Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik kwam er ook maandag pas achter, vorige week kon ik haar ook niet plaatsen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Wie speelde ze dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Daphne, die speedster die met Matt krijgt aan het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Tering, ik ben nu bij Dexter seizoen 4. Nog maar twee afleveringen, wat een seizoen _O_ Ik wil eigenlijk alles in een keer kijken, maar ik bewaar de laatste twee afleveringen voor morgen denk ik. Nu al zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Daphne, die speedster die met Matt krijgt aan het eind. Ooooooooooooooooja, nu je het zegt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Tering, ik ben nu bij Dexter seizoen 4. Nog maar twee afleveringen, wat een seizoen _O_ Ik wil eigenlijk alles in een keer kijken, maar ik bewaar de laatste twee afleveringen voor morgen denk ik. Nu al zin in! AAAAAAH, wat een mazzel heb jij dan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Genoten van het einde van seizoen 4, wel erg verrassend dat Rita dood is. Ben benieuwd hoe dat verder gaat in seizoen 5. Ik was trouwens echt geschokt toen ik het zag, bleef nog gewoon in mijn hoofd terwijl ik probeerde te slapen :cab: Nog nooit gehad dat een serie zoveel indruk op me maakte. Briljant seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Genoten van het einde van seizoen 4, wel erg verrassend dat Rita dood is. Ben benieuwd hoe dat verder gaat in seizoen 5. Ik was trouwens echt geschokt toen ik het zag, bleef nog gewoon in mijn hoofd terwijl ik probeerde te slapen :cab: Nog nooit gehad dat een serie zoveel indruk op me maakte. Briljant seizoen _O_ [spoiler=Dexter]Ik was ook diep geschokt toen ik Rita dood zag liggen, nog nooit eerder gehad met een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Eindelijk weer maandag :< Batista en Quinn in de auto :< :< :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2011 Dowloading : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2011 ZIEKE aflevering weer :< Dexter _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ga 'em meteen kijken, can't wait. Dexter doet me elke maandag transformeren in supergeek hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Heerlijke aflevering hoor, vind de kant waar ze naar opgaan erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja is tof, maar wat ik wel jammer vind is dat de focus totaal van het moorden van Dexter en zijn zieke geest af is. Het gaat nu nog over z'n zoontje en die gelovige gekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Heerlijke aflevering weer. Het net begint zich al te sluiten lijkt het. voor de doomsday killers. Zou nog wel iets tussen komen I guess Elke maandag weer genieten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Holy fuck, zoals Debra zou zeggen. Ik vind dit nu al een bijzonder sterk seizoen. Het klopt dat de focus van Dexter z'n moorden af is, maar dat is misschien ook wel goed. Ik hoop dat dit verhaal naar een gruwelijke climax gaat. Die moorden van de Doomsday Killers zijn in ieder geval wel gruwelijk.! Batista en Quinn in die Pontiac was inderdaad meesterlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Was weer erg vet die persconferentie van Debra :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Weer zo'n bazeneinde _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ja is tof, maar wat ik wel jammer vind is dat de focus totaal van het moorden van Dexter en zijn zieke geest af is. Het gaat nu nog over z'n zoontje en die gelovige gekken. Precies mijn gedachte ook gisteravond. Maar ik vind de verhaallijn nu wel bijzonder sterk alleen: [spoiler=SPoiler alert!]Beetje teleurstellend dat die chick van Masuka die hand verkocht op internet, ik had gedacht dat er toch meer achter zou zitten. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ben nog steeds niet om hoor. Er zaten duidelijk verbeteringen in, maar dat is vooral omdat Dexter nu [spoiler=komt ie]definitief weet dat er een nieuwe seriemoordernaar is. Maar that's about it, hoewel die nieuwe detective een openbaring (hihi) is doordat er nu eindelijk wat dieper op de materie en gedachte achter de Doomsday-killers wordt ingegaan. De Doomsday-killers zelf hebben me echter nog steeds niet te pakken, alleen al omdat de kop van die jonge gast me niet zo aanstaat en hij ook niet heel overtuigende (wat overdreven zelfs) acteert. En dat gluren tijdens de sex van die ouwe: come on! :cab: Verder accepteer ik de lijnen met het geloof nu wel redelijk, het past langzaam aan wat beter en komt minder gedwongen over (eerste aflevering was dit heel erg) en is het ook wel enigszins te verklaren dat Dexter er als noodmiddel naar grijpt: zijn zoontje ondergaat immers een potentieel levensbedreigende operatie. De kracht van Dexter was echter juist dat hij zo onmenselijk was, alles vanuit de ratio deed en we ondanks dat toch van hem hielden. De verandering die teweeg werd gebracht bij de geboorte van Harrison vond ik absoluut goed, omdat het Dexter nieuw elan meebracht door anders tegen het leven aan te gaan kijken. Ik vrees nu alleen dat de schrijvers een mens van Dexter proberen te maken. En het ergste hiervan is dat ik me tijdens deze aflevering ineens bedacht dat wanneer Dex écht overgaat het op het geloof en Brother Sam achterna gaat (en dit kan dan betekenen dat het moorden overgaat, aangezien het niet moorden in de kerk bij Brother Sam het beste gevoel opleverde dat hij ooit had gehad), ik er niet van zou opkijken als dat het einde van de serie betekent... Maar nu eerst vind ik het minder tof dat Dexter menselijker wordt, want de kracht van de serie vind (vond) ik altijd dat hij zo anders was dan welke andere hoofdrolspeler ook. Nu werd het gedurende deze aflevering wat voorspelbaar, en zelfs cheesy (dat bekertje dat na het 'bidden' ineens wel uit het koffiezetapparaat komt). En dan Batista en Quinn die zitten te blowen, het sloeg eigenlijk helemaal nergens op. Hopelijk is het sideplotje van Masuka en die chick nu nog niet afgelopen, want als dat zo is zou het wel heel erg afgeraffeld afgehandeld zijn. Dus. Mijn relaas, omdat ik zo'n fan ben van de serie. Het kijkt nog wel steeds uitstekend weg en het zit op niveau (niet zo hoog als voorheen echter). Edit: het is best een lang stukje geworden. :cab: Ik gooi het maar in een spoiler ipv witte tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 [spoiler=@ Vinny]Ben je niet van mening dat Dexter vanaf seizoen 1 al zijn menselijkheid probeert te vinden, eerst door de band te zoeken met zijn familie, later met Rita en daarna met die dame en zijn zoontje. Het grijpen naar het geloof past in mijn ogen best in het verhaal, het geeft aan welke paden Dexter heeft (want ik zie in dit geen eindconclusie van de serie) bewandeld voordat hij bij de perfecte balans kwam tussen wat hij wilt. Een normaal leven waar hij ongestoord zijn donkere behoefte kan uitoefenen. Het hele Dexter verhaal is in mijn ogen een verhaal over een man die in een wereld wilt leven met zijn duistere kant, iets waar hij vanaf seizoen 1 naar op zoek en iets wat het grootste gedeelte van de serie de rode draad is geweest (de hele interesse richting de Trinity killer was ook op voorhand zijn ''normale'' gedrag). Dus nee, ben het helemaal niet eens met je negatieve klank over het grote verhaal, de kleinere verhaallijnen met Debra en Masuka vind ik ook tof, want ook daar hebben we het einde niet van gezien hoor. Kom op, niemand gelooft toch echt dat zij die hand wou om hem op het internet te verkopen. Qua niveau plaats ik hem tussen 3 en 5, waar nog zeker ruimte op verbetering in zit om uiteindelijk tussen seizoen 4 en 1 terecht te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 [spoiler=oi]Dat van Debra en Masuka grijpt me gewoon niet zo. Debra vind ik tof hoor (ik ben stiekem ook fan van d'r) en het is een prima sideplot, maar ik hoop gewoon dat Masuka's sideplot niet afgeraffeld wordt. Het is nog slechts scepsis, geen negatief oordeel. ;) Dat Dexter ieder seizoen iets zoekt vind ik ook prima. Met Rita zoekt hij in eerste instantie iets om normaal over te komen naar de buitenwereld. Later ontwikkelt hij toch enige gevoelens, die beginnen met de sex. Volstrekt logisch, want hij bewandelt hier paden waar hij nooit eerder bij in de buurt is gekomen. Dat dit resulteert in een zoon en daarmee emotie: prima, daar ben ik nog steeds fan van. Dit heeft namelijk tot twee zeer sterke seizoenen geleid. Dex kreeg emotie, maar bleef wel de killer pur sang. Dit laatste mis ik dit seizoen nogal. Hoeveel moorden heeft hij nu gepleegd? Die donkere passagier is waar Dexter in gelooft. Zoals ik het zie is het praten met zijn pa niet waar Dexter in gelooft (zoals nu geopperd werd), maar praat Dexter op deze manier met zichzelf, geportretteerd als zijn vader om niet heel schizo over te komen. Maar dit is vooral scepsis, er zijn nog 8 afleveringen te gaan. Ik vind het gewoon nog niet van het niveau dat ik gewend ben van Dexter. Vorig seizoen kwam het ouderwetse gevoel van S01 ook pas halverwege en maakte dit het alsnog een uitstekend seizoen, dus hopelijk komt dit ook. De eerste positieve tekenen aan de wand waren er vandaag, maar helaas ook nog wat dingen die ik (met mijn kritische blik) niet super kon waarderen. Edit: nu op naar de nieuwe HIMYM, kijken of ik daar ook op kan bitchen. :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 [spoiler=Doomsday-killers]Die ouwe was een voorbeeld voor Colin Hanks, is al een tijdje de pijp uit en is een soort Tyler Durden van Colin Hanks. Althans dat is mijn theorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 [spoiler=.]Een soort papa van Dexter dus? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 [spoiler=.]Een soort papa van Dexter dus? ;c [spoiler= ]Ja. Al is het bij hem iets extremer, omdat Olmos (acteur die de oude gast speelt) dingen doet, die Colin Hanks eigenlijk zelf doet. Zoals die serveerster vastbinden. Mooie van die scene is dat die serveerster geen één keer naar naar Olmos kijkt, maar alleen naar Colin Hanks. Hetzelfde geldt voor de scene in de diner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten