Petterson Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=Isaac]Als het zn zoon of andersoortige familie was geweest zou daar echt wel melding van zijn gemaakt. Hij doet juist erg geheimzinnig over zijn relatie met Victor. en [MENTION=2395]Pino[/MENTION] ik bedoel relatie als in band/connectie/etc. niet als in [tekst]liefdesrelatie[/tekst]. Niet echt een spoiler dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=Isaac]Als het zn zoon of andersoortige familie was geweest zou daar echt wel melding van zijn gemaakt. Hij doet juist erg geheimzinnig over zijn relatie met Victor. en [MENTION=2395]Pino[/MENTION] ik bedoel relatie als in band/connectie/etc. niet als in [tekst]liefdesrelatie[/tekst]. Niet echt een spoiler dus. De enige momenten dat hij het specifiek niet meld is tegenover Dexter, en ik begrijp wel dat je Dexter niet meteen alles verteld als Isaak zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=spoiler]Ik bedoel dat als de zoon van een hoge pief van de Oekraïense maffia vermoord wordt, dan hadden wij dat als kijker echt wel geweten. Dan was Miami waarschijnlijk overspoeld met Oostblok huurmoordenaars. Nee, dat Isaac er zo ogenschijnlijk kalm onder bleef, maar tegelijkertijd kleine hints laat vallen hoe erg het hem raakt (foto o.a.) en zo de jacht op Dexter langzaam verandert van payback naar persoonlijke, emotionele en irrationele wraak, heeft mij er nooit aan doen denken dat het om zn zoon/familie zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=.]Ik ging er eigenlijk vanuit dat de vader zoon band ook voor de Kashkov's onbekend was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=.]Ik ging er eigenlijk vanuit dat de vader zoon band ook voor de Kashkov's onbekend was. Dat had ik inderdaad ook. [spoiler=Ajax]Ik dacht dat het misschien een buitenechtelijk kind was of iets dergelijks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Dat lijkt me niet echt iets waar in die wereld een taboe op zou liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Wow hele mooie aflevering weer. Prachtige karakterontwikkeling. Dit seizoen leunt veel meer op de dramakant van de serie en dat wordt echt uitermate sterk ingevuld :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Even downloaden Wow hele mooie aflevering weer. Prachtige karakterontwikkeling. Dit seizoen leunt veel meer op de dramakant van de serie en dat wordt echt uitermate sterk ingevuld :) Nou ik neem aan dat die 'zucht' in de post boven je er één was van de negatieve soort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Ik denk dat Lange niet met dezelfde intentie en verwachtingen kijkt naar deze serie als ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Is dat lange Big Mike? Nooit geweten.. voor mij was het echt al afleveringen lang duidelijk dat ie homo was. Helemaal na die van vorige week maar daarvoor ook al vrij lang. Erg toffe aflevering wederom erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 (bewerkt) Hohoohohoo Quinn. Baas. "Consider that a fucking notice." [spoiler=vcbcb] edit; hmm, dacht bij Deb's eerste reactie dat Hannah dood was. Had ik ook een stuk mooier gevonden, nadat Dexter en Isaac op die boot nog zaten te praten over Dexter/Hannah en Isaac/Victor. Daarnaast vond ik nog dat ome Dex zeer rustig bleef onder het feit dat Isaac doodging -> Jorg zou dit merken -> Hannah zou de lul zijn. Voor zover ik heb gezien heeft Isaac niet ff doorgebeld dat Dexter het niet was. Maarja je kan niet alles hebben. 26 november 2012 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Hohoohohoo Quinn. Baas. "Consider that a fucking notice." edit; hmm, dacht bij [spoiler=tekst]Deb's eerste reactie dat Hannah dood was. Had ik ook een stuk mooier gevonden, nadat Dexter en Isaac op die boot nog zaten te praten over Dexter/Hannah en Isaac/Victor. Daarnaast vond ik nog dat ome Dex zeer rustig bleef onder het feit dat Isaac doodging -> Jorg zou dit merken -> Hannah zou de lul zijn. Voor zover ik heb gezien heeft Isaac niet ff doorgebeld dat Dexter het niet was. Maarja je kan niet alles hebben. Je tekst is te lezen bij de mensen die de donkerblauwe skin hebben. Is handig om hem in een spoiler te zetten. [spoiler=tekst]Ik vond het juist weer gaar dat Hannah zou overlijden. Dan had je precies weer Trinity einde. Trinity gaat dood en toevallig Dexter zijn geliefde ook. Nu zou dat dus ook gebeuren. Blij dat Hannah dus niet overleden is. Even los hiervan, Tom weet dat Dexter bepaalde gevoelens had om te killen of gaat ie vertellen over het feit dat Dexter zijn moeder heeft zien doodgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ik vond het een prima aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 een matige aflevering, maar ik hoop dat het een opbouwende was voor de laatste 2 afleveringen zodat die gaan knallen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Mwa, vond het wel een aardige ep. Maar dan vooral om het feit dat[spoiler=.]Dexter voor het eerst iemand heeft vermoord buiten de code om. Toch? Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant is het best een toffe ontwikkeling, maar aan de andere kant is Dex onze lieve leuke schattige seriemoordenaar die uit is op gerechtigheid met zijn code. En nu is hij eigenlijk gewoon een ordinaire (serie)moordenaar. Daarnaast: LaMotherfuckin'Guerta ohohohohohooh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Mwa, vond het wel een aardige ep. Maar dan vooral om het feit dat[spoiler=.]Dexter voor het eerst iemand heeft vermoord buiten de code om. Toch? Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant is het best een toffe ontwikkeling, maar aan de andere kant is Dex onze lieve leuke schattige seriemoordenaar die uit is op gerechtigheid met zijn code. En nu is hij eigenlijk gewoon een ordinaire (serie)moordenaar. Daarnaast: LaMotherfuckin'Guerta ohohohohohooh [spoiler=spoiler]Niet voor de eerste keer. Ik herinner mij dat hij na de dood van Rita compleet controle verloor en iemand doodsloeg in een WC ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 [spoiler=,]Hmm oke. Laat ik het anders formuleren dan: eerste keer met dat 'ritueel'. In ieder geval gaat het erom dat hij erkent dat die Dark Passenger eigenlijk maar een soort defensiemechanisme is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ik erger me zo dood aan Deb :S Vanmiddag de laatste 4 eps gezien, zware bevalling, doet me niet zoveel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 In het begin vond ik Deb erg irritant. Begin van dit seizoen werd dat eigenlijk in één klap een heel stuk minder, maar ik krijg weer de kriebels van dr. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Vind 'r wel hot. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Deb is idd zeer matig. Dat is het jammere aan Dexter. Je hebt altijd 2 extreem goede personages (Dexter en z'n antagonist) maar de rest zijn gewoon simpele typetjes die altijd naar hun stereotype handelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Vind 'r wel hot. (d) Echt? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 M'n vriendin zover gekregen dat ze eraan is begonnen :< elke keer meekijken dus. Seizoen 1 hohohoh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 [spoiler=spoiler]Niet voor de eerste keer. Ik herinner mij dat hij na de dood van Rita compleet controle verloor en iemand doodsloeg in een WC ergens. [spoiler=spoiler]Ook die keer dat die 'met Brian' Jonah op ging zoeken, toen vermoordde hij die boer(??) die z'n messen stal en geld van hem wilde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten