Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vond het helemaal niet zo slecht als iedereen hier. Ik zat misschien niet constant op het puntje van m'n stoel zoals vaak wel het geval is bij de seizoensfinales, maar ik vond het nog steeds een uitstekende aflevering.

Het is ook niet slecht, maar het is wel een beetje hetzelfde concept in een nieuw jasje met andere personen. De verrassing is weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alles wat je daar zegt klopt [MENTION=2395]Pino[/MENTION]

Ik wist ook niet waarom ik final niet super vond. Las wat reviews en snap m nu, het is ongelooflijk onlogisch. Niemand die ook maar een beetje denkt dat Dexter het kan zijn, terwijl ze met de gedachte over Doaks niet caren. Kijk anders maar ff op http://www.avclub.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alles wat je daar zegt klopt [MENTION=2395]Pino[/MENTION]

Ik wist ook niet waarom ik final niet super vond. Las wat reviews en snap m nu, het is ongelooflijk onlogisch. Niemand die ook maar een beetje denkt dat Dexter het kan zijn, terwijl ze met de gedachte over Doaks niet caren. Kijk anders maar ff op http://www.avclub.com

[spoiler=Hannah]De ontsnapping van Hannah vond ik wel het slechtste deze aflevering, alsof er geen 24/7 bewaking bij haar was, ze was immers helemaal niet dood. Ik dacht eigenlijk zelf dat ze die pillen nam om zelfmoord te plegen. Maar goed voor het oog is het natuurlijk wel mooi dat de mooie Hannah er volgend seizoen nog in zit, althans dat neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans? Frans Bauer? Kom maar hoor, de grap is gelukt. Waar zijn de camera's? Dit kan toch niet serieus zijn? Wat een aflevering joh ;e totaal geen spanning, totaal geen "OOOOOOOOOOOOOOOO FUCK" momenten. Helemaal niks. Alles was zo voorspelbaar. Is dit seizoen door Harrisson geschreven? :S

Volgens mij valt hier ook niet zoveel meer uit te halen. Zit sterk te twijfelen of ik wel aan seizoen 8 zal beginnen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu samen met Brenda halverwege seizoen 3, en moet zeggen dat het na het herkijken van seizoen 2 ik dat seizoen toch een stuk beter vind dan seizoen 3 (en de crap seizoenen eigenlijk na seizoen 4) en misschien zelfs wel beter dan seizoen 1, heerlijk seizoen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Finale seizoen 4 gezien hier. Laatste 2 eps eigenlijk. Goh. Toen (SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ZIT OP TELEFOON DUS KAN GEEN TAGS DOEN SPOILERRRRR) even wat tekst zodat er niet gelijk doorgelezen wordt Trinity Homicide binnenliep. M'n buik. Spanninggg hohoohho. En toen 'Hello, Dexter Morgan'. Nou, hohoho. En die laatste ep, pfff wat lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites