vinnypassy Geplaatst 2 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2012 Voor spanning moet je The Wire ook eigenlijk niet kijken, meer voor maatschappelijk relevante thematiek. Ik kwam er ook pas écht in nadat ik mezelf daarop definitief had ingesteld, ongeveer ook na een ep of 7. Geef het dus nog even. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik geef het zeker nog even, was ook wel van plan om de volgende seizoenen af te kijken, maar ik las hier verhalen van "ik heb de laatste 4 afleveringen aan één stuk door bekeken." Tsja, die behoefte heb ik met deze serie niet. Vind de serie wel ontzettend sterk door het realisme wat erin hangt. Een mooie en rauwe schets van de werkelijkheid in dat wereldje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Voor spanning moet je The Wire ook eigenlijk niet kijken, meer voor maatschappelijk relevante thematiek. Ik kwam er ook pas écht in nadat ik mezelf daarop definitief had ingesteld, ongeveer ook na een ep of 7. Geef het dus nog even. :) Ditto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Tussen het schrijven van mijn scriptie door nog even seizoen 2 afgekeken! Heerlijk weer, zit echt te genieten voor m'n laptopje:) Die overgangen zijn soms ook geniaal, zoals McNulty die eieren bestelt bij zo'n jonge serveerster;c (Voorspelbaar, maar toch grappig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Verdomme, ik wil niet aan m'n laatste ep beginnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Alles gezien, val nu echt in een zwart gat :cab: Btw, Cheese is Method Man? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2012 Tof hè, één van de resultaten van de briljante casting. Fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Idd, bijna alle personages zijn op hun eigen manier echt tof. Alles past perfect in mekaar en dat is gezien de diepgang binnen de verschillende aspecten briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Hebben mensen trouwens ook de 'making of's gezien? Bijna alle acteurs auditeerden voor andere personages dan die ze uiteindelijk kregen. Erg leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Nice, ga ik dan ook maar eens kijken. Heb wel al interviews met Snoop (wat een rotjeugd heeft zij gehad zeg, moeder aan de crack enzo) en Omar gezien, that's it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Ik ben inmiddels ook gigantisch gepakt door deze serie, met Omar als opper eindbaas. Vooral dat stukje in seizoen 2 waar hij bij de rechtbank zat. Lag stuk toen hij die advocaat stil kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 maart 2012 Share Geplaatst 16 maart 2012 Pffff aflevering 11 van seizoen drie.. één na laatste eps. Mindblowing. W-T-F dit had ik niet zien komen :/ meteen maar aflevering 12 kijken voor hoe het verder gaat, [spoiler=McN]McNulty zal wel helemaal naar te tyfus zijn nu :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 maart 2012 Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik zit er gewoon nog steeds mee in men kop dat [spoiler=..]Stringer dood is gek.. alles op zen kop :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 maart 2012 Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik zit er gewoon nog steeds mee in men kop dat [spoiler=..]Stringer dood is gek.. alles op zen kop :S Ja, bizar he? En vet ook trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 maart 2012 Share Geplaatst 17 maart 2012 Mooi man, net de laatste eps gekeken. Heel even het beginnetje van seizoen 4 gekeken, prachtige scene in die bouwmarkt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 17 maart 2012 Share Geplaatst 17 maart 2012 Snoop _O_ Zo'n vette stem heeft zij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Snoop _O_ Zo'n vette stem heeft zij Even een spoiler voor wat betreft de making of over Snoop: [tekst]zij is in haar echte leven gewoon serieus zo'n soort persoon geweest, natuurlijk wel veel aangedikt enzo, maar toch[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik wist serieus pas na een aflevering of 6 (maar volgens mij zelfs meer) pas zeker dat het een chick was. Dan ben je echt een OG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Even een spoiler voor wat betreft de making of over Snoop: [tekst]zij is in haar echte leven gewoon serieus zo'n soort persoon geweest, natuurlijk wel veel aangedikt enzo, maar toch[/tekst]. Idd, heb al een paar interviews met haar bekeken. Moeder die aan de crack zat enzo. Haha Vinny ik ook. Ik had het pas door toen iemand in één of andere scéne het over Chris had en toen zei 'and a girl he runs with.' :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 [YOUTUBE]Do5MMmEygsY&ob=av2e[/YOUTUBE] Bodie :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Seizoen 3 erop zitten, vooral ep 11 was echt 'shocking' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koen050 Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik heb alle seizoenen gekeken! Vond seizoen 2 het kutst. Seizoen 1 ja, prima begin gewoon. Seizoen 4 en 5 heel chill met die young boys. Michael is echt een baas. Hebben jullie die video J.Cole - Michael (door Teemong) weleens gezien/geluisterd? Dope shit. Clip is wel spoiling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik heb alle seizoenen gekeken! Vond seizoen 2 het kutst. Seizoen 1 ja, prima begin gewoon. Seizoen 4 en 5 heel chill met die young boys. Michael is echt een baas. Hebben jullie die video J.Cole - Michael (door Teemong) weleens gezien/geluisterd? Dope shit. Clip is wel spoiling. ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koen050 Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik vond seizoen 2 niet zo chill, beetje saai ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik vond seizoen 2 niet zo chill, beetje saai ? Dat seizoen twee het minst is, zijn de meeste het wel over eens, maar 'het kutst' als omschrijving? Denk dat weinigen hier zich daar iets bij voor kunnen stellen. Seizoen twee is nog altijd (veel) beter dan mening seizoen van menig andere serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten