Pieter Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Wat een tegenvaller zeg. Waren onze verwachtingen te hoog of hebben ze niet alles dat er in zat er ook uit gehaald? Het is gewoon meer van hetzelfde, dat is het denk ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 An sich was het een prima finale. Wellicht een wat traag tempo, maar uiteraard wel een goede cliffhanger. Helaas heeft dit seizoen zulke hoge verwachtingen geschept dat ik helaas ook moet bekennen dat het toch wat tegenvallend was :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik vond het toch best een goede aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik heb ook genoten van de laatste aflevering. Vooral de scene in de[spoiler=Dexter]Container en de manier waarop La Guerta werd genaaid was geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Wow. Moet hem nog kijken, maar was het echt zo slecht? :S Gelukkig is m'n internet lekker snel....... nog 40 minuten ofzo ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik vond het helemaal niet zo slecht als iedereen hier. Ik zat misschien niet constant op het puntje van m'n stoel zoals vaak wel het geval is bij de seizoensfinales, maar ik vond het nog steeds een uitstekende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik vond het helemaal niet zo slecht als iedereen hier. Ik zat misschien niet constant op het puntje van m'n stoel zoals vaak wel het geval is bij de seizoensfinales, maar ik vond het nog steeds een uitstekende aflevering. Het is ook niet slecht, maar het is wel een beetje hetzelfde concept in een nieuw jasje met andere personen. De verrassing is weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Hetzelfde concept? [spoiler=dexter]Debra vermoord nu iemand, er is nu iemand vermoord buiten de code, niet echt dingen die in de voorgaande seizoenen voorkwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Niet alles wat je daar zegt klopt [MENTION=2395]Pino[/MENTION] Ik wist ook niet waarom ik final niet super vond. Las wat reviews en snap m nu, het is ongelooflijk onlogisch. Niemand die ook maar een beetje denkt dat Dexter het kan zijn, terwijl ze met de gedachte over Doaks niet caren. Kijk anders maar ff op http://www.avclub.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Nou. hij is binnen :cab: Even kijken dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Niet alles wat je daar zegt klopt [MENTION=2395]Pino[/MENTION] Ik wist ook niet waarom ik final niet super vond. Las wat reviews en snap m nu, het is ongelooflijk onlogisch. Niemand die ook maar een beetje denkt dat Dexter het kan zijn, terwijl ze met de gedachte over Doaks niet caren. Kijk anders maar ff op http://www.avclub.com [spoiler=Hannah]De ontsnapping van Hannah vond ik wel het slechtste deze aflevering, alsof er geen 24/7 bewaking bij haar was, ze was immers helemaal niet dood. Ik dacht eigenlijk zelf dat ze die pillen nam om zelfmoord te plegen. Maar goed voor het oog is het natuurlijk wel mooi dat de mooie Hannah er volgend seizoen nog in zit, althans dat neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Vond 'em in iedergeval een stuk beter dan de finale van seizoen 6, maar over het algemeen kan ik gelukkig zeggen dat dit weer eens een tof seizoen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 De finale van seizoen 6 vond ik juist geweldig, wat een cliffhanger was dat zeg! Wanneer begint seizoen 8? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Van die hele aflevering was misschien 30 seconden boeiend te noemen :cab: zal wel september/oktober 2013 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 (bewerkt) Frans? Frans Bauer? Kom maar hoor, de grap is gelukt. Waar zijn de camera's? Dit kan toch niet serieus zijn? Wat een aflevering joh ;e totaal geen spanning, totaal geen "OOOOOOOOOOOOOOOO FUCK" momenten. Helemaal niks. Alles was zo voorspelbaar. Is dit seizoen door Harrisson geschreven? :S Volgens mij valt hier ook niet zoveel meer uit te halen. Zit sterk te twijfelen of ik wel aan seizoen 8 zal beginnen. 18 december 2012 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ik zal zeker aan seizoen 8 beginnen, wil gewoon weten hoe het verder zal gaan nu hoor. Benieuwd wat voor eind ze er aan zullen maken ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Nou, ik heb nu niet iets van 'OMG IK MOET HET WETEN' ofzo. Totaal niet. Zal wel weer zo'n doodgebloed verhaallijntje worden. Vol voorspelbare dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Inderdaad. Deze finale is eigenlijk hetzelfde als die van vorig seizoen ;e Van seizoen 4 was niet alleen de finale goed, maar gewoon dat hele seizoen was geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Pfoeh, dat einde met Rita was heftig inderdaad. Wel de beste in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Ben nu samen met Brenda halverwege seizoen 3, en moet zeggen dat het na het herkijken van seizoen 2 ik dat seizoen toch een stuk beter vind dan seizoen 3 (en de crap seizoenen eigenlijk na seizoen 4) en misschien zelfs wel beter dan seizoen 1, heerlijk seizoen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Finale seizoen 4 gezien hier. Laatste 2 eps eigenlijk. Goh. Toen (SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ZIT OP TELEFOON DUS KAN GEEN TAGS DOEN SPOILERRRRR) even wat tekst zodat er niet gelijk doorgelezen wordt Trinity Homicide binnenliep. M'n buik. Spanninggg hohoohho. En toen 'Hello, Dexter Morgan'. Nou, hohoho. En die laatste ep, pfff wat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Is al 2,5 jaar mijn smstoon :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Voor de geïnteresseerden alleen vandaag op frs.nl seizoen 1 tot en met 6 van deze serie op dvd voor 69.99 ipv 99.99. Ik ga het wel doen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Als box of los per seizoen? Als het een box is dan is het wel goedkoop maar zit je straks met 2 extra seizoenen die je los moet kopen, wat weer lelijk is © @vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten