Big Mike Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Kevin Hart heeft toch al vaker mee gespeeld als vriend van Phil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Klopt Langski. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Jammer genoeg is hij niet zo grappig in de serie als tijdens zijn stand-up acts, maar dat nemen we maar voor lief. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Kevin Hart heeft toch al vaker mee gespeeld als vriend van Phil? Ja, weet niet precies welke epesode maar toen Phil die boomhut aan het maken was. Nu een iets grotere rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Kevin Hart is echt een van de meest grappige mensen die op deze aardkloot rondlopen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Dat zeker, zijn standups zijn van ongekend niveau, Laugh at my Pain was ook weer heel goed. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Laugh at my pain was zeker goed! Allright allright allright, u gone learn today. haha In de show minder leuk maar laten we het erop houden dat het door de rol komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Leukeee aflevering! Luke & Phil _O_ Wat een heerlijk duo is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Haha erg leuke aflevering, Phil is zo grappig, niet normaal en in combinatie met Luke, geweldig. was deze aflevering erg goed zichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Vond deze minder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Vandaag was 'ie zeer fijn, kreeg weer beetje s01 gevoel _O_ Volwaardige season finale. Niet klikken op de spoiler als je nog moet kijken ;) [spoiler=S03E24] Dat stukje in 't ziekenhuis, wát een geweldige spaanse soap _O_ De gay date van Alex _O_ Dylan die de deur v/d kledingkast dicht doet _O_ afgewisseld met een vleugje drama van Mitch & Cam. Kortom, héérlijk. + een leuk (maar enigszins voorspelbaar) nieuwtje m.b.t. Gloria, denk dat iedereen wel kan verwachten wat er ''daarmee'' gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 [spoiler=Laatste episode]Je ziet gewoon van een kilometer aankomen dat Gloria hun kind gaat adopteren aan Mitch en Cam. Het moment met Dylan dat hij de kastdeur dicht deed stikte ik bijna van het lachen. :r :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 (bewerkt) [spoiler=S03E24]Die gay date van Alex haha. Luke was echt goed in deze, vooral op het laatst met die brieven. En met die deur, ging stuk:r Met die baby moet ik het nog maar zien Kortom geweldige aflevering. 23 juni 2012 bewerkt door ReggieBush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Vandaag was 'ie zeer fijn, kreeg weer beetje s01 gevoel _O_ Volwaardige season finale. Niet klikken op de spoiler als je nog moet kijken ;) [spoiler=S03E24] Dat stukje in 't ziekenhuis, wát een geweldige spaanse soap _O_ De gay date van Alex _O_ Dylan die de deur v/d kledingkast dicht doet _O_ afgewisseld met een vleugje drama van Mitch & Cam. Kortom, héérlijk. + een leuk (maar enigszins voorspelbaar) nieuwtje m.b.t. Gloria, denk dat iedereen wel kan verwachten wat er ''daarmee'' gaat gebeuren. Inderdeed, hetzelfde hier. Seizoen één blijft nog altijd het tofste tot nu toe, al zijn 2 en 3 nog altijd super. Maar deze afsluiter: top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Kan nou al niet wachten tot seizoen 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Hele goede ep ja. Die spaanse soap in het ziekenhuis, huilen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juni 2012 Share Geplaatst 9 juni 2012 Zoals altijd loop ik een beetje achter, maar ik ben er ook aan begonnen. Ik word er vanbinnen helemaal warm van, buiten dat het gewoon verschrikkelijk grappig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 juni 2012 Share Geplaatst 9 juni 2012 Goed bezig, het eerste seizoen is zo ongeveer het sterkste seizoen uit een comedyserie die ik ken. Gelukkig was de laatste aflevering van seizoen 3 weer geweldig. Eindelijk weer terug, Hans? Viel Pasen voor jou zo laat dat je nu pas bent opgestaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juni 2012 Share Geplaatst 9 juni 2012 Zoiets, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Mensen kinderen, dit meisje is gewoon nog maar 14 :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Talentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Jailbait hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Beter laat dan nooit, maar ik heb deze serie ook ontdekt. Hele fijne serie, ongekend grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hele grote bump. Wat is dit seizoen weer ijzersterk begonnen zeg, s04e02 vind ik misschien wel de beste aflevering ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 402 was inderdaad schitterend. Vooral Phill met Phil's-osophy: 'The most amazing that can happen to a human being will happen to you, if you just lower your expectations.':-D Ik merk alleen wel dat ik me meer begin te storen aan Gloria, vooral als ze haar mond opentrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten