Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

HBO: The Wire

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik geef het zeker nog even, was ook wel van plan om de volgende seizoenen af te kijken, maar ik las hier verhalen van "ik heb de laatste 4 afleveringen aan één stuk door bekeken." Tsja, die behoefte heb ik met deze serie niet.

Vind de serie wel ontzettend sterk door het realisme wat erin hangt. Een mooie en rauwe schets van de werkelijkheid in dat wereldje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor spanning moet je The Wire ook eigenlijk niet kijken, meer voor maatschappelijk relevante thematiek. Ik kwam er ook pas écht in nadat ik mezelf daarop definitief had ingesteld, ongeveer ook na een ep of 7. Geef het dus nog even. :)

Ditto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen het schrijven van mijn scriptie door nog even seizoen 2 afgekeken! Heerlijk weer, zit echt te genieten voor m'n laptopje:) Die overgangen zijn soms ook geniaal, zoals McNulty die eieren bestelt bij zo'n jonge serveerster;c (Voorspelbaar, maar toch grappig).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een spoiler voor wat betreft de making of over Snoop: [tekst]zij is in haar echte leven gewoon serieus zo'n soort persoon geweest, natuurlijk wel veel aangedikt enzo, maar toch[/tekst].

Idd, heb al een paar interviews met haar bekeken. Moeder die aan de crack zat enzo.

Haha Vinny ik ook. Ik had het pas door toen iemand in één of andere scéne het over Chris had en toen zei 'and a girl he runs with.' :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle seizoenen gekeken! Vond seizoen 2 het kutst. Seizoen 1 ja, prima begin gewoon. Seizoen 4 en 5 heel chill met die young boys. Michael is echt een baas.

Hebben jullie die video J.Cole - Michael (door Teemong) weleens gezien/geluisterd? Dope shit. Clip is wel spoiling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle seizoenen gekeken! Vond seizoen 2 het kutst. Seizoen 1 ja, prima begin gewoon. Seizoen 4 en 5 heel chill met die young boys. Michael is echt een baas.

Hebben jullie die video J.Cole - Michael (door Teemong) weleens gezien/geluisterd? Dope shit. Clip is wel spoiling.

???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond seizoen 2 niet zo chill, beetje saai ?

Dat seizoen twee het minst is, zijn de meeste het wel over eens, maar 'het kutst' als omschrijving? Denk dat weinigen hier zich daar iets bij voor kunnen stellen. Seizoen twee is nog altijd (veel) beter dan mening seizoen van menig andere serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites