Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

[spoiler=Isaac]Als het zn zoon of andersoortige familie was geweest zou daar echt wel melding van zijn gemaakt. Hij doet juist erg geheimzinnig over zijn relatie met Victor.

en [MENTION=2395]Pino[/MENTION] ik bedoel relatie als in band/connectie/etc. niet als in [tekst]liefdesrelatie[/tekst]. Niet echt een spoiler dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Isaac]Als het zn zoon of andersoortige familie was geweest zou daar echt wel melding van zijn gemaakt. Hij doet juist erg geheimzinnig over zijn relatie met Victor.

en [MENTION=2395]Pino[/MENTION] ik bedoel relatie als in band/connectie/etc. niet als in [tekst]liefdesrelatie[/tekst]. Niet echt een spoiler dus.

De enige momenten dat hij het specifiek niet meld is tegenover Dexter, en ik begrijp wel dat je Dexter niet meteen alles verteld als Isaak zijnde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Ik bedoel dat als de zoon van een hoge pief van de Oekraïense maffia vermoord wordt, dan hadden wij dat als kijker echt wel geweten. Dan was Miami waarschijnlijk overspoeld met Oostblok huurmoordenaars. Nee, dat Isaac er zo ogenschijnlijk kalm onder bleef, maar tegelijkertijd kleine hints laat vallen hoe erg het hem raakt (foto o.a.) en zo de jacht op Dexter langzaam verandert van payback naar persoonlijke, emotionele en irrationele wraak, heeft mij er nooit aan doen denken dat het om zn zoon/familie zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hohoohohoo Quinn. Baas. "Consider that a fucking notice."

[spoiler=vcbcb]

edit; hmm, dacht bij Deb's eerste reactie dat Hannah dood was. Had ik ook een stuk mooier gevonden, nadat Dexter en Isaac op die boot nog zaten te praten over Dexter/Hannah en Isaac/Victor. Daarnaast vond ik nog dat ome Dex zeer rustig bleef onder het feit dat Isaac doodging -> Jorg zou dit merken -> Hannah zou de lul zijn. Voor zover ik heb gezien heeft Isaac niet ff doorgebeld dat Dexter het niet was. Maarja je kan niet alles hebben.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hohoohohoo Quinn. Baas. "Consider that a fucking notice."

edit; hmm, dacht bij [spoiler=tekst]Deb's eerste reactie dat Hannah dood was. Had ik ook een stuk mooier gevonden, nadat Dexter en Isaac op die boot nog zaten te praten over Dexter/Hannah en Isaac/Victor. Daarnaast vond ik nog dat ome Dex zeer rustig bleef onder het feit dat Isaac doodging -> Jorg zou dit merken -> Hannah zou de lul zijn. Voor zover ik heb gezien heeft Isaac niet ff doorgebeld dat Dexter het niet was.

Maarja je kan niet alles hebben.

Je tekst is te lezen bij de mensen die de donkerblauwe skin hebben. Is handig om hem in een spoiler te zetten.

[spoiler=tekst]Ik vond het juist weer gaar dat Hannah zou overlijden. Dan had je precies weer Trinity einde. Trinity gaat dood en toevallig Dexter zijn geliefde ook. Nu zou dat dus ook gebeuren. Blij dat Hannah dus niet overleden is. Even los hiervan, Tom weet dat Dexter bepaalde gevoelens had om te killen of gaat ie vertellen over het feit dat Dexter zijn moeder heeft zien doodgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, vond het wel een aardige ep. Maar dan vooral om het feit dat[spoiler=.]Dexter voor het eerst iemand heeft vermoord buiten de code om. Toch?

Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant is het best een toffe ontwikkeling, maar aan de andere kant is Dex onze lieve leuke schattige seriemoordenaar die uit is op gerechtigheid met zijn code. En nu is hij eigenlijk gewoon een ordinaire (serie)moordenaar.

Daarnaast: LaMotherfuckin'Guerta ohohohohohooh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, vond het wel een aardige ep. Maar dan vooral om het feit dat[spoiler=.]Dexter voor het eerst iemand heeft vermoord buiten de code om. Toch?

Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant is het best een toffe ontwikkeling, maar aan de andere kant is Dex onze lieve leuke schattige seriemoordenaar die uit is op gerechtigheid met zijn code. En nu is hij eigenlijk gewoon een ordinaire (serie)moordenaar.

Daarnaast: LaMotherfuckin'Guerta ohohohohohooh

[spoiler=spoiler]Niet voor de eerste keer. Ik herinner mij dat hij na de dood van Rita compleet controle verloor en iemand doodsloeg in een WC ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Niet voor de eerste keer. Ik herinner mij dat hij na de dood van Rita compleet controle verloor en iemand doodsloeg in een WC ergens.

[spoiler=spoiler]Ook die keer dat die 'met Brian' Jonah op ging zoeken, toen vermoordde hij die boer(??) die z'n messen stal en geld van hem wilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites