Big Mike Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2011 Nee, er was een pauze in Amerika met de dubbed versie, maar die is ook weer opgestart. Wel nice, want voor de rest alleen South Park wat ik volg, de rest heeft pauze :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Wat is GT toch waardeloos in vergelijking met DB en DBZ :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Wat is GT toch waardeloos in vergelijking met DB en DBZ :( ² Sowieso, moet iedereen toch wel met je eens zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Heb Kai vanaf einde Freeza tot DBZ einde gekeken de afgelopen tijd. Wilde nu eigenlijk GT gaan kijken maar zie daar maar vanaf. Begin wel met DB tot Kai Freeza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Heb Kai vanaf einde Freeza tot DBZ einde gekeken de afgelopen tijd. Wilde nu eigenlijk GT gaan kijken maar zie daar maar vanaf. Begin wel met DB tot Kai Freeza. Eigenlijk was alleen de einde van GT enigszins interessant met Bebi Vegeta en the Shenron's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2011 Dus eigenlijk was alleen het begin slecht (het gezoek naar de Blackstar Dragonballs) de gevechten tegen Bebi Vegeta, Super 17 en De Shenrons vond ik zeker vet. Maar sowieso, na de Cell Games wordt ook DBZ echt minder, niet gek als je kijkt dat Toriyama er al mee wou stoppen na de Freeza saga, toen doorging tot de Cell Saga vanwege de fans, en vervolgens de Buu Saga ook nog moest maken omdat de fans het wouden. Je merkt echt dat de Buu Saga afgeraffeld is, veel filler episodes, veel geblaat tussen gevechten door, onlogische powerups, onlogische plottwist. Maar oke, ik heb de hele DBZ serie van aflevering 1 tot 276 gekeken de afgelopen weken, en kan niet anders concluderen dat dit een van de beste, zo niet de beste serie is die ik gezien heb. Het heeft alles, van humor tot actie. Je word meegenomen in een wereld, en word een met de hoofdrolspelers. De seksistische humor vind ik echt top, maar ook de comedy characters als Master Roshi en Mr. Satan zijn echt super. Nee, dit blijft een pareltje van jewelste, een serie die verplichte kost hoort te zijn voor iedereen tussen de 10 en de 30. Heb je DBZ niet gezien, dan heb je wat gemist. Ik kan niet wachten tot ik een kleine heb en hij oud genoeg is om dit te gaan kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Begin GT is idd dramatisch :( Vind de Android Sage persoonlijk het leukst. Buu wordt al minder, en grotendeels ook erg onlogisch. Roshi is de grootste baas. Satan soms irritant. Kijk nu Dragonball, kan er wel om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Dus eigenlijk was alleen het begin slecht (het gezoek naar de Blackstar Dragonballs) de gevechten tegen Bebi Vegeta, Super 17 en De Shenrons vond ik zeker vet. Maar sowieso, na de Cell Games wordt ook DBZ echt minder, niet gek als je kijkt dat Toriyama er al mee wou stoppen na de Freeza saga, toen doorging tot de Cell Saga vanwege de fans, en vervolgens de Buu Saga ook nog moest maken omdat de fans het wouden. Je merkt echt dat de Buu Saga afgeraffeld is, veel filler episodes, veel geblaat tussen gevechten door, onlogische powerups, onlogische plottwist. Maar oke, ik heb de hele DBZ serie van aflevering 1 tot 276 gekeken de afgelopen weken, en kan niet anders concluderen dat dit een van de beste, zo niet de beste serie is die ik gezien heb. Het heeft alles, van humor tot actie. Je word meegenomen in een wereld, en word een met de hoofdrolspelers. De seksistische humor vind ik echt top, maar ook de comedy characters als Master Roshi en Mr. Satan zijn echt super. Nee, dit blijft een pareltje van jewelste, een serie die verplichte kost hoort te zijn voor iedereen tussen de 10 en de 30. Heb je DBZ niet gezien, dan heb je wat gemist. Ik kan niet wachten tot ik een kleine heb en hij oud genoeg is om dit te gaan kijken :D Kan niets anders zeggen dan amen broeder. Nu Naruto kijken Michaeeeeeel :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 lwBNzK2kYGI Bgc99ylBGx8 ZTF5hDELcJw 8msIE2JSPNU raaaaaaaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 GT klopt inderdaad niet altijd. Idee kon wel leuk zijn, maar had veel beter uitgewerkt moeten worden. Sommige gevechten vond ik persoonlijk wel echt gruwelijk. Einde met Buu vind ik ook niet helemaal leuk. Vind Goten en Trunks zelf behoorlijk vervelend. Vegeta die sowieso niet om een Gohan vraagt om te komen helpen, aangezien Goku SSJ3 en Gohan ongeveer even sterk moeten zijn. Vegeta zit bij lange na niet bij dat niveau, maar kan toch redelijk lang 'volhouden' tegen Kid Buu. Daarnaast dat Goku weggaat met Uub is echt een fail. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Zijn er nog meer DB films het kijken waard? Heb nu The History Of Trunks en Yo! Son Goku and His Friends Return! gezien. Je ziet trouwens wel weer dat die laatste film er zo ingepropt is, want sinds wanneer heeft Vegeta een broertje :cab: Toen hij Future Trunks voor het eerst zag zei die ook dat die zeker wist dat er nog maar twee Saiyans leefde, hij en Goku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Het is vaker zo dat de films weinig te maken hebben met de originele tijdlijn van DBZ. Sommige films zijn ook heel lastig in te proppen in de tijdlijn. Bijv tussen de aankondiging van de Cell Games en het begin ervan zitten tien dagen. In die tien dagen kan je ongeveer 3 films proppen. Beetje onlogisch. Toch raad ik je aan om ze allemaal te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2011 In mijn ogen heb je 4 verschillende grote timelines in het Dragonball Universum. De eerste is de tijdlijn die wij kennen in de serie, de 2e is de toekomst van Trunks, de 3e de toekomst waar Cell uit komt, en de 4e is de movie tijdlijn. Als Trunks voor de 2e keer terug komt uit de toekomst, ziet hij veel dingen anders zijn dan in zijn eigen tijd. Die veranderingen zijn ook gebeurd in de movietijdlijn. Alleen zijn veel movies eigenlijk gewoon een hervertelling van een saga. De Bojack movie is bijna hetzelfde als de Cell Games Saga (tot aan de Kamehameha aan toe) b.v. Ik zou de movies kijken na dat je heel DBZ gezien hebt, de eerste paar kan je links laten liggen, vanaf Cooler word het echt vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Anderhalf, 2 jaar geleden ofzo had ik in het oude topic een site gevonden waar alle afleveringen van DB, DBZ en DBGT opstonden in het Engels, maar deze site bestaat niet meer. :( Ik heb nu na een tijdje niet gekeken te hebben echt enorm zin om verder te kijken, maar dit kan dus niet. Jammer jammer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Ga Dragonball Kai kijken. Al de fillers zijn eruit gehaald en de gevechten zijn verbeterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 september 2011 Auteur Share Geplaatst 4 september 2011 Daar ga ik je toch even verbeteren, het is inderdaad leuk dat de filler er voor een groot gedeelte uit gehaald is, al geven die filler episodes in veel gevallen ook een tevreden gevoel. Ik vond de gevechten in Kai door de snelheid een stuk minder interessant en dramatisch, terwijl de originele gevechten me toch dankzij het uitspreiden over meerdere afleveringen me dagen (en in het geval van Frieza weken) bezig hield, iets wat ik leuker vond. En de gevechten zijn over het algemeen minder gewelddadig, je ziet de echte klappen niet meer aankomen, geen bloed, geen echte grote verwondingen, dat soort dingen maakt het origineel wel een stuk beter. Ik zou persoonlijk eerder voor de remasterd versie gaan dan voor Kai. Ondanks de beter graphics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Man man man, ik heb vroeger echt heel veel naar Dragonball Z gekeken. _O_ Ooit ook eens begonnen aan DB, maar daar nooit heel ver geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Daar ga ik je toch even verbeteren, het is inderdaad leuk dat de filler er voor een groot gedeelte uit gehaald is, al geven die filler episodes in veel gevallen ook een tevreden gevoel. Ik vond de gevechten in Kai door de snelheid een stuk minder interessant en dramatisch, terwijl de originele gevechten me toch dankzij het uitspreiden over meerdere afleveringen me dagen (en in het geval van Frieza weken) bezig hield, iets wat ik leuker vond. En de gevechten zijn over het algemeen minder gewelddadig, je ziet de echte klappen niet meer aankomen, geen bloed, geen echte grote verwondingen, dat soort dingen maakt het origineel wel een stuk beter. Ik zou persoonlijk eerder voor de remasterd versie gaan dan voor Kai. Ondanks de beter graphics. Natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk al knap dat ze überhaupt zo dichtbij het originele blijven en toch zo anders houden. Dat verdient natuurlijk een compliment. Dragonball Kai is gewoon voor tieners/jeugd die niet meer alle tijd van de wereld hebben, maar nog wel Dragonball Z willen kijken. Je hebt een punt dat het minder dramatisch is door het weghalen van de lange wachttijden voor een epic gevecht, maar er waren ook zoveel nutteloze wachttijden waar ik nu denk "Moet dat nou?". Voorbeeldje is Goku's Spirit Bomb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Ik zou persoonlijk eerder voor de remasterd versie gaan dan voor Kai. Ondanks de beter graphics. Ik dus ook :checkit: Alle 291 episodes binnengehaald in mkv formaat, volledig digitally remastered incl. orginele Japanse en Engelse DD5.1 audio en Engelse subs :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Jongens zag gister een of andere kutanime op de tv, toen begon dit en Zatch Bell wel heel erg te kriebelen, dus ik ga nu verder DB Kai episodes kijken waar ik gebleven was. Rond de dood van mijn favoriete villain Freeza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Ben vorige week begonnen met DBZ weer. Had 10 jaar geleden de serie op tv gevolgd en vond het echt de beste serie ooit gemaakt. Heb ook geen idee hoezo ik toen ben gestopt. Had tot dat Frieza einde gekeken en vanaf daarna alleen maar kleine stukjes. Ik ben nu bij de Babidi Saga, dus bijna al bij het einde. Misschien dat ik hierna Dragonball GT gaat kijken. Iemand toevallig die die serie heeft gekeken en kan zeggen of het wat is? Trouwens zonde van de dragonball film die ze hebben gemaakt. Echt een van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Maar sowieso, na de Cell Games wordt ook DBZ echt minder, niet gek als je kijkt dat Toriyama er al mee wou stoppen na de Freeza saga, toen doorging tot de Cell Saga vanwege de fans, en vervolgens de Buu Saga ook nog moest maken omdat de fans het wouden. Je merkt echt dat de Buu Saga afgeraffeld is, veel filler episodes, veel geblaat tussen gevechten door, onlogische powerups, onlogische plottwist. Maar oke, ik heb de hele DBZ serie van aflevering 1 tot 276 gekeken de afgelopen weken, en kan niet anders concluderen dat dit een van de beste, zo niet de beste serie is die ik gezien heb. Het heeft alles, van humor tot actie. Je word meegenomen in een wereld, en word een met de hoofdrolspelers. De seksistische humor vind ik echt top, maar ook de comedy characters als Master Roshi en Mr. Satan zijn echt super. Nee, dit blijft een pareltje van jewelste, een serie die verplichte kost hoort te zijn voor iedereen tussen de 10 en de 30. Heb je DBZ niet gezien, dan heb je wat gemist. Ik kan niet wachten tot ik een kleine heb en hij oud genoeg is om dit te gaan kijken :D Ik vond de Great Saiyaman Saga en World Tournament Saga (dat Gohan naar school gaat) niet eens zo slecht. Het was ineens wat anders maar ik vond het wel leuk. Het was een stuk rustiger want niemand wilde de aarde vernietigen. Dat Gohan die Videl ontmoette vond ik ook tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 GT zuigt. Echt niet gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Ik hoorde van meerdere mensen dat het een slechte serie was. Ik ben ook bang dat als ik het ga kijken dat ik een vieze nasmaak aan DBZ overhou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Je zal geen nasmaak aan DBZ over houden. Je gaat het juist meer waarderen als je DBGT gezien hebt. Mooi dat er extra afleveringen bij kwamen, idee kon leuk zijn, maar wat is het toch slecht uitgewerkt. Vandaar dat je DBZ beter gaat waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 november 2011 Auteur Share Geplaatst 29 november 2011 Vind persoonlijk de eindgevechten van GT best wel stoer hoor. De rest is echt bedroevend triest, maar de gevechten zijn wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten