen gestopt. Afgelopen seizoen had ik er al veel moeite mee, nu kon ik het echt niet meer opbrengen. Het deed me gewoon niet veel meer, na seizoen 3 vond ik het steeds minder worden (ik miste de popcultuurverwijzingen die ik zo tof vond), helemaal nadat er ongeveer elk seizoen weer een hoofdpersonage wegging en ik het gewoon niet meer grappig vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Goede laatste aflevering (als het de laatste aflevering was). Ze hintten wel heel erg naar het "Six seasons and a movie"-principe. Zou een filmpie niet erg vinden als de oude krachten er ook bij zouden kunnen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten